Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
.

en opeens kan dat borsthaar me hélemaal niets schelen.

Hhilde schreef:En dan weer, is het dan nooit eerlijk? Je hoeft niet direct met diegene te trouwen, kan je niet daten met iemand die je uiterlijk gezien niet direct aantrekkelijk vindt? Moet uiterlijk dan zo'n belangrijke rol spelen? Wat overdenkingen op de zaterdagavond
Ik heb altijd gezegd: nooit een man met een slecht gebit. Ik heb het ontzettend getroffen met mijn eigen gebit (vind ik zelf, misschien is er iemand anders die het lelijk vindt), mag ik dan andere mensen afrekenen op wat minder geluk? Ik ken het wel dat je stapelgek op iemand kan worden en dan zijn uiterlijk niet bijzonder vindt, dus het is wel mogelijk. Maar is er dan misschien een verschil tussen 'onaantrekkelijk/lelijk', 'niet echt aantrekkelijk/niet bijzonder' en 'aantrekkelijk/knap'? En in welke mate speelt je eigen uiterlijk mee? Als ik een lelijk gezicht heb, mag ik dan hoge eisen aan een ander gezicht stellen? Wie maak je het hier eigenlijk lastig mee, jezelf of de ander?
) en ik merk aan mezelf dat ik zo ontzettend op uiterlijk selecteer en dat ik veel jongens die wel een leuk verhaal hebben of de moeite nemen om echt een leuk bericht te sturen gewoon negeer omdat ik hun foto niet leuk vind. Snorlex schreef:Liefde is gewoon een beetje raar. Daar moet je niet teveel over nadenken
Soms is er direct een aantrekkingskracht, soms komt dat later.
Over het algemeen is voor ieder potje een deksel te vinden.
Is het oneerlijk dat een potje niet bij een deksel past? Nee natuurlijk niet.
Moet je soms wat verder kijken dan je neus lang is (uiterlijk)? Jazeker! Maar dat betekent niet dat je jezelf moet 'dwingen' om verliefd op iemand te worden. Liefde kun je namelijk niet dwingen.
Zouden jullie het proberen (daten en zo) als je diegene (nog) niet aantrekkelijk vindt, maar ook niet afstotelijk?
Joolien schreef:En dit is zóó belangrijk om je te realiseren!Uiterlijk verandert. Persoonlijkheid niet en daar moet je het mee doen.
) en ik kan ook kriebels in mijn buik krijgen als ik jongens/mannen op tv zie als Channing Tatum, maar al heel snel denk ik dan bij mezelf;"Die mag dan wel knap zijn, maar mijn vriend geeft mij een (zelf)vertrouwen en respect dat nog nooit eerder iemand mij heeft gegeven in de 27/28 jaar dat ik leef!"
Hhilde schreef:En dan weer, is het dan nooit eerlijk? Je hoeft niet direct met diegene te trouwen, kan je niet daten met iemand die je uiterlijk gezien niet direct aantrekkelijk vindt? Moet uiterlijk dan zo'n belangrijke rol spelen? Wat overdenkingen op de zaterdagavond