Ik heb fibromyalgie en verdraag daardoor niet alles en heb lactoseintolerantie. Heb overgewicht en wil erg graag afvallen en zou eigenlijk netjes 3 x per dag moeten eten.
Ik eet nu hooguit 2 x daags en pas de eerste keer om 3 uur s'middags. Niet gezond en vaak eten we door te weinig tijd ook nog eens snel en makkelijk en dus niet gezond.
Nu komt het probleem. Ontbijten. Iets wat ik nooit gedaan heb ook als kind niet. En lust geen brood. Heb een tijd een eierdieet gedaan maar op een gegeven moment kon ik geen ei meer zien
Iemand een idee of een recept voor een gezond ontbijt? en het liefst geen brood. Want heb totaal geen inspiratie. en heb soms werkelijk geen idee wat ik zal eten.

Het is ook niet dat ik niks wil maken maar niet weet wat. Omdat ik er haast niks door krijg. (s'morgens) En met geen puf meer hebben dat is dus s'avonds na 10 uur als we thuis komen.
ik wist bijvoorbeeld op een gegeven moment echt niet meer wat te maken met spitskool of bloemkool. Bij de AH recepten een paar heel leuke ideen opgedaan en als het goed smaakt en makkelijk te maken is sla ik de recepten op in de app zodat ik ze nog eens kan maken