Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Ik krijg ook vaak de opmerking 'Niet zo boos kijken joh!' Maar ik kan er echt absoluut niets aan doen. Ik zeg ze dan maar dat mijn gezicht nou eenmaal zo zit, en dat het niets persoonlijks is

Soms word ik er wel echt chagrijnig van. Hou dat soort dingen gewoon voor je, als er wat is zeg ik het wel..
) en ik merk dat mensen dan ineens ook veel aardiger en begripvoller naar mij doen.
). Misschien kun je eens iets met je collega's afspreken buiten werktijd, zodat je je goede wil toont en ze je ook op een andere manier leren kennen.
Dus ik zal het wel van haar hebben.
Beetje aso, maar goed, dat was vroegah 
Amyd schreef:Ik wil er ook echt wel iets aan doen. Zou er een cursus niet chagrijnig kijken bestaan?![]()
Op een andere afdeling van werk wordt ik achter mn rug om al "ons zonnetje" genoemd.
Heel achterbaks!
Evelijn schreef:Wat enorm vervelend dat ze zo benadrukken hoe je moet kijken... want het gaat niet eens om je gevoel die erachter zit.. maar hun eigen beeld/idee wat ze er gemaakt van hebben. Dat verander je ook niet zomaar door beetje meer te gaan lachen. Zou wel tegen je chef zeggen dat je het wel kwetsend vindt dat dat steeds zo benadrukt wordt en dat dat niet helpt.
Misschien toch eens een filmpje over resting bitch face doorsturen naar collega's