Nu ben ik een fantiek koker en hecht ik nogal wat waarde aan gebruiksgemak en ik wil dus graag een goede kwaliteit pan.
Tefal en dergelijke heb ik al lang geleden vaarwel gezegd, ik heb nu al een aantal jaren Berndes (dit is de 2e set) en die bevallen echt goed. Ik gebruik ze intensief, ze worden zeker 5 dagen in de week gebruikt en ik heb deze nu bijna 4 jaar denk ik, maar ze zijn dus nu wel op.
Nu zie ik de laatste tijd veel over keramische pannen, of pannen met zo'n coating. Ik ben al een paar keer in de verleiding geweest er eentje mee te nemen van bv Aldi ofzo, maar ik durf het niet zo goed

Ik ben benieuwd wat jullie ervaringen zijn en welke merken jullie kunnen aanraden?
Dan wel graag de betere merken, dus geen pannen waarvan de aanbaklaag na 3 maanden al loslaat of die kromtrekken als ik ze heet onder de kraan houd.
Bij voorkeur met prijsindicatie erbij, ik heb deze berndes pannen beide keren in een aanbieding gekocht anders is dat bijna niet te doen.
de mijne zijn na drie jaar nog als nieuw, waar andere het al hebben begeven
Ik neig ernaar die gewoon weer te kopen, maar ben wel benieuwd wat er nog meer te krijgen is. En vooral dan keramisch, dat ook wat is.