Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
biancatjuh27 schreef:Ik zou mij er niet om maken.
Maar snap je ergens ook wel. Mijn bevalling werd door een oom van mijn man bekend gemaakt op facebook. Terwijl ik met redelijke spoed was opgenomen in het ziekenhuis en dus niet eens de mogelijkheid had om iets op facebook of waar dan ook te plaatsen.

Chiave schreef:Geloof mij, naast jou als beste vriendin staat de hele familie aan haar hoofd te jengelen of ze alsjeblieft nu de baby mogen zien, wordt ze 40 x geappt met de vraag of ze al begonnen is en of de vliezen al door zijn en ondertussen ligt er een baby te janken om eten. Zij denk: ik fb het even snel, dan zijn we van dat geleuter af.
Ik werd ook een week later hartelijk bedankt voor m'n felicitatie. Ze heeft gewoon wat anders aan haar hoofd en op dit moment moet je haar lekker op haar roze wolk laten. Het is niks persoonlijks.
Je kan het prima negeren en de belangrijkste mensen gewoon een appje etc. sturen. Wat maakt het uit voor die mensen als ze het een dagje later horen of van iemand anders?
Deetjeeuh schreef:Chiave schreef:Geloof mij, naast jou als beste vriendin staat de hele familie aan haar hoofd te jengelen of ze alsjeblieft nu de baby mogen zien, wordt ze 40 x geappt met de vraag of ze al begonnen is en of de vliezen al door zijn en ondertussen ligt er een baby te janken om eten. Zij denk: ik fb het even snel, dan zijn we van dat geleuter af.
Ik werd ook een week later hartelijk bedankt voor m'n felicitatie. Ze heeft gewoon wat anders aan haar hoofd en op dit moment moet je haar lekker op haar roze wolk laten. Het is niks persoonlijks.
Het makkelijke aan het internet tegenwoordig is dat je niet hoeft te reageren.Je kan het prima negeren en de belangrijkste mensen gewoon een appje etc. sturen. Wat maakt het uit voor die mensen als ze het een dagje later horen of van iemand anders?