Buurmeisje hartstikke dronken, gillen, bonken...

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

ElineS

Buurmeisje hartstikke dronken, gillen, bonken...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-03-15 03:17

Ik ben normaal niet een nachtbraker, maar nu noodgedwongen wel :').

We hebben nieuwe studenten buren. Wel leuk op zich. Kabaal valt mee. Maar vannacht werd het wel even te bont. Dit is een normale buurt, geen studentenbuurt.. En toch een gebonk en gegil van een meisje. Er wonen een aantal jongens en één meisje.. En dacht dat ze haar misschien plaagden of aan het pesten waren. Ze stonden buiten hoorde ik. Dus ik ging maar een rondje met de hond doen om even te peilen en te vragen of het rustiger kon.

Nou, het meisje was compleet lazarus.. En de mannen stonden buiten te roken met zijn allen en daar moest en zou ze bijstaan.. Maar omdat ze zo de weg op wandelde en veel kabaal maakte deden ze de deur dicht > gevolg, bonken en gillen.. Toen de deur maar weer open.. En stond ze aan iedereen te hangen.. En maar een naam van een jongen die ze blijkbaar leuk vind, te roepen. Die wilde ze gaan zoeken. Ze kregen haar gewoon niet rustig.

Ik ben weer naar huis gegaan maar na een tijd gebonk en gegil terwijl ik probeer te slapen, weer terug gegaan.. Ze zaten echt met hun handen in het haar. Op den duur waren ze het zo zat dat ze haar maar hadden laten gaan, maar toen is ze naar buiten gegaan en liep ze door de buurt te strompelen, stront dronken en hebben ze haar toch maar opgehaald, want je kan zo iemand gewoon niet laten gaan, hoe pissig je er ook om bent. Dan lees je drie dagen later, meisje dood gevonden in een greppel ofzoiets. Het is gewoon niet veilig.

Ze hebben tig pogingen gedaan om haar naar bed te doen, zelfs blijven zitten tot ze sliep.. Rustgevende muziek geprobeerd in haar taal... Maar ze viel maar niet in slaap of kroop haar bed weer uit. Werd zelfs agressief zomaar uit het niets. Slaan en schoppen... Uiteindelijk dacht ze te denken dat één van de jongens de jongen was waar ze verliefd op is en ow wee als die de kamer uitliep, dan ging ze erachteraan.. Dus hij moest de hele tijd bij haar blijven zitten. Maar dan werd ze erg handsy. Overal aanraken en strelen, dus die had ook zoiets van nee, dat doe ik niet.

Op een bepaald moment reageerde ze nergens meer op, toen weer wel, toen was ze even weer nokkie, maar nee, daarna weer op en overal heen willen lopen.

Met haar is niet te praten. Ze is zo van de wereld.

Uiteindelijk hebben we haar maar op de bank in de woonkamer gelegd, zodat ze wel bij iedereen was, in de hoop dat ze daar dan in slaap viel.. Maar iedereen wilde ook al graag naar bed.. Maar, dat kan dus even niet. Ik ben weer weg gegaan.. Maar nu wel klaarwakker :P Gelukkig hoef ik er verder niet mee te dealen.

Maar pfft.. Die arme jongens, zitten nu zo met haar en kunnen geen kant op. Moeten op haar letten.. En dan slaat ze weer.. En dan staat ze weer op.. Ze blijven redelijk schappelijk, maar mijn hemel, hun frustratie loopt behoorlijk op, dat ze ook logischerwijs niet aardig meer zijn en haar behoorlijk ruw op de bank terug duwen etc. Omdat de lieve aanpak gewoon niet helpt.

We dachten er zelfs aan maar de ambulance te bellen.. Maar goed, ze is niet zodanig dronken dat er een ambulance bezoek voor nodig is.. Denk ik. Ik heb geen idee..

In ieder geval hoor ik haar nu alweer kabaal, dus er is nog geen oplossing.. -O-
Laatst bijgewerkt door ElineS op 08-03-15 03:29, in het totaal 1 keer bewerkt

TurdusMerula

Re: Buurmeisje hartstikke dronken, gillen, bonken...

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-15 03:20

'Gewoon' negeren. Vermoedelijk schaamt ze zich morgen de ogen uit de kop als ze het verhaal hoort van die gasten. Lesje wel geleerd waarschijnlijk.

Ambulance moet je hier zeer zeker niet voor bellen.

Hoop dat je oordopjes in huis hebt. :)

Nirvana_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-15 03:21

Jeetje. Hoe meer ik drink, hoe slaperiger/slomer ik word := Hahaha. Wat lastig! Als iedereen gewoon naar hun eigen kamer gaat en evt op slot doet blijft ze dus bonken en dergelijke?

ElineS

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-03-15 03:24

Helaas geen oordopjes :P... Had ook al een tijdje zachte muziek op staan.. Maar kan niet slapen met muziek, dus dat word het ook niet.

