vanmiddag op deze mooie zomerdag loop ik mn huis uit met mijn strandmatje om lekker in het gras voor mijn huis te gaan liggen, ookal woon ik midden in het winkelcentrum. naast mijn deur is een fietsenrek, o.a van de lidl, dit zijn mijn buren. per toeval hooor ik door mijn koptelefoon ja die met schoenen op de bagagedrager en ik kijk eens met een schuin oog op. wat heeft die man in zn hand? nou een slijptol! meerdere fietsen staan al achterin de bus en ze willen met de slijptol aan mijn fiets beginnen. ik schiet erop af en schreeuw ietswat gefrustreerd wat dat moet ja mevrouw: deze fiets wordt beschouwd als gedumpt afval ,... volgens meldingen staat hij hier al lang ongebruikt. nou toen kookte ik letterlijk hoor. ik ben wel eens lui en heb 2 auto's dus die moeten ook rijden maar gebruik mijn fietsje vaak. vervolgens wou beste man eerst t slot doorslijpen hem mee nemen en kon ik daarna wel hem ophalen bij het depo. nou dacht het niet en al gauw had een hele groep zich verzameld - iedereen die best wist dat die fiets met die maffe schoenen van mij was en vaak zat gebruikt werd. - gelukkig. nou uiteindelijk dropen ze af met "je moet m binnen zetten" gaat niet, ik woon op een 8 m2 kamer.
wat nu als ik niet op tijd was geweest? er heeft nooit een waarschuwings kaartje oid aan gehangen nee gewoon meenemen. mag dit? en hoe had ik in godsnaam mijn fiets terug gekregen als hij meegenomen was?
serieus, waar halen ze t lef vandaan en ik woon echt niet in een wereldstad hoor, gewoon bennekom
nou mijn fiets heeft de band ook al lek dan mogen ze m lekker houden, zolang ik mn schoenen van het rek maar wel krijg
zou heel goed kunnen dus . worden daar auto's gestolen?!!!!! jeetje, ik heb m niet op slot... maakt ook niet veel uit want even aan een touwtje bij t achterwiel trekken en de klep schiet open...
dus t zal niet de eerste keer zijn dat schijn bedriegt!