Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Any other pan will do though.. Je hebt inderdaad van die apparaten maar daar ben ik niet zo in thuis.
Naast mijn groenten ook aardappelen, rijst, gekookte eitjes en vis. Ook kip kun je stomen voor in een salade of worstjes. En dim sum natuurlijk 
En na het eten gooi ik alles in de vaatwasser. 

_Nelleke_ schreef:Oh ja ik stoom heel veel! Ik heb een inbouwstoomoven dus ik ben een beetje verwend.
Wat ik vooral heeeeel erg lekker vind is vis (zalm!!!), krieltjes in de schil, sugar snaps, peultjes, broccoli, groene asperges, witte asperges, erwten etc.
Minder vind ik: tomaat, paprika, ui, prei, bladgroenten, grote aardappelen (tenzij in kleine stukken gesneden).
Verder kan mijn stoomoven ook hete lucht toevoegen dus ik kan ook heerlijke broodjes bakken. (Dus stoom + hete lucht tegelijk, zoals ze in de franse bakkerijen ook doen.)
Ik gebruik de stoomoven ook om restjes op te warmen ipv de magnetron. Veel lekkerder!
benangelique schreef:_Nelleke_ schreef:Oh ja ik stoom heel veel! Ik heb een inbouwstoomoven dus ik ben een beetje verwend.
Wat ik vooral heeeeel erg lekker vind is vis (zalm!!!), krieltjes in de schil, sugar snaps, peultjes, broccoli, groene asperges, witte asperges, erwten etc.
Minder vind ik: tomaat, paprika, ui, prei, bladgroenten, grote aardappelen (tenzij in kleine stukken gesneden).
Verder kan mijn stoomoven ook hete lucht toevoegen dus ik kan ook heerlijke broodjes bakken. (Dus stoom + hete lucht tegelijk, zoals ze in de franse bakkerijen ook doen.)
Ik gebruik de stoomoven ook om restjes op te warmen ipv de magnetron. Veel lekkerder!
Exact zo een staat hier al 5 jaar werkeloos te zijn. ... Ik weet gewoon niet wat ik er allemaal mee kan een vooral niet hoe