Nee, ambulance word ook niet gebeld.. Maar ze zijn een beetje de wanhoop nabij.. Kennen haar verder ook helemaal niet. Ze woont er nu twee maanden. Spreekt nooit met hun. Ze ging vanavond even bij hun zitten toen ze aan het drinken waren. Ze dronken vodka en hup, ging zo een heel glas in.. En een tweede. En toen was het mis. Vonden ze in het begin nog wel grappig. Het stille verlegen meisje dronken.. Maar daar zijn ze nu wel op terug gekomen.

@Nirvana: Ja, dat hadden ze op den duur ook gedaan.. Gaat ze het hele huis door bonken en gillen, aan hun deuren staan etc.. Ze hebben haar ook op haar kamer opgesloten.. Maar ook dan.. Dus dan moeten ze haar er wel weer uit laten, want dat gegil en gebonk kan natuurlijk niet.

Ik heb nog nooit iemand op deze manier dronken gezien. Wel vaker irritante dronken vrienden gehad en ook mensen die compleet van de wereld waren.. Maar die bracht je dan naar bed en dan waren ze echt wel out. Even bij blijven zitten voor de zekerheid voor een tijdje en dan was het prima..

Maar dit.. Ze ligt eventjes 10 minuten en het lijkt alsof ze slaapt en hup, ze springt weer wakker
Laatst bijgewerkt door ElineS op 08-03-15 03:25, in het totaal 1 keer bewerkt

Gentlegiant

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-15 03:25

Eigenschuld dikke bult...
Als ze zo volwassen is om zich vol te gieten moet ze ook maar het resultaat er van inzien ik hoop dat ze morgen of later in de nacht dood ziek is... hopelijk leert ze dr uit
Laat dr maar gewoon gaan of de deur op slot dat ze niet eruit kan en binnen houden hoe erg het ook is voor de huis genoten

Ik was gewoon na bed gegaan als huisgenoot moet ze zich maar niet zo vol gieten...

En als ze niet normaal doet belde ik fijn de politie idioot gedrag gaat ze maar in de cel uit slapen
Maar of die er iets aan doen is het volgende
Laatst bijgewerkt door Gentlegiant op 08-03-15 03:28, in het totaal 1 keer bewerkt

ElineS

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-03-15 03:28

Het is onmogelijk naar bed te gaan, te slapen, als iemand gewoon door blijft gillen..

Daarnaast vinden ze het ook wat eng om niet op haar te letten. Stel dat ze wel out gaat.. En overgeeft.. En daarin stikt.. Of wat dan ook. Ze is soms ook gewoon echt even niet meer bij, dus dat moet wel een beetje in de gaten worden gehouden.

lor1_1984

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-15 03:29

Ik had de politie gebeld ivm geluidsoverlast, laat haar daar maar tegen/bij gaan gillen.

Gentlegiant

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-15 03:30

Had mijn post een beetje aangepast daar net

Ja als ze echt out gaat kunnen jullie ook niks
Dan bel gewoon de ambulance.... als ze er werkelijk zo aan toe is zoals je omschrijft
Zelfde geld gaat ze out stikt ze en wat moet je dan? als je dan gaat bellen ben je misschien wel te laat beter het zekere voor het onzekere
in het ziekenhuis is ze veilig en hebben jullie rust
daar is het ambulance personeel voor hoe beschamend het ook is

tamary

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-15 03:31

Geen HAP die je kan bellen voor advies?

ElineS

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-03-15 03:33

En wat doet de politie? Dat zorgt ervoor dat ze alleen nog meer lawaai maakt doordat vreemden haar rustig proberen te krijgen. Dat ik er was, boos en al... In mijn badjas.. Met sokken aan.. Met nachtcremé op... En ongeschoren benen.. In een huis vol met lekkere studentenjongens (daar gaat mijn image als lekkere buurvrouw meisje -O- ), en haar zei dat als ze niet ging slapen dit en dat en dat... Nadat lief praten niet hielp, zorgde ervoor dat het nog erger word. Politie zal het niet beter maken. Alleen maar meer drama.. En meenemen zullen ze haar toch niet denk ik zo. Dus dan zit je er alsnog mee.

HAP is wel een goed idee.

GixWillsNino

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-15 03:34

De politie kan goed bemiddelen in ditsoort situaties, wel erg vervelend.

Gentlegiant

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-15 03:34

Denk dat de politie haar of meeneemt of overdraagt aan de ambulance medewerkers
Het is gewoon gevaarlijk zo zeker als ze ook slaat
Geluidsoverlast en zo dronken dat ze out gaat een van de 2 doet wel wat

Ben benieuwd wat de Huisartsen post zegt

ElineS

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-03-15 03:36

Ik heb HAP geopperd, maar ze is nu rustig krijg ik in een app terug. Klopt, heb haar nu ook al 10 minuten niet gehoord. Ze denken dat het ergste nu wel voorbij is en dat ze nu wel echt in slaap dondert. Word ze weer wakker met zo'n spurt en begint het weer, dan bellen ze de HAP.

Ik hoop echt dat ik ze niet meer hoor.. Eerder was het ook een halfuur stil, maar boem, helaas, begon het weer. Hopelijk nu niet.

