Wie heeft er hier ook weleens hele maffe dromen?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

CoonArt

Wie heeft er hier ook weleens hele maffe dromen?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-04-15 07:43

Ik vannacht wel, ik veranderde in een KANGAROE met superpowers... heel maf, even nagechecked en zag het volgende:

Citaat:
If your dream consists of seeing or being near a kangaroo it means that in some part of your life there is a huge need to care and mother someone close to you. If your dream involves baby kangaroos, and you see them in a pouch, then this can show you need to act more softly with your co-workers.

Seeing kangaroos in a zoo means that you need to make sure that you do not use conflicting approach in business meetings. Kangaroos can signify the natural world, and that your actions within this world are important to your spiritual development going forward. In general, a dream about a kangaroo is quite favorable. It can mean that your property and wealth is secure, or that you will have a chance to succeed with your plans, and you will enjoy financial advantages. This financial gain will be even bigger if you dream about baby kangaroos in their mother’s pouch.

Seeing a kangaroo in a dream is usually a sign of success. However, if you dream about a kangaroo attacking you, this is the omen of a danger ahead. Killing a kangaroo in your dream is a better omen, but it can refer to a tangled and hidden business.

To dream of a kangaroo jumping means that you might leave on a trip soon. If your dream features a kangaroo having a baby in her pouch, this is a sign that a trip will be enjoyable.

http://www.auntyflo.com/dream-dictionary/kangaroo

Eigenlijk wel een droom met een goede afloop lijkt mij... :)

Maar wie droomt er nog meer hele rare dromen? Laat het me weten! :)

JoycexEnya

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-15 07:57

Ikke als ik het heel warm heb dan gaat het echt van de ene naar de andere droom dn over de mafste dingen.

Edit: vannacht trouwens ook ik droomde gewoon dat ik aan het werk was en met de laatste paar straten ( werk als postbode) begon het ineens te hagelen en ging ik bij mense thuis schuilen en begon het te onweren ik zag dat via een app op me tel de flitsen zeg maar. Ineens zat ik in een moordzaak mijn vader dacht ik werd de keel doorgesneden en ineens was die weee levend want hij plakte ze keel weer aanelkaar. En toen ineens was ik een klein kind bij iemand thuis zoals puberruil zeg maar en toen wakker :p
Laatst bijgewerkt door JoycexEnya op 11-04-15 08:00, in het totaal 1 keer bewerkt

CoonArt

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-04-15 07:57

JoycexEnya schreef:
Ikke als ik het heel warm heb dan gaat het echt van de ene naar de andere droom dn over de mafste dingen

..

Fjelle8

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-15 08:03

Ik verander welleens in een vleesetende maïskorf :j

JoycexEnya

Re: Wie heeft er hier ook weleens hele maffe dromen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-15 08:05

Ik heb me post gewijzigd

CoonArt

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-04-15 08:12

JoycexEnya schreef:
Ik heb me post gewijzigd

Ik zag het :D

CoonArt

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-04-15 08:12

Fjelle8 schreef:
Ik verander welleens in een vleesetende maïskorf :j

Ochhhh, arme paardjes! -O-

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-15 08:22

Vannacht nog. Ik droomde dat iemand me 2x met een bijl in mijn achterhoofd had geslagen. Gek genoeg kon ik nog prima praten en voelde ik er weinig aan. Ik moest alleen 7 weken in een rolstoel en dan kwam het wel weer in orde. ?!?!

Captain

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-15 08:55

Ja hier! Dat ik voor Hitler werkte, maar eigenlijk een hekel aan hem had. Of dat mijn moeder ineens een piemel had? :') Vannacht kon ik vliegen door uit het raam te springen. Heb het echt wel 100x geprobeerd. :') Af en toe kan in mijn dromen sturen, en heel af en toe heb ik weleens voorspellende dromen.

Dat een droom iets betekent geloofde ik eerst niet, dacht dat het eerst gewoon verwerking van je dag was. Maar na dromen op te schrijven en uit te pluizen wat dingen betekenen ben ik er achter gekomen dat je onderbewustzijn soms meer dingen weet dan je verstand..

JoycexEnya

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-15 09:23

Captain schreef:
Ja hier! Dat ik voor Hitler werkte, maar eigenlijk een hekel aan hem had. Of dat mijn moeder ineens een piemel had? :') Vannacht kon ik vliegen door uit het raam te springen. Heb het echt wel 100x geprobeerd. :') Af en toe kan in mijn dromen sturen, en heel af en toe heb ik weleens voorspellende dromen.

Dat een droom iets betekent geloofde ik eerst niet, dacht dat het eerst gewoon verwerking van je dag was. Maar na dromen op te schrijven en uit te pluizen wat dingen betekenen ben ik er achter gekomen dat je onderbewustzijn soms meer dingen weet dan je verstand..

Dan hoop ik dat mijn droom vam vandaag niks betekend

Jara

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-15 09:30

Paar weken geleden droomde ik dat ik ruzie met m'n moeder had en voor straf m'n zoontje niet mee naar huis mocht.. :')
(Ik woon niet meer thuis, en heb eigenlijk nooooit ruzie met m'n moeder)

Palmera

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-15 10:49

Wat gebruiken jullie in godsnaam? :+ _O-

Dieselpaard

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-15 10:54

Pfff...ik de laatste tijd ook weer. Het is echt jaren rustig bij mij geweest, maar sinds een paar weken is het weer prijs.
Zo droomde ik gister dat ik bij de tandarts zat, dat er een stukje kies af was gebroken, maar dat hing nog half aan mijn kies en toch voelde ik er niks van. In diezelfde droom had ik ineens een beugel en besloot de assistente dat de beugel alleen nog maar op mijn voortanden moest, dus haalde ze het van m'n kiezen af.
Laatst droomde ik dat ik ineens een app van mijn ex kreeg waarin stond dat hij nog ontzettend veel van mij houd en dat ik niet mocht trouwen.
Ik droom overigens ook vaak dat ik iemand steeds maar sla, met vuist in het gezicht, maar dat diegene er helemaal niks van voelt en me nog uitlacht ook...

