Mijn vriend heeft gewoon niet door dat het bed verschoond moet worden en blijft gerust een half jaar onder hetzelfde overtrek liggen, hij heeft niet door dat hij een keer de was kan doen of kan stofzuigen als ik er een hele dag niet ben.
Als ik een hele dag afwezig ben, vanwege werk of studie kan hij gerust de hele dag op de bank liggen zonder ook maar iets te doen. Waardoor het achteraf weer op mij aankomt. Inmiddels heb ik dit een aantal keer tegen hem gezegd en dan is zijn antwoord dat hij die dag zo moe was
Ik wil geen lijstjes maken, ik ben z'n moeder niet en wil graag dat hij eens zelf initiatief neemt tot huishoudelijke taken.
Hoe krijg ik dit voor elkaar?

Oh dit biedt perspectief
Misschien denkt hij er zelf gewoon niet zo bij na en is het makkelijker voor hem als hij het niet zelf hoeft te bedenken, hoe stom het ook klinkt.
en ik nooit meer had gezien ) moest opruimen want het lag er nu al een week. Man als je dat ziet flikker het ding dan zelf in de was. Nee dat kan niet want het was van mij. Ik ben niet de hele week bij hem thuis dus ik heb het ook nooit zien liggen. Kleine moeite om het op te ruimen. Daar kregen we dus een discussie over dat hij nooit troep bij mij op de kamer laat liggen, nee duh want ik ruim het op. Dat geloofde hij niet want er lag nooooit wat