Ze ligt nu op de bank en een jongen zit erbij, degene die ze aanziet voor haar liefde :') ... Die is de pineut geworden.

Gentlegiant

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-15 03:37

Oke hopen dat ze rustig blijft dan....
En op een fikse kater :+

Ariannee

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-15 03:38

Wat verveld zeg! Gewoon lekker negeren als zij het zo wil, misschien slim om morgen even oordopjes te halen? Voor als het weer gaat gebeuren dat je ze lekker indoet met een muziekje op,

Kom anders gezellig meekletsen in dit topic :D [LZP] Nachtbrakers meld u!

ElineS

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-03-15 03:42

Gentlegiant: Ik wens haar zeker een fikse kater toe! En ik haar morgen ook absoluut aanspreken op dit gedrag..

Maar de jongens ook. Die zijn kwaad en flink ook. Die hebben ook een paar filmpjes gemaakt om morgen onder haar neus te drukken.

Ze bleef zeggen dat ze nooit dronken werd en bleef drinken. De jongens kennen haar niet, weten die veel. Als iemand blijft drinken... Ze moeten hun eigen limiet kennen, maar die kent ze blijkbaar niet.

Het is ook best vreemd hoor, die huisindeling. Het is een groep jongens die allemaal bevriend met elkaar zijn.. Nederlanders.. En dan zit er één klein buitenlands meisje bij die geen Nederlands spreekt en ook nog sociaal niet zo handig is. Heb haar 1x ontmoet en ze is zo verlegen.. En dan zit je met een troep jongens die voornamelijk in hun eigen taal spreken en niet in het Engels met elkaar.. Dus ik begreep ook wel dat ze niet veel contact met ze had en een beetje op haar zelf bleef.

Stil en verlegen.

En dan ineens dit.

Heel apart.

In ieder geval een leuk verhaal :P
Laatst bijgewerkt door ElineS op 08-03-15 03:43, in het totaal 1 keer bewerkt

Allejandro

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-15 03:42

Heeft ze niet meer op dan alleen alcohol? Heftig hoor...

ElineS

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-03-15 03:46

Nee, ik had daar ook naar gevraagd, maar ze hadden geen drugs in huis en/of gebruikt, behalve wiet, maar dat had zij niet gerookt. En ze lijkt me ook niet het type om het zelf in huis te hebben.

Maar o wat wensten ze dat ze GHB in huis hadden voor in haar drankje :')

Nee, geintje.. Maar op den duur word je radeloos en dan ga je grappen maken over hoe je haar stil krijgt.. Zoals een kussen over haar hoofd, haar opsluiten in mijn hondenbench, drugs inspuiten, haar vastbinden in een deken "volgens mij mag je volgens de wet niet zomaar iemand vastbinden," oppert iemand nog. Nee, joh.. :P "Kan iemand haar gewoon even bewusteloos slaan?" "Ik zoek wel een steen in de tuin" :')

ilaan

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-15 03:48

En dit is alleen van de alcohol? Lijkt alsof ze meer achter de kiezen heeft..

Volgende keer gewoon politie bellen. Kan ze daar haar roes uitslapen. Leert ze ook meer van als dit gedoe.
Apart verhaal wel, gelukkig is het weekend!

Ariannee

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-15 03:52

Ik zou als het door zou gaan een klacht indienen bij de woningbouw, is totaal niet fijn om constant herrie te horen

Angeliquee18

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-15 03:54

Ik wou het net zeggen, dit lijkt me inderdaad niet alleen van de alcohol... :p
Zouden ze haar nou echt kwijt zijn en ze zwerft ergens op straat.
Zou ik gewoon politie bellen hoor, die nemen dr heus wel mee.
Dan zit ze in ieder geval veilig.

Angeliquee18

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-15 03:55

Owja goede tip... voorral veel filmen, en morgen laten zien !
Leert ze het wel af :)

ElineS

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-03-15 04:01

Ik denk niet dat zoiets nog een keer gebeurd. Denk dat de alcohol achter slot en grendel gaat :').

Misschien dat het iets anders was, maar ik weet het niet. Ze lijkt niet het type die zou weten waar ze wat moet halen.. En ze heeft geen vrienden... Ze heeft één jongen waar ze gek op is, maar die haar telkens afwijst en nu maar compleet negeert omdat ze zo obsessed met hem is en hij maar niet van haar afkomt...

Iets is in ieder geval niet helemaal oké met haar. Ook als ze niet dronken is. Vind het eigenlijk ook wel sneu.

Maar so far so good, het is stil! Dus ik ga weer proberen te slapen.

Maar pfft, wat een avond.

Ach, zo heb ik wel eens een keer al mijn nieuwe buren leren kennen.. En zij mij ook, in mijn badjas :D.

AlexandraM

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-15 04:08

Ik had met de groep geld hij elkaar gelegd en haar een taxi naar huis geregeld mits ik wist of erachter kon komen waar ze woonde

Gentlegiant

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-15 04:11

Ze woont daar waar ze nu is Alexandra :j