WTF-momenten tijdens het uitgaan

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Snollygoster

WTF-momenten tijdens het uitgaan

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-04-15 13:30

Dag Bokkers! Naar aanleiding van het topic [HK] WTF-momenten tijdens boodschappen doen leek het me iets om er ook eentje openen over WTF-momenten tijdens het uitgaan, aangezien ik er gisteren zelf eentje heb meegemaakt en ik al vaak ongelofelijke verhalen heb gehoord van anderen.

Mijn WTF-moment begon gisteren toen ik mijn mijn vriend en vrienden naar optreden ging kijken in een cafeetje. Het was ontzettend druk en de zaal was maar klein, dus iedereen stond op elkaar geplakt, ik stond hierbij achter mijn vriend. Op het moment dat de artiesten begonnen met optreden begon iedereen ook rond te springen en te duwen, wat wel vaker op optredens voorkomt. Mijn vriend werd hierbij tegen een meisje opgeduwd waardoor zij wat van haar bier over zich heen morste. Dan zie ik dus hoe dat meisje haar pint aan iemand anders geeft en mijn vriend plots keihard wegduwt! Hij reageerde er niet echt op, dus ik had er ook niets van gezegd, maar ik heb haar toen wel even aangekeken met een blik van "waar ben jij in godsnaam mee bezig?". Erna dat wicht gewoon genegeerd en mij verder proberen te amuseren op de muziek.
Na twee nummers komt de band echter met technische problemen te zitten en wordt alles even stilgelegd, hierbij werd het in de zaal ook weer rustig en stond iedereen gewoon wat met elkaar te kletsen. Mijn vriend stond met zijn rug naar dat meisje toe met een andere kerel te praten, en plots zie ik hoe datzelfde meisje van ervoor haar meer dan halve pint in mijn vriend zijn nek uitkapt! Mijn vriend had ook nog zijn rugzak op waar zijn kleren in staken en die waren dan ook gelijk zeiknat en doordrongen van biergeur. Op het moment dat ik dat zag knapte er dus iets in mij van oh no you dindn't, niemand doet zoiets bij mijn vent zonder met mij te maken te krijgen ~~}>
Voordat mijn vriend de kans had om te reageren stond ik er al bij en vroeg ik dus aan haar of ze zulk gedrag normaal vond, waarop zij gewoon begon te schreeuwen dat ze door mijn vriend daarstraks bier over zich heen had gekregen. Ik zeg dus tegen haar "kijk om je heen, dit is een fiets optreden, IEDEREEN staat om je heen te duwen en te springen, als je hier niet tegen kan blijf dan thuis", waarom zij gewoon met haar middelvinger naar me ging zwaaien, ik heb haar toen nog een gestoord k*twijf genoemd en me omgedraaid. Vijf minuten later hoorde ik haar nog haar vrienden zeggen "kom we gaan hier weg, er zijn te veel marginale mensen hier", ik kon mijn oren niet geloven :')

In ieder geval hebben we onze avond er niet door laten verpesten, maar ik moest wel even naar buiten gaan om af te koelen. Ik zat toen zo vol adrenaline dat ik denk dat als ze me met één vinger had aangeraakt ik erop was gesprongen. Moest het nu een andere kerel zijn geweest zou ik me er niet tussen gestoken hebben, dat zijn mannen onder elkaar, maar van een ander wicht moet ik het niet hebben. Ben geen jaloers type, maar zoiets doe je gewoon niet, als ik voor alle keren dat ik bier over me heen heb gekregen mijn pint over iemand uit zou moeten kappen zou ik allang blut zijn :')

Dus, wat zijn jullie WTF-momenten bij het uitgaan?

Kinke

Re: WTF-momenten tijdens het uitgaan

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-15 15:06

nou….behalve dat zij nogal raar reageerde vind ik dat jij ook niet echt een gezelligerd bent.

Polly
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-15 15:07

Kinke schreef:
nou….behalve dat zij nogal raar reageerde vind ik dat jij ook niet echt een gezelligerd bent.

Ik ga hier in mee, wat een aparte reactie

Eoweyn_x

Re: WTF-momenten tijdens het uitgaan

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-15 15:11

Laatst was iemand in het cafe zomaar neergestoken. Zonder reden.

Ik begrijp je reactie overigens wel, mag je dan niets meer zeggen als iemand zoiets doet?
Er zijn zat mensen die er gelijk bovenop klappen, terwijl TS het alleen maar aangaf dmv praten..

