Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
geen idee hoe dat precies zit, maar er is wel een erfelijke factor meen ik.
Maar ken dito gezinnen en allen hetero
amandananana schreef:Volgens mij is het wel genetisch bepaald ja, je kunt het niet op jonge leeftijd al 'beïnvloeden'. We hebben het op school een keer over een horror onderzoek gehad op dit gebied, ik zal kijken of ik het kan vinden.
Sammie schreef:amandananana schreef:Volgens mij is het wel genetisch bepaald ja, je kunt het niet op jonge leeftijd al 'beïnvloeden'. We hebben het op school een keer over een horror onderzoek gehad op dit gebied, ik zal kijken of ik het kan vinden.
Je kan zelfs het geslacht niet beïnvloeden. Tig voorbeelden van jongens die als meisjes moesten opgroeien en ook andersom. Die kinderen kwamen allemaal in de knoop te zitten met hun gevoelens, hun 'ik'. Ieder geslacht heeft zijn eigen karaktereigenschappen.
UhNee schreef:Wat ik wel een keer heb gelezen is dat het vaak zo is dat jongens homoseksueel zijn als ze bijvoorbeeld de derde uit het gezin zijn na 2 meisjes. Dit had te maken met vrouwelijke hormonen oid. Ik weet niet of het waar is, interessant!
Homoseksualiteit zit gewoon in een mens en ook in bepaalde dieren. Voor de voortplanting niet logisch, vandaar dat je kan zeggen dat er bij de aanleg iets 'fout' is gegaan. Maar dan wel een 'foutje' waar de hele samenleving prima mee kan leven. Eigenlijk zou er een ander woord voor moeten zijn. Foutje klinkt zo negatief, maar zo is het iig niet bedoeld.