Regendans

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-15 10:56

Ik droomde pas dat ik zonder broek naar school was gegaan? Ben ik even blij dat het een droom was. :+

Veel dromen ben ik helaas al weer vergeten, heb wat gekke dingen meegemaakt. :')

Cindequil

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-15 11:04

Ik droom ook altijd heel bizar.
Gaat werkelijkwaar nergens over.

Vage kenissen, die in mijn dromen voorbij komen als mijn grootste liefde... ?
En heel onsamenhangend vaak.

Vanacht ook weer. Ging over een parcour baan die je met de auto moest afleggen ofzo, en wij moesten in de gaten zitten terwijl ze over de plekken sprongen met hun auto.

Later moesten we een of ander parcour afleggen met paarden(was weer met andere mensen)
En ik reed in volle galop, in westernzadel, zonder beugels in, scherpe bochten met 1 hand aan de teugels. :+
En toen ik van mn paard afstapte, met messy haar en alles(de details... Daar verbaas ik me altijd over haha), kwam ik een groepje mensen tegen, waaronder een jongen van de basisschool me wie ik in mijn droom blijkbaar goed bevriend was, en een jongen die ik kende van 7 jaar terug ofzo. Ik vond hem een beetje leuk maar dat was het dan ook wel..
In mijn droom kwam ik hem tegen als mdus mijn grote liefde wederom, en van de schrik viel ik flauw, met mijn ogen wijd open en ik hoorde alles maar kon niks...
Hij heeft in het echt een vriendin en die details kwamen terug in de droom. Hij vond het zo stom omdat hij mij zo verliefd had gemaakt en weet ik veel. Na een hapje en een drankje tegen de "flauwval aanval", viel ik van wederom flauw van mn stoel, kon weer niks doen maar zag en hoorde alles.
Vervolgens kreeg ik een of andere epileptische aanval...

En toen ging de wekker.
Dat is heel vreemd wakker worden kan ik je vertellen, voelde me helemaal raar en ook mn spieren. Dus waarschijnlijk heb ik in mn slaap geschokt oid. Ik leef altijd erg mee met mn dromen, word ook regelmatig huilend of lachend wakker en kan echt nog dagenlang meeleven met mijn dromen.. Heel bizar.

De reden van mensen als geliefde terugzien, kan ik me wel wat bij voorstellen, want ik hou erg van geliefd worden. Ik ben momenteel single, dus kom wat liefde te kort zeg maar, dus dat zal wel daar aan liggen.

Maar ben toch wel benieuwd wat verder achterliggende gedachten zijn. Ik droom altijd heel intens en heftig..

Cindequil

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-15 11:05

Sorry voor het onsamenhangende verhaal, maar zo kan ik mijn droom ook wel noemen. =P

Rennie89

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-15 13:41

Ik word vaak een huurmoordenaar die een heel parcours moet afleggen om bij de opdracht te komen :') maar heb ook minder gevaarlijke dromen, maar ik vergeet ze altijd lol. Nu had ik iig een droom met een yardsale in een wijk, boven een paardenstal met kuikentjes erin :') slaat als een tang op een varken lol

chimello

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-15 13:42

Ik heb eens gedroomd dat Marilyn Manson en mijn vader in tutu's een ballet uitvoering deden. Mijn vader is Egyptisch, die gaat never nooit in z'n leven een tutu dragen en Marilyn Manson, al zo lang niet naar geluisterd :P Geen idee waarom maar deze droom blijft me echt voor altijd bij haha

AnniekSolana

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-15 14:51

Ik droom ook veel en heel intens. Kan het ook vrijwel altijd navertellen. Pas had ik in mijn droom mijn hele eigen begrafenis geregeld, omdat ik de dag erna dood zou gaan en ik was de enige die dat wist. Daar ben ik nog heel de dag van onder de indruk geweest.
En ik heb regelmatig in dromen dat ik auto rijd, maar dat de remmen het niet doen.. Daar zit schijnbaar ook een achterliggende gedachte achter.

Vero

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-15 14:52

Ik :')
Ik droom heel vaak raar.
Als jullie een paar verhalen van mijn dromen willen weten mogen jullie het zeggen.

Littera

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-15 14:54

Ik droomde laatst dat ik kon vliegen maar dat niet durfde, want ik had hoogtevrees. Zei een vriendin tegen me: 'Joh, je komt maar twee meter van de grond af!', dus vervolgens durfde ik het wel.
Even later vloog ik hoger dan de huizen. :+ Ik ben wel een paar keer bijna neergestort, want ik kon niet vliegen en nadenken tegelijk, en als ik naar beneden keek, dacht ik telkens dat het eng was. Maar uiteindelijk ben ik heel veilig op m'n eigen stoep geland. :D

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-15 14:56

Sinds ik zwanger ben is het bijna elke nacht feest: dat ik opeens 6 kinderen heb, panda's in de tuin, in een tent woon, een ander magisch huis heb, helemaal alleen op de wereld ben :')

Vero

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-15 14:57

Panda's in de,tuin?! :D

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-15 14:58

Van die reuze panda's met bamboe <3 en knuffelig dat ze waren <3

Vero

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-15 15:00

Ahw <3
Ik verander soms in een draak of ik zit in een soort van hungergames, heel vaag altijd mijn dromen :')