Imagine

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

denisesilver

Imagine

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-04-15 19:19

"You may say I'm a dreamer,, but I'm not the only one"

De vraag in dit topic is: waar droom je van, wat zou je zo verschrikkelijk graag willen/doen. Dit kan met alles te maken hebben, je wilt een keer naar een bepaald land, je wilt dat ene huis kopen dat je schat op een waarde van 3,5 miljoen *kuch*, zelfs dat ene wat je echt onmogelijk acht.

Hier kan je je droom kwijt!

Houdt het netjes en kraak niet iemands dromen af!

Mijn droom is om dat ene huis te kopen, met die enorme stukken land, waar ik dan in de ene schuur/loods een aantal stallen heb voor de paarden als kleinschalige handelstal (inkoop 1- en 2-jarige verkoop 3-jarige en/of ingereden 4- en 5-jarige) en in de andere schuur/loods een zelf economisch uitgewerkte vleeskoe/kalverstal. Je brood verdienen met paarden is voor de meesten niet weggelegd, daar komt bij dat het betreffende huis waarschijnlijk getaxeerd wordt op zo'n 3-3,5 miljoen (eigen grond veel hectare), maar dromen mag :)
En ik wil zeker nog een keer naar Japan :D

SuzanLarissa

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-15 19:24

Een van mijn dromen is om de Galapagos Eilanden te bezoeken :j

En dat ene mooie dure grote huis in een te lekker warm land {:}

Palmera

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-15 19:27

Mijn droom is op de allereerste plaats vrede op aarde. Geen oorlogen meer, geen geloofskwesties meer en geen angst meer voor mensen die hun geloof door middel van oorlog opdringen.
Dan zou de wereld zoveel mooier zijn!

En voor mezelf wil ik graag financiële zekerheid. Geen miljoenen, maar genoeg voor een minihuisje met wat grond. En nog een klein beetje om normaal te leven.Dan kan ik de zwerfhonden van La Palma verzorgen.

Eileen_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-15 20:01

Mijn grootste droom is om in Canada/ Amerika/ Australie op een ranch te werken. Dat is al jaaaaren mijn droom, en als het goed is gaat die over zo'n anderhalve maand uitkomen :D

Verder wil ik nog heel graag motorrijbewijs halen en heb nog heel veel andere dingen die ik wil doen. Te veel om op te noemen eigenlijk, maar wel allemaal vrij realistisch en waar te maken. Zoals met haaien zwemmen, reizen en zo veel mogelijk van de mooie natuur in de wereld zien (steden boeien me niet zo. Vooral natuur), veel avontuurlijke dingen zoals parachutespringen, backpacken, paragliden, deltaspringen, ....

Ik ben wel iemand die er alles voor doet om mn dromen waar te maken. Mn onderschrift past ook wel goed bij dit topic trouwens O:)

benangelique

Re: Imagine

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-15 20:13

Mijn droom is om met mijn gezin de wereld rond te reizen met een zeilboot en camper. Ik geef ze zelf onderwijs en we hebben zo'n smak geld achter de hand, dat we ons nooit ergens zorgen over hoeven te maken

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-15 20:32

Reizen, na m'n studie. Het liefste met alleen een rugzakje aan bezittingen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-15 20:33

Palmera schreef:
Mijn droom is op de allereerste plaats vrede op aarde. Geen oorlogen meer, geen geloofskwesties meer en geen angst meer voor mensen die hun geloof door middel van oorlog opdringen.

En voor mezelf wil ik graag financiële zekerheid. Geen miljoenen, maar genoeg voor een minihuisje met wat grond. En nog een klein beetje om normaal te leven.Dan kan ik de zwerfhonden van La Palma verzorgen.

De droom die hier bovenaan staat is vergelijkbaar met de mijne :) Vrede op aarde, geen mensen die het gevoel hebben dat ze geweld moeten gebruiken om hun geloofsovertuiging te uiten. Het liefst een samenleving waarin we allemaal kunnen functioneren, hand in hand, maar omdat dit nogal een onhaalbaar doel blijkt te zijn ben ik helemaal voor een plekje voor iedereen.

Daarbuiten gelijkheid van beide seksen, geen vrouwenonderdrukking en stoppen met mannen belachelijk maken als ze vrouwelijke kanten hebben. Een wereld waarin een andere seksuele geaardheid niet meer bestraft wordt maar voor ieder een eigen keuze is.

