Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

marley93 schreef:Met de gevarenherkenning gaat het altijd wel goed, maar bij die gewone vragen ga ik de mist in.
Ik heb zelfs al verschillende keren een zelfde examen voorbij zien komen, dat vond ik toch ook wel raar. En dan nog zakken!
erg frustrerend..
. Wat gewoon stom toevalligheid was, ben 3 keer gezakt op Barendrecht en toen ik naar Gorinchem ging had ik hem meteen
. In Barendrecht had ik tot 2 keer toe storing en ben ik naar huis gestuurd dat ik hem niet kon doen. Onbewust had ik daar waarschijnlijk ontzettend veel stress & Gorinchem was een nieuwe omgeving. Ik had ook maar in totaal 4 fout. Is het niet een optie om naar een andere locatie te gaan?
. Ik heb een theorieboek aangeschaft van Vekabest inclusief online oefenvragen + oefenpakket via mijn rijschool. De oefenvragen van Vekabest lijken erg op de vraagstelling zoals in het theorie-examen. Overigens heb ik alle oefenvragen die ik niet goed wist gewoon uitgeschreven als en soort samenvatting, zodat ik deze naderhand nog eens door kon lezen.
marley93 schreef:@Goof: Het echte theorie gedeelte van de vragen, dus wat je uit je boekje moest leren. Dat reken ik als de 'gewone vragen'.![]()
Ik ben nog nooit te laat geweest met invullen, en heb ook een keer voorgenomen: niet twijfelen, dan ga je fouten maken, maar dat hielp dus ook niet. Het is ook echt niet dat ik belachelijk veel fouten heb, dat is juist het frustrerende. Elke keer zak ik op één fout, en altijd in een ander gedeelte (dus verkeersborden, uitzonderingen, weet ik welke categorieën je nog meer hebt). Ik heb het inmiddels zes keer gedaan, dus met verschillende strategieën ben ik bekend.Ik heb zelfs al verschillende keren een zelfde examen voorbij zien komen, dat vond ik toch ook wel raar. En dan nog zakken!
![]()
De vraagstelling van de site die Thesserd stuurde lijkt er echter wel erg op, dus ik denk dat ik dat nu ga proberen.

Maar ja, het ligt het dichtst bij voor mij. In Haarlem schijnt ook een fijne locatie te zitten. Denk dat ik even ga uitzoeken hoe ik daar kom...
Hoorde wel van mijn rijinstructeur dat je beter itheorie kunt hebben dan een boekje. Ik ken zelf ook een jongen die het 6 x is gezakt, toen itheorie aangeschaft en ik 1 x geslaagd. Kan natuurlijk ook toeval zijn
ja ik heb losse lessen gehad. Pakket was in verhouding veel duurder 

)