je leven lang vrijgezel, zou je het erg vinden?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Bambi1995

je leven lang vrijgezel, zou je het erg vinden?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-04-15 18:46

Soms vraag ik mij dit wel is af.... wat als.... Zou ik dat dan erg vinden.

Dus mijn vraag; zouden jullie het erg vinden om je leven lang vrijgezel te zijn? waarom wel en waarom niet? Zou je je eenzaam voelen, of zou je vol op genieten zonder man.

Selina

Re: je leven lang vrijgezel, zou je het erg vinden?

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-15 18:47

Zou ik niet kunnen! Ik vind het heerlijk om altijd een maatje te hebben, die je steunt, liefhebt, aan het lachen maakt. Je hebt altijd iemand om naar de film te gaan, te winkelen of om als groom te gebruiken. Het geeft zoveel meer toevoeging aan mijn leven :)

Set_Elkol

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-15 18:48

Ik zou het wel erg vinden, ik heb graag een partner om het leven mee te delen :)

Eske_B

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-15 18:48

Ik ben 17 en heb nog nooit een relatie gehad. Gaat prima zo, maar op den duur zou ik denk ik toch wel een vriend willen... de liefde, genegenheid, iemand speciaal voor jou.. weet niet of ik m'n hele leven zonder zo iets zou kunnen.

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-15 18:49

Ik zou het wel erg vinden, maar ik heb geen partner nodig om gelukkig te zijn. Dat staat daar los van.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-15 18:49

Nee, ik zou zeker niet mijn hele leven single kunnen zijn. Ik kan erg slecht alleen zijn, ben op dit moment bewust single omdat ik daar graag aan wil werken.. Maar de rest van mijn leven absoluut niet :n

Palmera

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-15 18:52

Nee. Ik heb geen probleem met alleen zijn. Op dit moment heb ik twee partners met wie het gezellig is. Maar mijzelf echt binden, samenwonen en trouwen: dat is niets voor mij. Dus ik beschouw mijzelf wel als eeuwige vrijgezel.

Paisano

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-15 18:53

Ja, dat zou ik heel erg vinden. Mijn vriend voegt zoveel toe aan mijn leven. We hebben samen lol, we steunen elkaar, hij houdt me een spiegel voor en haalt daardoor het beste in me naar boven. Hij is gewoon mijn maatje, de persoon waar ik echt alles mee kan delen. Ik zou niet zonder hem kunnen, hoor :o

Majolen

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-15 18:54

Nee, eigenlijk niet. Ik ben nu getrouwd, heb een schat van een partner. Ik zou niet zonder hem willen. Maar zou hij wegvallen dan nog liever alleen dan een ander.
Hij denkt er trouwens hetzelfde over. We zijn beide graag op onszelf. Doen vaak dingen apart van elkaar, al dan niet alleen of met vrienden.
Wij zeggen ook heel vaak uit de gein: "Wij zijn samen, alleen."

Suzanne F.

Jahoor dat kan ik zeker wel. Ik zie het ook wel gebeuren eigenlijk. Ik ben nu 8 jaar alleen en inmiddels 33. Ik heb geen idee of ik ooit nog iemand tegenkom maar zoals ik het nu bekijk is dat ook helemaal niet nodig. Ik heb het hartstikke leuk en ben vrij om te gaan en te staan waar ik wil. Ik ga ook nooit samenwonen denk ik. Dan zou ik gaan LATten.

Winged

Cayenne schreef:
Ik zou het wel erg vinden, maar ik heb geen partner nodig om gelukkig te zijn. Dat staat daar los van.

Dit inderdaad. Ik wil alleen geen relatie om een relatie te hebben, maar een relatie met iemand bij wie ik zou willen zijn.

Zoals ik soms zeg; een relatie is net als feesthoedjes: Op een verjaardag regel ik zelf wel alle hapjes, de muziek, wie er komt, eventueel zelfs de slingers. Maar het zou leuk zijn als iemand de feesthoedjes meebrengt :j
Laatst bijgewerkt door Winged op 17-04-15 18:58, in het totaal 1 keer bewerkt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-15 18:55

Hmm nee , ik ben nu bijna 23 en geen serieuze relatie al gehad , vind het wel prima en ik wil geen kinderen. Word dat oude moppervrouwtje , nog net niet de dorpsgek XD

Captain

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-15 18:56

Cayenne schreef:

Dit! :)

Wesco

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-15 18:56

Palmera schreef:
Nee. Ik heb geen probleem met alleen zijn. Op dit moment heb ik twee partners met wie het gezellig is. Maar mijzelf echt binden, samenwonen en trouwen: dat is niets voor mij. Dus ik beschouw mijzelf wel als eeuwige vrijgezel.

