De bedoeling van dit topic is eigenlijk dat iedereen die het wenst hier zijn/haar planning en doelen per dag deelt, zo elkaar dient te motiveren. Aangezien de afval topics mij ook behoorlijk goed helpen om gemotiveerd op mijn lijn te blijven letten hoop ik dat dit mij, en anderen, ook kan helpen om te studeren.
Even kort voorgesteld:
Opleiding: Eerste bachelor psychologie
Doelen voor dit semester:
- actief deelnemen aan de hoorcolleges
- te behandelen leerstof voor de les al eens doornemen
- samenvatten en begrippenlijsten opstellen
- na de les de behandelde leerstof nog eens nalezen
Aangezien ik nu een hoop achterloop ga ik klein beginnen, ik merk ook dat als ik mijn planningen in het verleden opstelde deze niet altijd realistisch waren en vaak onhaalbaar. Daarom heb ik mezelf nu voorgenomen om kleine beetjes per dag te doen en zien waar ik uitkom, als het studeren snel gaat kan ik nog altijd meer doen dan gepland.
Zo zag/ziet mijn planning van vandaag eruit:
8u30-10u: hoorcollege ontwikkelingspsychologie
11u-13u: hoorcollege human biology
13u-14u: lunchpauze
En vanaf hier valt er eigenlijk een gat in mijn planning want dan rij ik terug naar huis (1 uur rijden) en ben ik mijn paarden gaan binnen zetten.
17u-19u: twee hoofdstukken filosofie lezen en eventueel verwerken in de powerpoint
19u30-20u30: clubtraining
Ik ga er dus dadelijk aan beginnen en flink doorwerken en dan zie ik wel waar ik geraak. Moest ik niet klaar zijn voor 19u kan ik na mijn training eventueel ook nog even verder werken.
Planning voor morgen:
9u-10u: opstaan, wakker worden, ontbijten
10u-14u: ontwikkelingspsychologie doornemen (inclusief pauzes)
14u-15u: paardrijden
-
16u-19u: afgesproken met een vriend
Vanaf 20u: clubvergadering
Dit is voorlopig mijn planning, als ik me hier alvast aan kan houden is dit al een overwinning voor mij!
Ik ga nu beginnen en mezelf even van Bokt bannen.
Veel succes iedereen!

. Achja, meer tijd om door te werken voor mij!

Je moet hem op het startscherm van de app zetten en dan groeit er een boompje, deze kan zelfs uitgroeien tot een heel bos als je hem lange tijd erop laat staan, en het boompje dus tijd heeft om te groeien. Ga je echter naar een andere app, dan moet je overnieuw beginnen met je boompje. Eigenlijk zo kinderachtig, maar volgens mij is het zo motiverend, haha. Hier is meer info trouwens: