Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
WendyLotte schreef:Ik mag NOOIT je ID nr geven. Daar wordt je overal voor gewaarschuwd en zeker niet samen met bank gegevens !!!!
Als jij ergens een factuur krijgt, staat er ook geen ID op van degene die de factuur maakt. Echt niet doen hoor !
Dan kan men van alles met jouw gegevens, zoals dingen kopen via jouw rekening, leningen afsluiten, abonnementen enz. NIET DOEN dus......
Ik heb fijn mail contact met haar en ik krijg niet de indruk dat ze me probeerd te belazeren. Maar krijg het toch wel erg benauwd nu. . Ik heb om hun adres gegevens gevraagd waar ik de zadels heen moet sturen en bedrijfsnaam voor een uur terug.Palmera schreef:In Spanje is een factuur pas geldig met datum, handtekening EN ID-nummer. Ongeacht of dit het numner van een persoon is of het belastingnummer van een bedrijf wat geldig is alszijnde ID-nummer.
Edit: ik ben niet heel erg thuis in het belastingstelsel hier in Spanje, maar ik vraag mij wel af of dit bedrijf bij aankoop van drie zadels van een particulier in Nederland dat überhaupt kan declareren.
Mioux schreef:Per bank kan je niet zomaar terugstorten. Of terughalen in ieder geval, dan kom er meer bij kijken. Hopelijk word je niet bedonderd, en gebruiken ze je bsn nummer niet voor fraude, anders heb je dadelijk toch wel een probleem.
Komt er met haar naam of het bedrijfs naam geen negatieve dingen voor op google ?