Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Heeft toen ze pas op school zat een uitgebreid stuk over gestaan in de 'Maxima'. Andere kinderen vonden het helemaal niet raar en er zijn ook geen bewakers etc etc. Willem & Max moeten ook gewoon op oudergesprek komen. 

KimD schreef:Net zoals ieder ander kind gaat zij gewoon naar school en heeft gewoon vriendinnetjes en speelafspraakjes.Heeft toen ze pas op school zat een uitgebreid stuk over gestaan in de 'Maxima'. Andere kinderen vonden het helemaal niet raar en er zijn ook geen bewakers etc etc. Willem & Max moeten ook gewoon op oudergesprek komen.
Was een heel interview en dat kind heeft een normaal leven voor zover dat mogelijk is. Mensen maken de heisa eromheen, laat die gewoon lekker kind zijn en doen wat ze willen.
Zieke zielen zal je altijd hebben, maar om daarmee in aanraking te komen hoef je niet per se van hoge komaf te zijn
Palmera schreef:Er zullen natuurlijk afspraken met de school gemaakt zijn. Die worden heus niet in de krant gezet, maar de school zal zich daaraan moeten houden. En zullen die afspraken dus ook doorvoeren m.b.t hun beleid.
Ik zou niet graag mijn kind op die school hebben. Simpelweg omdat er omwille van één kind een aantal regels veranderd zullen worden. En daar zou ik het niet mee eens zijn omdat ik vind dat een school in het belang van alle leerlingen moet handelen.
AmoorM schreef:Ik kan me er nog niet echt iets bij voorstellen.
Je moet haar niet als een ander kind gaan behandelen, maar het is wel weer de prinses.
Ik denk dat zij een heel ander leven heeft dan de gemiddelde scholier. Vaak gaan scholieren na school nog even de stad in of spijbelen of ze hebben onderling een ruzietje.
Hoe wordt daar allemaal mee om gegaan?
Of stel ze heeft een stel vrienden die een leuke groeps foto maken en dat mogen ze dan niet op facebook ect plaatsen, terwijl ze er niks mee bedoelen. Lijkt me ook niet leuk voor de andere kinderen.
Wat ik me ook afvraag, zo ongeveer in het 3e/4e leerjaar moet je je richting kiezen en vanuit daar een opleiding. Maar alles staat voor haar toch alvast? Of moet een prinses ook gewoon een opleiding volgen?
dus denk dat zij ook gewoon een opleiding naar keuze mag gaan doen.