Silkaay

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-15 15:12

Ik heb altijd wel wtf-momentjes als ik uitga. De beste blijft de bevroren pizza :')

Ik was op weg naar huis en in een straatje staan twee jongens 'elkaar neer te steken'. Komt die ene naar mij toe gelopen (in het engels dan wel) 'Ik probeer mijn vriend neer te steken... met deze bevroren pizza. Maar het lukt niet" eh ok _O- 'Maar kijk nou, dit hoekje is echt scherp, je kan er echt iemand mee neersteken'

Dan sta je daar toch wel ff _O-

Of die ene jongen die (blijkbaar) bij mij in school had gezeten en ervan overtuigd was dat ik daar nooit naar school ben geweest, want hij kende mij niet en hij kende écht iedereen op die school _O-

Snollygoster

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-04-15 15:14

Hoe zou je zelf zijn als iemand d'r meer dan halfvolle glas over je vriend uitkapt? Ik denk niet dat veel meisjes gewoon zouden blijven staan en toekijken. Zoiets doe je gewoon niet, ik denk dat iedereen per ongeluk wel eens drank over zich heen heeft gekregen bij het uitgaan, dat is geen reden om er zo over te flippen. Mijn vriend werd tegen haar opgeduwd, hij heeft het dus niet express gedaan en had het waarschijnlijk niet eens gezien dat het gebeurt was, anders zou hij wel sorry gezegd hebben.

Ik ben net wel een heel uitgelaten en vrolijk persoon bij het uitgaan en heb nooit problemen met mensen gehad, maar ik ga ook niet staan toekijken hoe een ander wicht naar mijn vriend uithaalt ;)

Ik snap niet hoe mensen mijn reactie apart vinden, had haar dan moeten slaan? Negeren? Neen hoor, dat kan ik gewoon niet, zeker niet na zo'n opzettelijke move van haar. Ik heb het opgelost met praten, ik had haar misschien niet moeten uitschelden, maar dat was toen sterker dan mezelf ;)

Liezel1

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-15 15:16

Snollygoster schreef:
Hoe zou je zelf zijn als iemand d'r meer dan halfvolle glas over je vriend uitkapt? Ik denk niet dat veel meisjes gewoon zouden blijven staan en toekijken. Zoiets doe je gewoon niet, ik denk dat iedereen per ongeluk wel eens drank over zich heen heeft gekregen bij het uitgaan, dat is geen reden om er zo over te flippen. Mijn vriend werd tegen haar opgeduwd, hij heeft het dus niet express gedaan en had het waarschijnlijk niet eens gezien dat het gebeurt was, anders zou hij wel sorry gezegd hebben.

Ik ben net wel een heel uitgelaten en vrolijk persoon bij het uitgaan en heb nooit problemen met mensen gehad, maar ik ga ook niet staan toekijken hoe een ander wicht naar mijn vriend uithaalt ;)

Ik snap niet hoe mensen mijn reactie apart vinden, had haar dan moeten slaan? Negeren? Neen hoor, dat kan ik gewoon niet, zeker niet na zo'n opzettelijke move van haar. Ik heb het opgelost met praten, ik had haar misschien niet moeten uitschelden, maar dat was toen sterker dan mezelf ;)

Ik denk eigenlijk dat hij dat prima zelf kan regelen en dat hij mij daar niet voor nodig heeft :Y)

Jane_

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-15 15:17

Snollygoster schreef:

Ik had precies hetzelfde gereageerd hoor, waarschijnlijk zijn ze hier allemaal netjes.. :')

billionache

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-15 15:18

Ik snap de reactie van TS ook. Volgens mij heeft ze in eerste instantie netjes gereageerd dmv praten. Het andere meisje daarna een gestoord k*twijf noemen was niet de allerslimste zet, maar ik had op dat moment exact hetzelfde gedaan :+

Ik heb ook al vrij veel meegemaakt. Oa op een festival een onbekende jongeman die me in de armen vloog met de woorden 'EINDELIJK HEB IK JE GEVONDEN', vervolgens op één knie ging en me ten huwelijk vroeg :') stond daar ook even perplex haha.

Sunnda

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-15 15:18

Waarschijnlijk opent iemand op een ander forum nu een topic van een jongen die zijn bier op haar leerde en toen noemde zijn vriendin haar stom k#twijf. :+

Ik zou mijn vriend het lekker laten oplossen.het overkomt hem tenslotte..hij is mans genoeg om va zich af te bijten.

