. mijn twee oudste kids mochten ook pas met dat soort feestje mee toen ze wat ouder waren 11-12 jaar. wat vinden jullie? mijn eigen angst opzij schuiven of gewoon nog een jaartje wachten? Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
. mijn twee oudste kids mochten ook pas met dat soort feestje mee toen ze wat ouder waren 11-12 jaar. wat vinden jullie? mijn eigen angst opzij schuiven of gewoon nog een jaartje wachten?
Hoeveel diploma's heeft hij?
t komt wel goed
zijn badmeester, 2 volwassen die ook het water in gaan, t is geen woeste zee maar een zwembad én hij kan zwemmen. Heb vertrouwen in je zoon en laat hem niets merken van jou angst. Want zwemmen is harstikke leuk 
testes76 schreef:meegaan heb ik ook aan gedacht, maar dat kan helaas niet aangezien ik moet werken! ik ken de ouders goed, het zijn buurtgenoten! ik vertrouw ze natuurlijk wel, maar vind het gewoon een dood eng idee. mijn zoon heeft ab en c diploma. ze nemen 6 kids mee en gaan zelf ook t water in. ik heb zelf wel waterangst, dus reageer misschien wat overdreven. maarja t blijft mijn gevoel....wanneer mn ouders bijv. mn kids mee zouden nemen naar t zwembad, zou ik daar ook moeite mee hebben. en gewoon mee gaan. dus t zegt niks over die ouders, maar echt iets over mezelf. lastig
, voor C zijn ze best kritisch hoor. Niet te druk maken, hij heeft zn diploma niet bij een pak melk gekregen.
. Je bent beschermend om je kind.Frensie schreef:Ik zeg altijd 'bij twijfen niet oversteken' dus niet doen, máár is dat wel eerlijk tegenover je zoontje. Heetft hij veel zin in het feestje? Kan je niet eventueel mee gaan? Of je zoontje zwembandjes oid omdoen?
diesel83 schreef:Maar ja dit snappen alleen ouders die zelf ook kinderen hebben....