verkracht door mijn collega

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

werkschaduw

verkracht door mijn collega

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-03-15 00:16

Dit is een goedgekeurd schaduw account.
Mocht je ideeën hebben wie ik ben graag een pb sturen en dat niet in dit topic laten weten !..

Pff lastig. Oké .

Ik weet niet zo goed waar ik moet beginnen maar goed. 
Zo'n 3 maanden geleden had ik afgesproken met een collega van mij. Ik was erg goed met hem bevriend en we zagen elkaar wel vaker buiten werktijd om. Hij belde mij die vrijdag avond of ik het gezellig vond dat hij later die avond nog een biertje kon komen drinken bij mij thuis. Ik zag er geen kwaad in want ik kende hem tenslotte goed hij is getrouwd en heeft 2 kinderen .
Dus heb oké gezegd. 
Het werd inmiddels al wat later dus had ik alvast mijn pyjama en alles aangedaan zodat ik direct naar bed kon als hij weer weg ging. 
Rond half 1 belde hij aan .
Heb hem binnen gelaten en zijn op de bank gaan zitten beide met een biertje en film gaan kijken. 
Hij werd toen een beetje vervelend als in handtastelijk . Heb duidelijk gezegd dat ik daar niet van gediend was . 
Hij hield op we keken de film af . Ondertussen had ik mijn slaap medicatie ingenomen zodat ik naar bed kon. 
Toen de film afgelopen was heb ik hem gevraagd om te gaan . Hij zag dat duidelijk niet zitten en werd weer handtastelijk. 
Ik heb hem toen de deur gewezen en wilde naar bed gaan. Aangezien ik hem goed kende mocht hij van mij boven nog zelf zijn spullen pakken en liet ik hem zelfstandig de woning verlaten. 

Ik lag ondertussen op bed en sliep al half.
Hij is helaas niet gegaan maar o
Is naar de slaapkamer gekomen .
Is bij mij komen zitten en begon wederom vervelend te doen. 
Ik was ondertussen al aardig duf door mijn medicijnen maar heb hem meerdere malen weg geduwd en nee gezegd. 
Hij ging maar door en op een gegeven moment verstijfde ik compleet. Ik heb alles over me heen laten komen en hij heeft me verkracht in mijn eigen huis in mijn eigen bed.
Toen hij eindelijk ophield en weg ging durfde ik mijn bed niet meer uit en ben huilend in slaap gevallen. De volgende ochtend ik weet dit hoelang huilend in bed gelegen en uren onder de douche gestaan. Ik heb mijn lakens gewassen en ben de hele dag in paniek geweest. De enigste die dit weten zijn mijn 2 beste vriendinnen. Ik durf het niet tegen mijn ouders te zeggen. Ik durf niet naar de politie . 

Wat het allerergste is is dat ik deze persoon nog dagelijks moet zien en hij doet alsof er niks is gebeurd. Ik weet niet wat ik hiermee moet . 
Ik weet het gewoon niet. Ik slaap slecht reageer heel heftig op alles voel me vies dom. Waarom is mijn vraag.
Ik wil het zo graag bij iemand kwijt maar ik schaam me teveel. 

Ben blij dat ik het in ieder geval hier weg heb kunnen schrijven. Heb nu alweer de tranen in mijn ogen staan en dit is een hele stap voor mij om dit te typen.

maikeltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-15 00:18

Aangifte doen en je baas inlichten. Gadver wat een hufter is dat!

unihorses

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-15 00:20

het klinkt zo simpel vanaf hier maar : naar de politie, die handelen het wel af of een vertrouwenspersoon op werk?