Silkaay

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-15 15:19

Ook heb ik al eens iemand gehad die mij meevroeg naar zijn huis, omdat hij zo graag wou dat ik zijn moeder ontmoette. Ik had die gast nog nooit gezien en het was 4u 's nachts. Heb maar vriendelijk bedankt en weggelopen _O-

Eoweyn_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-15 15:21

billionache schreef:
Ik snap de reactie van TS ook. Volgens mij heeft ze in eerste instantie netjes gereageerd dmv praten. Het andere meisje daarna een gestoord k*twijf noemen was niet de allerslimste zet, maar ik had op dat moment exact hetzelfde gedaan :+

Ik heb ook al vrij veel meegemaakt. Oa op een festival een onbekende jongeman die me in de armen vloog met de woorden 'EINDELIJK HEB IK JE GEVONDEN', vervolgens op één knie ging en me ten huwelijk vroeg :') stond daar ook even perplex haha.

_O-

lifeofmarit

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-15 15:22

Jane_ schreef:
Snollygoster schreef:

Ik had precies hetzelfde gereageerd hoor, waarschijnlijk zijn ze hier allemaal netjes.. :')

Haha ik ook hoor. Al had mn vriend zich zelf wel kunnen redden, ik ben er het eerste bij O:)

@billionache; ik heb iets soortgelijks meegemaakt :')
We waren bij volgens mij bij hemelsfestival in Leeuwarden. Ik stond al de hele tijd te praten met een andere jongen, en mijn vriend vond ook alles prima. Tot hij opeens ook op zijn knieën ging, en mijn vriend me op dat moment een kus op mn mond gaf. Het moet er heel raar uit hebben gezien dat ik en een 'aanzoek' van een jongen kreeg, en tegelijkertijd een kus kreeg van mijn vriend :P

Snollygoster

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-04-15 15:25

Hier komen de moraalridders weer, alsof jullie allemaal zouden toekijken hoe jullie vriend/vriendin opzettelijk bier over hun heen gegooid krijgen, ik denk niet dat je je daarin kan verplaatsen tot je het zelf meemaakt. Het was gewoon zo'n heat of the moment moment. Van elkaar houden is voor mij ook voor elkaar opkomen in zo'n situaties, mijn vriend zou exact hetzelfde gedaan hebben moest het mij zijn overkomen ;)

nieniet

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-15 15:27

Mijn WTF-moment kwam de middag na het uitgaan, toen bleek dat ik 2 vrienden van mij had gezoend. Ik wist er niks meer van.... Volgende keer maar iets minder drinken denk ik hihi (ze vonden het overigens niet erg hahaha)

Snollygoster

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-04-15 15:27

billionache schreef:

Dat heb ik ook heel vaak meegemaakt op een metalfestival vorig jaar, dat is denk ik normaal als je een van de weinige blonde meisjes bent die er rondloopt? :')
Blijft altijd wel grappig om mee te maken :=

Kinke

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-15 15:28

Dat je iedereen die vindt dat jij ook nogal overtrokken hebt gereageerd een 'moraalridder' noemt zegt mij al genoeg. Ik denk dat ik inmiddels wel oud genoeg ben om te weten hoe ik zou reageren, ik zou mijn vriend bij zo iemand weghalen en ergens anders gaan staan.

nieniet

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-15 15:29

billionache schreef:

_O- _/-\o_

Eoweyn_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-15 15:33

Kinke schreef:
Dat je iedereen die vindt dat jij ook nogal overtrokken hebt gereageerd een 'moraalridder' noemt zegt mij al genoeg. Ik denk dat ik inmiddels wel oud genoeg ben om te weten hoe ik zou reageren, ik zou mijn vriend bij zo iemand weghalen en ergens anders gaan staan.

Als alles vol staat met mensen bij een optreden gaat dat natuurlijk ook erg makkelijk :')
Niet stom bedoeld, maar gewoon, de keren dat ik bij een optreden was, kon ik blij zijn met m'n plekkie want die was je zo kwijt..

MissChrys

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-15 15:33

Grappig weer dit... er wordt gevraagd om WTF momentjes en BAM! gelijk weer van die mensen die de TS aanvallen op haar gedrag. Mensen die niet zo moeilijk. Als je geen WTF moment heb, reageer dan gewoon niet...

Floemii

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-15 15:34

rare momenten vaak genoeg:

Loop je club uit, hangt dr ineens een totaal random persoon aan je arm:
*dus waar gaan we nu naar toe?* 8)7
waarop vervolgens een vriend me probeert te redden door me mee te slepen naar zo'n mannen pissbak die buiten staat... keek ie me raar aan toen ik zei dat dat me geen goed idee leek.

