Wat is slim om als ontbijt te nemen? Ik zat zelf aan Yoghurt te denken. Maar yoghurt zelf vind ik zo zuur is er iets wat ik er door heen kan doen zonder dat er te veel suikers/calorieën in zitten? Ik heb een allergie voor veel soorten fruit dus er gewoon fruit door heen gooien is geen optie. Tips en ideeën zijn welkom

heb je een link naar een recept?
heeft ook te maken met die allergie. Ik heb namelijk een kruisallergie ontwikkeld door mijn (ernstige vorm) van hooikoorts voor verschilde soorten fruit en noten. Waar ik erg van baal want vind het allemaal erg lekker. Als ik dat dan fruit of amandelen of walnoot eet dan gaan mijn mond, lippen en keel jeuken. Gelukkig allemaal niet zo ernstig dat ik dan naar het ziekenhuis moet maar het is zeer onplezierig om dat te eten.
) en kersen (niet zo lekker) Dus kan wel wat fruit eten. Punt is dat we vaak vruchten in huis hebben waar ik dus niet tegen kan en als de banaan te lang ligt eet ik het ook niet meer. max 2 dagen na dat het gekocht is (groene banaan) kan ik het eten anders jeukt dat ook.