44Myrthe44

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-15 00:20

Hoe oud ben je?

werkschaduw

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-03-15 00:21

Ik durf geen aangifte te doen want ik wil niet dat andere collega's iets weten ik ben bang dat ik straks niet normaal meer naar mijn werk kan ;( . Die hebben we wel ja . Maar aangezien dat ook een man is

minikatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-15 00:21

Hoi meissie, wat ontzettend naar dat dit is gebeurt en dat deze persoon zo'n misbruik van jou en je vertrouwen heet gemaakt.
Ga morgen gelijk naar je vertrouwenspersoon op werk, die kan je verder helpen met deze kwestie.

werkschaduw

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-03-15 00:22

22

Selina

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-15 00:22

Kan je niet met één van die vriendinnen naar je baas/ouders?
Dat zij eventueel beginnen met vertellen en zodra jij eraan toe bent, het aanvult?
Sterkte :(:)

Tigress

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-15 00:22

Allereerste al, ontzettend veel sterkte! :(:)
Verder raad ik je toch aan om moed te verzamelen, en wanneer je er klaar voor bent (alleen of met je vriendinnen) aangifte gaan doen hiervan.

Punz

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-15 00:23

Aangifte doen, en voor jezelf even contact opnemen met slachtofferhulp.

Waarom zouden andere collega's niets mogen weten? Dit moéten dit juist weten!
( zéker als het ook vrouwelijke collega's zijn)

Loveskary

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-15 00:24

Gewoon aangifte doen hoe moeilijk het ook is.
Vind dat je collega´s dit echt ook moeten weten en je baas ook wat een smeerlap.
Sterkte.

minikatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-15 00:25

Als je (nog) geen aangifte durft te doen dan zou ik alsnog met je vertrouwenspersoon gaan praten. Ook al is het alleen om je verhaal te doen aan een onafhankelijk persoon.
Dit hoef je niet in je eentje te doen en die hufter heeft een hele hoop op zijn geweten.
Sorry, maar ik word hier best kwaad van.

wendy_92

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-15 00:25

Ik zou je baas inlichten, als dat niet in je eentje lukt dan neem een vriendin mee. Om hem elke dag te blijven zien martel je jezelf mee. Verder zou ik naar de politie gaan om aangifte te doen. Hij mag hier niet mee weg komen.
Blijf aan jezelf denken! Hij neemt je de veiligheid in je eigen huis af! Snap dat de stappen moeilijk zijn. Maar jij hebt niks fout gedaan hij wel, dus laat je je vrijheid aub niet afnemen.

KimD

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-15 00:26

Even jezelf een schop onder je reet geven en aangifte gaan doen! Als dat gedaan is richting je leidinggevende /baas gaan en je verhaal doen, hoe moeilijk dat ook is.

Daarna hulp zoeken, je hebt het duidelijk nodig, logisch ook!

PureSG

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-15 00:28

Ten eerste; een hele dikke knuffel voor jou. :(:)
Zoiets is verschrikkelijk en wens je niemand toe.

Ik ben het verder met mijn mede-bokkers eens. Aangifte doen en je baas inlichten is zo belangrijk, hij mag hier niet zomaar mee wegkomen! Zeker als je andere vrouwelijke collega's hebt.

Heel erg veel sterkte en wijsheid toegewenst TS.

maikeltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-15 00:30

Jij bent hier slachtoffer, hij is dader!
waar ben je bang voor dat er gaat gebeuren? Als jij dit vertelt aan een vertrouwenspersoon dan blijft dat tussen jullie in eerste instantie. Maar waar ben je zo bang voor? Is hij erg geliefd onder je collega's? Ben je bang dat je niet geloofd wordt? Meid, zo waant ie zich alleen maar sterker en denkt ie dat ie er ongestraft mee wegkomt! Dat kan toch niet???

maikeltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-15 00:31

En is er een kans dat je zwanger bent nu?

Solmyrkvi

Jeetje meid, wat een hufter.

Het is misschien heel moeilijk, maar aangifte doen en je baas inlichten is nu het enige wat je kan doen. Ik ben bang dat je pas daarna kan beginnen met het verwerken van deze ervaring.