Uit eindelijk is die persoon trouwens weg gegaan toen mijn vrienden en ik een gesprek met elkaar hielden over rare dronken mensen die met vreemde mensen proberen mee te gaan.

Overigens heb ik er geen problemen mee als mensen ons een leuke groep vinden en graag mee willen naar het volgende, maar het wordt wel gewaardeerd als het gewoon even netjes en niet al te dronken gevraagd wordt.

andere keer:
Jongen: Hoi ik ben **** en kom uit *** wil je nu zoenen?
Ik: Nee dankje

Vervolgens een gesprek gehad over van alles en nog wat en toen kwam zn BOB hm halen omdat ze nog terug moesten naar verweggiestan.

jongen: Nou ik moet dus gaan... en wil het gesprek gaan eindigen waar het mee begon... Wil je zoenen?
Ik: Nee het was een leuk gesprek maar nee nogsteeds niet.
------

Ben ik even blij dat hij beleefd genoeg was om het even te vragen ipv gewoon maar te doen. :Y)

UhNee

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-15 15:37

Hahaha ik zou denk ik ook zo reageren, raar mens!

Ik heb ook een mooie. Na gala afgelopen december de kroeg ingegaan en daar gezellig staan dansen etc. Op een gegeven moment wilde ik even naar de wc dus ik ga zo de vrouwen wc in die bezet is. Gaat na een tijdje de deur open, komt er een jongen uit van denk midden 20, met bloeddoorlopen ogen en warrig haar. Maar mijn aandacht werd meteen naar zijn neus getrokken, er hing namelijk een enorme plaat klonterig wit poeder onder zijn neus :+
Hij kijkt me aan en wil weglopen maar ik zeg met mijn licht aangeschoten hoofd dat 'ie beter even in de spiegel kan kijken en zijn neus af moet vegen. Het is even stil en vervolgens zegt hij: "ja doe jij het maar" ik sta helemaal perplex en veeg het dus echt weg (fijne opwelling :') ) daarna geeft hij mij een kus op mijn hand en verdwijnt 'ie. Heb hem ook niet meer gezien. Ik moest echt even bijkomen en heb vervolgens ie-de-reen verteld wat er was gebeurd. Zo mooi :')

Jane_

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-15 15:37

Kinke schreef:

Mijn vriend zou het in ieder geval niet pikken als iemand expres bier over mij heen gooit, dus ik zou andersom net zo reageren. Ik kan vrij slecht tegen drukke plekken en van dat soort types, dus dit ontwijk ik dan ook, maar de reactie is vrij normaal. Kijk maar als het jou zou overkomen, of je rustig wegloopt en niks zegt.. kan het me bijna niet voorstellen, maar hee iedereen is anders. :)

Palmera

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-15 15:39

Snollygoster schreef:
Hier komen de moraalridders weer, alsof jullie allemaal zouden toekijken hoe jullie vriend/vriendin opzettelijk bier over hun heen gegooid krijgen, ik denk niet dat je je daarin kan verplaatsen tot je het zelf meemaakt. Het was gewoon zo'n heat of the moment moment. Van elkaar houden is voor mij ook voor elkaar opkomen in zo'n situaties, mijn vriend zou exact hetzelfde gedaan hebben moest het mij zijn overkomen ;)

De dag dat mijn vriend mij nodig heeft voor zoiets onbenulligs is de dag dat ik hem terug stuur naar zijn moeder. Kom op zeg. Een volwassen vent handelt dat zelf wel af.

En jij TS: neem een kind. Dan heb je iets te moederen en te bemoeien.

xdniesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-15 15:40

In dit topic moet ik even een verhaal kwijt :D

Ongeveer twee weken geleden was ik met een paar vrienden gezellig op stap.
Tijdens het dansen zagen wij een jongen en een meisje heel close worden, toen trok hij haar richting de muur en daar begon het heel intiem zoenen..
Niet fijn om naar te kijken, maar het gebeurt wel vaker.
Totdat opeens meisje twee kwam aanlopen en zich in het zoenen mengde. Eerst alle drie tegelijk en toen gingen ze elkaar af.
Om het nog erger te maken kwam er jongen twee aanlopen en ook hij deed gezellig mee. :oo :oo

Nog nooit gezien en voor mij was het een echt WTF-momentje.