Waar hebben jullie je liefde ontmoet?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

skvetta

Waar hebben jullie je liefde ontmoet?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-04-15 13:35

De titel zegt het al. Ik ben benieuwd waar jullie je vriend/vriendin ontmoet hebben en hoe lang je nu samen bent.

Ik begin met mezelf:
Ik heb mijn vriend ontmoet op de bruiloft van een vriendin. Dit was vorig jaar april. Hij was de fotograaf van die dag en hoorde dus eigenlijk ook helemaal niet bij het gezelschap.
We hebben even gepraat tussen de parkeerplaats en het stadhuis. En daarna op het feest 's avonds.
In eerste instantie vond vond ik hem mijn type niet.
Hij wilde graag wat afspreken maar uiteindelijk heeft het tot november geduurd voordat we wat afspraken. In december is het een relatie geworden.

Nu zijn we bijna 4 maanden samen en we willen graag samenwonen en kinderen. Ik denk dat we binnen korte termijn wel samen wonen.

Hoe zit het bij jullie? Ik ben benieuwd!

Licor

Re: Waar hebben jullie je liefde ontmoet?

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-15 13:38

Tinder :+

Selina

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-15 13:38

De nette versie:
Op school

De minder nette versie:
Hij zat in de projectgroep van m'n toen nog vriend. Na een maand ben ik verliefd op hem geworden, dus relatie verbroken waar ik in zat en samen verder gegaan. Raad het iedereen af :')

Nu ruim een jaar samen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-15 13:39

bij de gamma :') Ik als kassiere en hij kwam haardhout halen :')

In juni wonen we straks 2 jaar samen en we zijn al bijna 3 jaar smoorverliefd :j

Kaitlyn

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-15 13:39

Tinder.

topsylover

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-15 13:40

Tinder. :+ Morgen alweer 1 jaar samen! <3

Judass

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-15 13:42

Uit de kroeg gevist :D

Zonder gekkigheid, hij kwam daar vaak en kende een vriendin van me. Zo zijn we aan de praat geraakt, tevens zat ie ook bij me op school :).

MarliesV

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-15 13:42

Hij was mijn huisbaas en buurman!
Ging na een relatiebreuk weer alleen wonen en zocht een huisje voor mezelf, hij bood er 1 aan en dat zag ik wel zitten. Met een week of 2 was het wel duidelijk dat we meer gingen worden dan alleen buren, haha.

Inmiddels 1.5 jaar samen, wonen al sinds we 3 maand samen zijn ook bij elkaar en gaan over 2 weken ons nieuwbouwhuis in die we samen gebouwd hebben!

(note: we zijn beide 34 en de plannen voor het nieuwbouwhuis waren er al, ik ben alleen emotioneel en werktechnisch aangehaakt!)

Jara

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-15 13:43

In t voetbalstadion :)

_Nynke

Via de zus van een vriendin een aantal jaar geleden, contacten uitgewisseld en na een jaar oid toevallig weer in contact gekomen, een tijdje beste vrienden geweest en nu al bijna 2 jaar een relatie :)

Arashah

in een Supermarkt waar ik werk, ik heb hem lopen zien. mijn oogen dwaalden wel heel erg mee.. Kwijl Kwijl! Blijkt hij ook nog een Chef te zijn.. ik denk nee, privaat en werk gescheiden houden.

Meneer heeft me via Facebook meegevraagt om wat te drinken, nu zijn we Meer dan 1 jaar samen en wonen ook al samen (en nee ik ben geen mens van snel snel, het is nu eenmaal zo gelopen)

Silenna

Op de verjaardag van mn ex, t zijn beste vrienden _O-

Nu gaan we met zn 3e regelmatig leuke dingen doen. :D

Paisano

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-15 13:44

Op bokt :D Hij kwam na de 1 april grap in 2013 (biks & bytes) op bokt en toevallig zaten we kort daarna samen in een HK. Voor de grap stuurde ik hem daar een keer " <3 ", waarna hij me een PBtje stuurde. Het leek hem wel leuk om de groep voor de gek te houden. Zo gezegd zo gedaan, we verzonnen dat we aan het daten waren en iedereen trapte er vol in :)) Maar ondertussen bleven we PBen en werden dat steeds serieuzere en intiemere berichten. Uiteindelijk zijn we eens vriendschappelijk wat gaan drinken en sindsdien zijn we onafscheidelijk :o Een half jaar later zijn we gaan samenwonen en volgend jaar geven we elkaar het ja-woord ^&+

Selka

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-15 13:44

Tijdens de nacht van het levenslied in ons dorp :') :') Terwijl wij allebei NL muziek haten. Maar gelukkig werden we door onze vrienden meegesleept. Dit is alweer bijna 9 jaar geleden :D

corrina1994

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-15 13:45

Haha lachen dit :P

Ik had mijn vriend weleens gezien met zijn band, hij trad veel op met de band van een goede vriend van mij. Maar ik had hem nooit echt gesproken of enige interesse getoond, hij kwam ook nogal arrogant over :')