Ik neem aan dat je baas dit niet aan je collega's vertelt als je dat aan hem/haar vraagt. Neem een vriendin mee als je het eng vind.

cissy

Ik zou toch ook moed verzamelen en aangifte gaan doen. Als hij merkt dat je er niks mee doet gaat hij waarschijnlijk gewoon door met misbruik van je maken.
Beter dat je collega's het wel weten, dan kunnen ze je ook helpen en hoef jij je niet te 'verstoppen'.

Hhilde

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-15 00:33

Met het gevaar dat ik heel bokt over me heen krijg :=, wéét jouw collega ook dat hij je verkracht heeft? Of heeft hij vanaf het moment van verstijven misschien het gevoel gehad dat je toestemming hebt gegeven? Je zou zeggen dat hij aan je 'nee' en het wegduwen genoeg moet hebben gehad... Ik wil hiermee NIET zeggen dat het je eigen schuld is (want dat is het niet! Hij had heel erg duidelijke toestemming moeten hebben en dat heb jij zoals ik hier lees niet gegeven)! Hebben jullie het er nooit meer over gehad? Heb je nooit het idee gehad dat hij het niet als een verkrachting ziet?

Hannanas

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-15 00:37

En welke spullen had hij bij jou boven liggen?

Meissie, echt aangifte doen hoor als je verkracht bent.

Solmyrkvi

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-15 00:38

Hhilde schreef:
Met het gevaar dat ik heel bokt over me heen krijg :=, wéét jouw collega ook dat hij je verkracht heeft? Of heeft hij vanaf het moment van verstijven misschien het gevoel gehad dat je toestemming hebt gegeven? Je zou zeggen dat hij aan je 'nee' en het wegduwen genoeg moet hebben gehad... Ik wil hiermee NIET zeggen dat het je eigen schuld is (want dat is het niet! Hij had heel erg duidelijke toestemming moeten hebben en dat heb jij zoals ik hier lees niet gegeven)! Hebben jullie het er nooit meer over gehad? Heb je nooit het idee gehad dat hij het niet als een verkrachting ziet?

Als hij dit al niet zou weten, hoop ik dat hij er achter komt op het moment dat hij aangehouden word door de politie _-:(

minikatje

Re: verkracht door mijn collega

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-15 00:40

@Hhilde, ik hoop dat hij weet wat nee betekent?

Hhilde

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-15 00:48

minikatje schreef:
@Hhilde, ik hoop dat hij weet wat nee betekent?

Dat hoop ik ook :=, maar stel dat hij het idee kreeg dat ze 'er voor ging liggen' toen ze ophield met protesteren en niets meer deed (verstijven)? Of dat ze het vanaf dat moment iig goed vond dat hij z'n gang ging? Sowieso stomme situatie, want hij ging hoe dan ook dus vreemd.

BigOne

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-15 00:49

Het is nooit je eigen schuld als je tegen je zin gedwongen word om seks te hebben. Ook ik vind dat je aangifte moet doen, echter, ook met het gevaar dat bokt over mij heen valt!! Ik hoop dat je hulp krijgt want mocht dit tot een rechtszaak komen dan moet je heel sterk in je schoenen staan want de advocaat van de tegenpartij zal proberen je in een zeer slecht daglicht te plaatsen.
Je laat een man om half één s'nachts binnen, ontvangt hem in je nachtkleding, hij heeft spullen van hem bij je boven liggen, is bekend in je woning. Na de eerste handtastelijkheden donder je hem er niet uit en ga je film kijken, pilsje drinken en neem je ook nog pillen in die je niet al te helder maken.
banketstaaf misschien dat ik dit aan haal maar het zal allemaal tegen je gebruikt worden, maakt dat het gebeuren minder erg, nee, absoluut niet want het gebeurde tegen je zin.
Het enigste wat ik je mee wil geven is een stukje voorbereiding over wat je straks door de tegenpartij over je heen krijgt en ik denk dat hij zich daarom ook zelfverzekerd voelt dat jij er niets aan doet.
Wel doen, afmaken die kerel want erger dan nu kan het niet worden.