Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

tiwi1969 schreef:Bij mij gaan standaard de honden mee naar de deur als ik niemand verwacht.
De postbezorger is gek met mijn honden dus die heeft er geen problemen mee maar colporteurs en evangelisten (wij hebben hier niet alleen Jehova's aan de deur) die mijn honden niet kennen hebben behoorlijk ontzag als mijn Engelse Buldog met een hoop kabaal naar buiten stiert.
Werkt prima, ze zijn zo onverrichter zaken weer weg.

. De honden braken de boel af en waren heel erg boos aan het grommen naar ze. Normaal zijn ze waaks maar ze stonden nu op scherp. Echt heel appart.
ahum ze afpoeierde. De man is breed en heeft zichtbare tatouages en een grote ketting om zijn nek. Heel lieve man maar oogt wat heftig.
Eigenlijk had je moeten zeggen Sorry.. ben lesbisch
Dat er mannen gebruikt worden om vrouwen te benaderen is trouwens niks nieuws. Die tactiek wordt vaker toegepast. Wordt dan wel niet zo duidelijk open bloot gegooid zoals deze gozer dat deed, maar het is zeker niet nieuw. 
Mer1980 schreef:Deze bedrijven (energie leveranciers, telecom, etc) huren bedrijven in om de deur aan deur verkoop te regelen. Dus je kan wel Oxxio bellen maar die hebben geen enkel idee wie er aan jouw deur is geweest
Citaat:Nu lees ik ook een aantal keer: aan de deur wordt niet gekocht. Daar wil ik ook even op ingaan. Ik heb dat ook altijd geroepen totdat ik dus zelf voor zo'n bedrijf ging werken. Het is namelijk zo dat de aanbieding die aan de deur wordt gedaan altijd voordeliger is dan de aanbieding die je zelf kan vinden online of rechtstreeks bij de leverancier. Het heeft namelijk geen zin om deur aan deur te verkopen als de deal hetzelfde is, er moet een flink voordeel inzitten voor de toekomstige klant. Dus een deur aan deur verkoper is wel een goede optie als je daadwerkelijk interesse hebt in het product.
Mer1980 schreef:Deur aan deur verkopers zijn veelal studenten of mensen die nog thuis wonen, want het is vaak niet haalbaar er een goed salaris uit te halen tenzij je echt vreselijk goed bent. Het is een lastig beroep waar je 99,99 % van de tijd NEE te horen krijgt dus het verloop is enorm, ook daarom is het onmogelijk voor een groot bedrijf om erachter te komen wie het is geweest.
Nu lees ik ook een aantal keer: aan de deur wordt niet gekocht. Daar wil ik ook even op ingaan. Ik heb dat ook altijd geroepen totdat ik dus zelf voor zo'n bedrijf ging werken.
) . Om dan vervolgens nog te roepen 'maar ik ben toch een hele mooie jongen'... Tja, ik vind het niet vreemd dat zulke verkopers er weinig aan verdienen.
Ik ben wat dat aangaat erg blij dat bij ons de bel nog steeds hartstikke kapot is, dan hoor ik ze ook niet