Tot ik hem zag op de verjaardag van die goede vriend, hij heeft de hele nacht naar mij gestaard en we hebben even gepraat maar uiteindelijk ging hij naar huis omdat hij te dronken was _O-

Daarna merkte ik dat ik dus wel geïnteresseerd was, baalde ook wel dat hij weg was. Dus toen ben ik een week later weer naar een optreden van zijn band gegaan en heb ik gevraagd of hij daarna mee ging wat drinken :) Ik stond zo versteld dat ik zo een lieve jongen had gevonden, die niet er aan dacht om met mij mee naar huis te gaan of mij het bed in te praten, maar mij echt heel lief gewoon thuis bracht <3 zonder bij bedoelingen.

Nu zijn we een half jaar samen en gaan we misschien over een paar maanden/half jaar samen wonen :)

Yunaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-15 13:45

(Leuk topic!)

Aan het strand, zo'n drie jaar geleden alweer <3

Er was een feest met betrekking tot de opening van het strandseizoen. Veel dj's, grote feesten aan het strand, het was warm weer etc. En toen zag ik hem... :~ Uit een totaal andere provincie, maar ik was zó verliefd en besefte dat dit liefde op het eerste gezicht was. En andersom was dat ook meteen raak. Hij heeft mij moeten veroveren, maar daar ben ik hem eeuwig dankbaar voor <3 _/-\o_

marygoround

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-15 13:46

In de kroeg, hij hoorde dat ik tegen een vriend zei dat ik wegging en sprak me toen aan, dat hij dat opgevangen had en eigenlijk nog moed stond te verzamelen om me aan te spreken, maar of hij dan toch alsjeblieft mijn naam mocht weten zodat hij me op kon zoeken op facebook. Mag daar wel even bij vermelden dat we beide aardig beneveld waren van de alcohol en alles uitstraalde dat hij nooit zo maar een meisje aan sprak, dus ik smolt daar ter plekke voor hem haha. Na wat onhandige uitwisseling van informatie (mijn naam is vrij lastig als je dronken bent :+ ) werd ik de volgende dag toegevoegd op facebook, bleken een enorme klik te hebben en anderhalve week later hadden we een date.
En die was retespannend, want eigenlijk wist we beide niet echt meer hoe de ander eruit zag behalve dan van facebook. Maar hij bleek een stuk leuker dan in mijn herinneringen :9 en de klik was er ook in het echt, dus inmiddels zijn we iets meer dan 2 jaar verder :D

Es_ther

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-15 13:48

Ik ken hem al 8(?) jaar, maar ik vond hem stom en hij mij ook.
Een teamgenoot van hem vond mij leuk, en hij vond dat wel prima.

Op een gegeven moment met uitgaan een beetje praten enzo, en hij vond een klasgenoot van mij leuk. Ik hem proberen te koppelen, lukte niet.
Toen verjaardag van die desbetreffende teamgenoot, toen vond hij mij al leuk, maar ik hem niet :+.

Tot Carnaval 5 jaar geleden, beetje ouhoeren, lol maken enzo, en toen was de zoen er.
Beetje geMSNt, en afgesproken.
En nu is ie al 5 jaar mijn vriendje :).

Picassox

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-15 13:50

In de kroeg! :D

Nimmy

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-15 13:51

Op de verjaardag van mijn schoonzusje. (haar broer)

LovingTweety

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-15 13:54

Bokt.

Sabini

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-15 13:54

Hahaha wat een grappig topic :D

Ik kende m'n vriend 2 jaar voordat de vlam over sloeg. We hadden al vaak wat gedronken in dezelfde kroeg.
Totdat hij me naar huis bracht (van diezelfde kroeg :+ ) en we begonnen te whatsappen en daten :+:

Cabelona

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-15 13:55

Op een meeloopdag met een HBO student toen ik nog op de havo zat. Hij was de jongen waar ik een dagje mee liep. Na die dag geen contact meer gehad tot ik ook die studie ging volgen. Elkaar weer tegen het lijf gelopen en een hele tijd om elkaar heen gedraaid. Uiteindelijk hebben we halverwege december wat gekregen samen. Nu meer dan 5 jaar samen. Waarvan we 3 jaar op ons zelf wonen.
Laatst bijgewerkt door Cabelona op 09-04-15 13:56, in het totaal 1 keer bewerkt

MevrouwtJ

Tinder :Y)

Na hem na enkele dates gefriendzoned te hebben, opnieuw gaan daten en daar was de vonk <3

Nu bijna 11 maandjes samen :)

Poosje81

LinkedIn :')