LieveLoes

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-15 20:35

Naar Indonesië! Geen idee waarom. Heb er 7 jaar geleden een film over gezien op de basisschool en sindsdien ben ik verkocht. Tegelijk met Indonesië ook naar Australië om daar a la MacLeods daugthers te werken! <3

Nayomie

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-15 20:36

Mijn wens is om mezelf te veranderen. Pas daarna kan ik doen en laten wat ik wil.

Quanneh

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-15 20:37

Palmera schreef:

Wat hierboven staat :j
En ik wil nog heel graag een keer naar Israël + Amerika, en hoop ooit de liefde van mijn leven te vinden haha (cliché :') )

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-15 20:38

Met mijn vriend een huisje kopen waar de paarden bij huis kunnen staan. <3
En ik zou heel graag weer willen afvallen als ik straks met een bepaald medicijn gestopt ben.

Verder ben ik compleet gelukkig. :j

Vrede op aarde droom ik allang niet meer van... die droom is bedrog.

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-15 20:42

Genoeg geld om een villa terug te kopen in de wijk waar ik opgegroeid ben. Met kantoor aan huis en dan een super goede baan waar ik heel veel geld verdien zodat ik een fijn luxe leven kan leiden met mijn dochter. Lekker veel op vakantie en veel van de wereld zien. :z

Emita

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-15 20:46

De hele wereld zien en ontdekken...

Steef

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-15 21:06

God ik heb zoveel dromen... Studie afronden, fijne baan vinden, mooi huis waar paarden bij kunnen staan, IJsland en Canada bezoeken, veel reizen, en een dagje winkelen zonder naar prijskaartjes te hoeven kijken :))

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-15 21:18

Mijn dromen, god wat wil ik graag dat ze allemaal morgen uitkomen :')
- Op vakantie naar Thailand
- Op vakantie naar Nieuw-Zeeland
- Werken op een western-ranch in Amerika
- Groot huis kopen
- Contact blijven houden met alle mensen die ik nu zo lief heb... :+:
- Wereld rondreizen

SincereQ

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-15 22:14

Mijn droom is om weg te zijn van mijn huidige leven. Stoppen met mijn studie en voor mezelf kiezen. Ik zou graag willen reizen, gewoon alleen backpack mee en gaan, met op magische wijze altijd genoeg geld. En dan wel zien of ik ooit nog terug kom.

Cinnepin

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-15 22:18

Er is een huis die ik erg graag wil hebben, met luxe stallen, grote rijbak, land, wellness ( sauna, zwembad ) aan de rand van het bos. Mega mooi en groot huis. Het staat te koop :+
maar ik heb geen 1,5 miljoen :+

LastDream

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-15 22:20

Mijn droom is om ooit echt gelukkig te worden. en het dan ook zelf geloven. :o

Miran88

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-15 23:09

Mijn droom is eindelijk een ander huis vinden die aan zowel de eisen van mijn vriend als aan mijn eisen voldoet. Daar een gezinnetje stichten en gelukkig en gezond blijven!

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-15 23:10

Ik hoop ooit eens mijn inspiraties te ontmoeten, de mannen van The Script. <3

Sabini

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-15 23:10

Naar Australië <3

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-15 23:32

Mijn droom is onmogelijk , opa Weiler terughalen uit de dood en hem gewoon eens een hand te geven en ontmoeten. Maar hij is al 35+ jaar een ster , heb hem niet mogen kennen en mijn mam heeft het vaak over die bijzondere man die gehuld is in mysterie

En anders wil ik een baan , een mooi huisje en een tuin vol konijnen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-15 00:01

Dat ik mensen die ik het zo ontzettend gun het geluk kan schenken waar ze zo naar snakken.
En het verdriet van mijn zus en neefje wegnemen....

Mona14

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-15 00:45

Mijn wens zou zijn, heel gezond oud worden en een gelukkig leven hebben waar in ik een leuke baan kan vinden met wat meer uren zodat we eindelijk een huisje kunnen kopen. Huisje hoef niet groot te zijn maar liefst wel met grote tuin of klein weiland, (voor de /3 natuurlijk) de locatie vind ik wel belangrijk, dicht bij het bos!

Hillady

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-15 08:32

Ik heb zo veel dromen...

- Reddings werk doen in een 3e wereld land
- op vakantie naar Nieuw- Zeeland
- werken op een Western Ranch in Amerika
- Zelf een stal beginnen

Maar toch is mijn aller grootste droom.. Die mij het meeste waarde geeft. Is dat mijn tante geen pijn meer zou hebben van de verschrikkelijke ziekte die ze heeft..