Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
KirstenHorse schreef:Bestaat zoiets echt? Ik bedoel dat dat glas van glaasje draaien serieus uit zichzelf beweegt? Griezelig..
wees maar gerust, t is niet zo griezelig als mensen het maken gelukkig. T is gewoon een bord, niets meer niets minder.vuurneon schreef:Prima hoor, ik geloof niet daarin. Ik vind de hysterie eromheen altijd wel mooi![]()
Lijkt mij alleen wel saai speelgoedgebeurt niets immers.
NatasjavE schreef:vuurneon schreef:Prima hoor, ik geloof niet daarin. Ik vind de hysterie eromheen altijd wel mooi![]()
Lijkt mij alleen wel saai speelgoedgebeurt niets immers.
Vind ik leuk.![]()
Ja ik zou ook zo iets hebben van kind wat moet je er mee.
Maar ik moet zeggen,..denk dat mijn kinderen er ook weinig interesse in zullen hebben.
Die denken zelf al wat moet ik daar mee.
Wat nou leesplankjes! Dat is zoooo 1970
)
Junia schreef:Tsja, ik geloof alleen in geesten als het donker is en ik alleen thuis ben (nee, echt)
Maar ongeacht of er wel of geen geesten en paranormale toestanden bestaan, kinderspeelgoed vind ik dit niet. Het gaat er niet om wat echt ís, maar wat de kinderen die met zo'n bord spelen dénken dat echt is. Als ze door met zoiets te spelen gaan geloven dat er overledenen door hun huis dwalen, gok ik dat ze niet meer zo lekker zullen slapen 's nachts en kunnen de kleinste geluidjes ze de stuipen op het lijf jagen. Beter van niet dus.
vuurneon schreef:Ik zeg... Ouija bord als app!! Ook de geesten zijn vast meegegaan in de tijd of maak je zo al gelijk een selectie tussen de nieuwe generatie geest en die aan de andere generatie kloven
NatasjavE schreef:Junia schreef:Tsja, ik geloof alleen in geesten als het donker is en ik alleen thuis ben (nee, echt)
Maar ongeacht of er wel of geen geesten en paranormale toestanden bestaan, kinderspeelgoed vind ik dit niet. Het gaat er niet om wat echt ís, maar wat de kinderen die met zo'n bord spelen dénken dat echt is. Als ze door met zoiets te spelen gaan geloven dat er overledenen door hun huis dwalen, gok ik dat ze niet meer zo lekker zullen slapen 's nachts en kunnen de kleinste geluidjes ze de stuipen op het lijf jagen. Beter van niet dus.
Ja,...dat is wel waar. Als ze klein genoeg zijn krijg je daar heerlijke nachtmerries van.
NathalietjeB schreef:vuurneon schreef:Ik zeg... Ouija bord als app!! Ook de geesten zijn vast meegegaan in de tijd of maak je zo al gelijk een selectie tussen de nieuwe generatie geest en die aan de andere generatie kloven
![]()
![]()
zal je toch stom gaan kijken als er opeens zinnen ontstaan uit t niets op je app