Omdat ik via de zoekfunctie nergens een duidelijk antwoord vond, ben ik benieuwd of jullie mij kunnen helpen.
Ik heb op AliExpress een aantal oorbellen gezien die ik al langer zoek, echter zijn deze in dezelfde stijl hier +€50 en daar soms nog geen €2. Ik kom op een totaal van €21,26. De verzendkosten zijn gratis.
Ik heb al veel opgezocht ivm de invoerrechten en douane kosten, en ik lees vooral veel dat je onder de €22 vrijgesteld bent van die kosten, maar ik lees dan ook weer veel dat sommige mensen aan de deur verrast zijn en dat ze plots €150 extra moeten betalen, en uiteraard wil ik dat niet
Zijn er bokkers die mij hierin verder kunnen helpen?
ik heb sws niks van namaak besteld (in de zin van: die namaak Coco Chanel of Michael Kors oorbellen).
Alvast bedankt!
En ik moest douanekosten aan de deur betalen (POSTNL) van +- 40 euro. De spullen kosten mij bij aankoop bij het bedrijf +- 70 euro. 

Ik doe sws al m'n overige geld naar mijn spaarboek en daar kan ik niet aan tot m'n 21ste. Er staat dus nooit (veel) geld op m'n bankrekening.
Dat is toch een veilige site he? Ze zijn er niet zo happig op, we zijn al eerder bestolen geweest via onze visa kaart, nadat mijn broer een game kocht