Ik werk nu een paar maanden bij een springstal en ik krijg mijn loon netjes op mijn rekening gestort en heb dat papiertje van de toeslagen ingevuld.
Maar ik heb nooit een contract ondertekend, mijn baas heeft mij mondeling op de hoogte gesteld dat ik een half jaar contract heb en dat ik dus niet zo maar weg kan gaan, terwijl ik niet nog een week langer voor hem wil werken, nog voor geen goud.
Staat hij nu dus in zijn recht door te zeggen dat ik niet zo weg kan gaan of sta ik in mijn recht dat ik dat wel kan want ik heb nooit een contract ondertekend.
Stuur vanavond ook een mail naar het juridisch loket, maar ben erg ongeduldig en wou graag weten wat alwetend bokt hier over te zeggen heeft.
Heel erg bedankt voor jullie suggesties alvast
Maand of twee maanden uitwerk termijn (maar ook nog vakantiedagen neem ik aan) en dan kun je gelijk weg. 
niemand kan dit bewijzen ook een arbo arts niet als je hiermee te maken krijgt. Maar dan ook je poot stijf houden dat je een half jaar contract hebt en je baas niet akkoord wilde gaan om te stoppen en jij nu psychische schade heb