Waar haal je tijd vandaan :D

__YSB__

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-15 18:57

Ik ben 7 jaar vrijgezel geweest, en op miraculeuze wijze heb ik iemand ontdekt die goed bij me past.
Ik had er al die tijd geen enkel probleem mee om alleen rond te denderen.

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-15 18:58

Ik ben nu zo'n 5-6 jaar vrijgezel en ik vind het eigenlijk wel prima. Ik heb een fantastische groep vrienden om me heen op wie ik -indien nodig- op terug kan vallen, toffe familie... En ik red me zelf meer dan prima. Nadeel van lang vrijgezel is wel dat je ook té zelfstandig kan worden. Ik heb mijn leven nou heel erg zoals ík dat wil. Om daar iemand bij in te passen gaat nog een uitdaging worden. Samenwonen zie ik, net als Suzanne F., ook niet echt zitten := LATten past mij ook meer. Ik date wel eens, maar ben tot nu toe niet de man tegengekomen die wel in mijn leven zou passen.

Een leven lang vrijgezel... Dat is wellicht wel wat lang, maar ik heb absoluut geen partner nodig om gelukkig te zijn. Het zou misschien wel leuk zijn, maar als je al niet gelukkig kunt zijn met jezelf, dan ben je met een ander ook echt niet gelukkig...

LisaFalco

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-15 19:00

Nee zou ik niet kunnen. Heb nu dik 2 jaar een vriend en vind het gewoon een heel fijn gevoel om te weten dat je altijd iemand hebt die 100% voor je klaar staat en die echt om je geeft en alles lekker vertrouwd is!

verootjoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-15 19:02

Ben nu al een tijdje getrouwd en dat vind ik heerlijk.
Maar toen ik mijn man nog niet kende had ik ook een heerlijk leven. Ik zou denk ik best zonder kunnen als ik mijn man nooit had ontmoet, maar nu ik hem heb zou ik niet meer zonder willen :+:

Palmera

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-15 19:05

Wesco schreef:
Palmera schreef:

Waar haal je tijd vandaan :D

:D Ik zie ze heus niet dagelijks hoor! En ook niet tegelijkertijd. :')

Maar zonder dollen: ik zou echt niet weten waar ik iedere dag tijd voor een vaste partner vandaan moet halen. Het is zo'n tijdrovende verplichting. Ik spreek echt liever bewust 1 of 2 keer per maand af om dan echt een gezellige dag te hebben waar we beiden van genieten.

Noeps

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-15 19:06

Ik zou het wel erg vinden. Maar ook omdat ik weet wat ik dan moet missen. Als ik niet beter zou weten dan heb ik er denk ik ook geen moeite mee.

Evelien__

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-15 19:07

Totaal niet.

Ik heb enkele goede vrienden en een familie waar ik op kan bouwen, en alleen blijven klinkt niet erg voor mij :)

Doubtless

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-15 19:10

Ja, dat zou ik vreselijk vinden. Vind t heerlijk om verliefd te zijn, lief te hebben en geliefd te worden.

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-15 19:13

Ik vond het heerlijk om vrijgezel te zijn, maar samen vind ik het nóg leuker. Naast de gezellige en mooie dingen samen delen, is het ook praktisch: als ik ziek ben of hij is niet fit dan kan de ander het huishouden etc overnemen.

Daar loopt een collega tegen aan: na een heftige operatie was ze alleen... Dus moest continu familie bellen om bv boodschappen te doen. Terwijl een partner gewoon aanwezig is; dus als je dorst hebt, kan hij/zij ook even drinken pakken.

Mijn hele leven vrijgezel? Nee.

dinek123

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-15 19:15

Ik zou het niet erg vinden, zou t dan wel vantevoren willen weten want anders blijf je maar zoeken toch :')

Junia

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-15 19:15

verootjoo schreef:
Ben nu al een tijdje getrouwd en dat vind ik heerlijk.
Maar toen ik mijn man nog niet kende had ik ook een heerlijk leven. Ik zou denk ik best zonder kunnen als ik mijn man nooit had ontmoet, maar nu ik hem heb zou ik niet meer zonder willen :+:

Voor mij precies hetzelfde!

Als er om wat voor reden dan ook iets met mijn man zou gebeuren, kan het goed dat ik nooit zou hertrouwen. Maar zolang ik hem heb, mis ik het single zijn echt niet :o