Ik kan het nog steeds niet geloven!!
Ik kreeg vrijdagavond een smsje van mijn beste vriendin. Of ik thuis was en haar wilde bellen, want het was HEEEL dringend....
De lijn was bezet bij ons thuis, dus stuurde smsje terug. Toen belde zij mij op. Helemaal huilend en overstuur!!
Ik vermoedde al dat er iets was tussen haar en haar vriendje (die ze ruim 2 jaar heeft).
En ja hoor, ik had gelijk.
Ze had het uitgemaakt.
Reden: Hij heeft haar 1,5 jaar lang bedrogen!!!
Het zat zo:
1,5 jaar geleden is hij een keer vreemdgegaan met een ander. 'Alleen' 1 keer mee gezoend.
Daar kwam ze achter. Dikke ruzie enzo, maar toch weer goedgekomen.
Een tijdje later kwam ze erachter dat het niet bij 1 keer zoenen is gebleven, maar dat het 3 is gebeurd.
Weer dikke ruzie en uiteindelijk weer goedgekomen.
1,5 jaar lang goed gegaan, tot vrijdagmiddag.
Toen kreeg ze van die vriend van dat meisje waar ie mee vreemd was gegaan te horen dat het niet alleen maar bij zoenen was gebleven... Maar dat ze dus zeg maar 'ALLES' hebben gedaan!!!!!
Toen heeft ze haar vriendje dus gebeld om opheldering te vragen en wat denk je: HIJ GAF HET TOE!!!!!!
DE EIKEL!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ik was zo vreselijk kwaad op die vent dat ik gewoon spontaan met mijn vriending mee moest huilen!!
Hoe kan die KL**TZAK zoiets flikken!!!!
Heb mijn vriendin gisteren maar even heel lang getroost.........
.

Sorry hoor, maar die heeft gewoon geen gevoel en geweten! Zeg je vriendin maar dat het beter is dat die eikel weg is! Hij is potverdomme trots op zichzelf, ze kan veel beter krijgen!
) nee, het is echt een gigantische L*L vind ik
\ 
.