Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

, ik was echt panisch toen ik het ontdekte dat hij hier natuurlijk nog wel is overleden. En heb behang eraf gerukt omdat er door alle lagen nieuwe verf steeds een ster weer op de muur zichtbaar was , soms ging de deur van de wc zomaar op slot als ik er zat.
, maar het beïnvloede mijn leven en darmen en dat wil ik niet.

_Ashii_ schreef:Mijn ouders me broer en ik wonen nu dit jaar 12 jaar in het huis.
Huis heeft voorheen in brand gestaan. Verschillende dieren zijn toen overleden. Ouders van de jongen waren toen niet thuis en de jongen had lichte verwondingen. Verhaal ging dat hij binnen had ge-bbq haha![]()
In de jaren dat wij er nu in wonen zijn verschillende mensen in onze familie overleden en is toen wij er nog geen 2 jaar woonde op de hoek ons hondje dood gebeten. Ik zie dus zelf regelmatig ook iemand staan of in hoor inderdaad wat. Ook vaak het idee dat iemand achter me staat en noem maar op. Voel me ook echt niet veilig in huis, vooral als het donker is en ik alleen ben.. brr
veKing schreef:wij woonden vroeger ook in zo'n soort huis. wij hadden een 'spook'. althans zo hebben we het genoemd, ze had een naam (mevrouw de koning, naar de vrouw die er voor ons in woonde en er vereenzaamde/wegkwijnde)
toen we haar een naam hadden gegeven bleef ze nog wel 'spoken' maar werd het wel beter. ze paste op ons huis als we op vakantie waren e.d. al maakte ze soms ook nog huissleutels kwijt.
Arrabel schreef:_Ashii_ schreef:Mijn ouders me broer en ik wonen nu dit jaar 12 jaar in het huis.
Huis heeft voorheen in brand gestaan. Verschillende dieren zijn toen overleden. Ouders van de jongen waren toen niet thuis en de jongen had lichte verwondingen. Verhaal ging dat hij binnen had ge-bbq haha![]()
In de jaren dat wij er nu in wonen zijn verschillende mensen in onze familie overleden en is toen wij er nog geen 2 jaar woonde op de hoek ons hondje dood gebeten. Ik zie dus zelf regelmatig ook iemand staan of in hoor inderdaad wat. Ook vaak het idee dat iemand achter me staat en noem maar op. Voel me ook echt niet veilig in huis, vooral als het donker is en ik alleen ben.. brr
Of toppic: mensen kunnen ook binnen "bbqen" om zelfmoord te plegen, als je in een afgesloten ruimte houtskool verbrand dan stik je.
me ouders hebben daar in tegen weer nergens last van en verklaren me voor gek haha