Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
En dan bedoel ik ruwe bovenkant natuurlijk.
Maar wel met een tja..gelamineerd laagje zegmaar? Allejandro schreef:Je hebt tegenwoordig ook hele mooie "Neppe" houten keukenbladen. Een echt houten keukenblad zou ik nooit doenEn dan bedoel ik ruwe bovenkant natuurlijk.
Ons mooie keukenblad is deels marmer en deels houtMaar wel met een tja..gelamineerd laagje zegmaar?
vladimir1979 schreef:Dat is allemaal even wennen in het begin, maar je weet niet anders meer op een bepaald moment.
Het is zeker goed schoon te houden en het lijkt me apart dat je op hout wel bacteriën zou hebben in beschadigingen/sneden en niet bij andere materialen (daar geldt dat nl. net zo goed).

) Voor mijn nieuwe huisje komt er ook weer een houten blad, puur omdat ik het mooi vind en voelt minder koud aan. 
. Dit is dus waarom we er zelf ook nog niet uit zijn. We zijn ons er zeker van bewust dat hout meer onderhoud en voorzichtigheid vergt, als we er voor kiezen gaat hij ook zeker in de olie.
. We hebben met verschillende versies in onze handen gestaan, het is zeker mooier dan het gelamineerde werkblad dat we nu alweer 15 jaar hebben (en waar ook wel beschadigingen opzitten), maar het voelt voor ons niet helemaal echt. Misschien wel verstandig, maar eigenlijk willen we een blad dat 'leeft'. We zijn nu ook een houten vloer aan het uitzoeken.