Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Chakkie17 schreef:Ik ben enkele maanden geleden van de tarwe producten afgestapt omdat ik mij continu zo verschrikkelijk vermoeid voelde. In overleg met de huisarts en mijn trainer ben ik toen tot deze optie gekomen. Ik ontbijt nu met smoothies gemaakt van allerlei soorten groenten en fruit en ik lunch met salades - soms met vette vis erbij. En dat werkt verschrikkelijk goed. Los van het feit dat ik veel meer energie heb is mijn huid er ook verschrikkelijk op vooruit gegaan.
, vijgen en dat soort dingen. En bij voorbeeld pompoenzaden, die kun je ook bij van alles eten. En noten
maar die at ik sowieso al.
Ladyson schreef:Het ligt eraan wat voor brood je eet, maar veel soorten brood zorgen door de wisselingen in je bloedsuikerspiegel waardoor je juist honger krijgt.
Ik eet als ontbijt havermout met wat appel en banaan. Als lunch eet ik bijvoorbeeld gebakken peren met geitenkaas, sla en walnoten of gevulde tomaten met mozzarella, pesto en pijnboompitten.
Dat is gezonder, en je krijgt een geen honger van!
Edit: ik maak zelf mueslirepen van noten als tussendoortje.
enige wat jammer is aan calve pindakaas is dat er ook olie aan is toegevoegd. In de natuurwinkel vind je ze ook wel zonder toevoegingen.