Oke hier komt het zoveelste mannentopic, maar ik ben even raad nodig.
Zaterdag was ik uit in mijn vaste stamkroeg en daar was een hele leuke jongen/man. Na een tijdje aan de praat geraakt. Was best gezellig voor zover je kunt praten in een danscafe maar goed.
Nu vroeg hij of ik zin had om een bak koffie te komen doen bij hem op de zaak, morgenochtend.
Ik weet waar zijn bedrijf zit en dat dit wel goed zit. Maar ik weet helemaal niks van hem, echt niks!
Zelf zijn naam weet ik nog niet dus hoeveel speurwerk ik ook heb gedaan, ik kon hem nergens vinden.
Nu wil ik morgen eigenlijk wel heel graag langsgaan, gewoon om te kijken hoe hij is etc. Maar ik durf niet!
Want als echte vrouw denk ik gecompliceerd: bedoelde hij dit wel serieus? Is hij het vergeten? Straks denkt ie what the fiets? Wat als ik enorm afga? Wat als hij het niks vindt? Wat als hij niks is?
Dus wie geeft mij even een schop onder de kont of een mening of goede tips, of wat dan ook!
Alvast bedankt namens mij,
Mw. Bindingsangst/schijtluis.
Als het een bedrijf is waar je iets kan kopen als dekmantel dan is het helemaal ideaal. Maar anders, dat iemand vraagt of je langskomt op z'n werk dan klinkt dat voor mij wel als een serieus voorstel. Als iemand dronken zou zijn dan denkt hij echt niet aan werk
Ik snap je wel, maar wat valt er te verliezen? Stel dat hij het toch niet serieus meende, drinken jullie je koffie en je bent weer weg. En misschien is het wel heel leuk en gezellig, ook als hij het niet serieus meende! 

?