Asociale kinderen..

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Weggebokt

Asociale kinderen..

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-02-15 15:32

Hallo!

Ik heb het al niet met kleine kinderen maar dit slaat volgens mij wel alles :n
Ik was net aan het hardlopen en had mijn hardloop legging en m'n vest aan.
Het hardlopen verliep lekker totdat langs een speeltuin kwam waar 3 kinderen van ongeveer 6/7 jaar, jongens. Ondanks dat ik mijn oordopjes in had hoorde ik ze roepen " dat is vast een prutsmuts! Met die strakke legging waar haar dikke kont uit komt " " hoeveel kost je ? " " haar zal ik wel even batsen" en ga zo maar door. Nou ik kon werkelijk m'n oren niet geloven! Ik ben naar ze toe gelopen en heb gevraagd of ze hun taal normaal vonden, hoe oud zijn jullie wel niet en hoe oud denken jullie wel niet te wezen?
Kreeg alleen maar een beetje (schaamte) gelach terug. Ben weg gelopen.
Blijkbaar zijn ze me gevolgd naar mijn huis en nu zitten ze hele tijd op de bel te drukken en op de ramen te kloppen.
Wat moet ik hier nou mee? Mijn moeder zegt dat ik het moet laten rusten en er vooral niet op moet reageren, maar de stoom komt zowat uit mijn oren :')
Ik betwijfel of ik wel naar ze toe had moeten gaan, misschien hadden ze me dan niet gevolgd.
Hoe zouden jullie hier mee omgaan ?

_Barbara_

Re: Asociale kinderen..

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-15 15:35

Ohhh wauw. :')
Ik trof ook ooit een kind van 5 ofzo, die mij uitschold voor prutsmuts omdat ik 'm aankeek, nou uhh sorry.

Wel heel vervelend dat ze op de ramen blijven kloppen en irritant lopen te doen.. eigenlijk voor de grap volgen naar huis, maar of 't dat waard is.. t blijven kinderen.

Vero

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-15 15:36

wtf... en die zijn echt 6/7 jaar? := :=
ik ben zelf ook jeugd.. maar dit soort dingen zeg ik echt niet.
dat ben je echt niet helemaal 100 procent volgensmij :roll:
ik zou ze een mep hebben gegeven (wel in gedachte O:) )

meisje2000

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-15 15:36

Hun volgen en dan hun ouders aanspreken op hun gedrag. Als een van mijn kinderen dit zou doen dan was ik echt niet blij geweest. Kan me voorstellen dat je kwaad bent

Weggebokt

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-02-15 15:37

BeSen schreef:
wtf... en die zijn echt 6/7 jaar? := :=
ik ben zelf ook jeugd.. maar dit soort dingen zeg ik echt niet.
dat ben je echt niet helemaal 100 procent volgensmij :roll:
ik zou ze een mep hebben gegeven (wel in gedachte O:) )

Ja heel misschien 8 maar het waren duidelijk nog echt kinderen.. Oh en klap geven wou ik heel graag maar zoiets doe je niet O:)

Nachtlampje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-15 15:38

Ik denk dat 6/7 jaar wel heel jong is, dat is groep 2 en die zijn in mijn ervaring én een stuk onschuldiger, én toch een stuk eerder onder de indruk van je dan, zeg, een kind van 8/9.
Die kan je bij wijze van spreken door een paard laten verpletteren en dan nog zijn ze not impressed :')

edit: Maar, ja. Ik kom ze ook wel eens tegen en kijk mijn ogen uit dat die kinderen zo'n toon durven aan te slaan tegen iemand die ouders is als zij.
Als ik de ouders van de kinderen zou kennen zou ik ze even inlichten over het gedrag van hun kind (afhankelijk van de ouders echter..)
Laatst bijgewerkt door Nachtlampje op 04-02-15 15:40, in het totaal 1 keer bewerkt

Vero

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-15 15:38

nee dat doe je ook niet :j maar in je gedachte kan en mag alles :D

bliver

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-15 15:39

Tja ik had er zelf om gelachen. Als je overal op in moet gaan waar je je aan ergert blijf je bezig. Volgende keer lekker laten gaan of even zn moeder aanspreken, al denk ik dat ventjes van die leeftijd het niet van een vreemde hebben als ze nu al zulke taal uitslaan

MissBmx

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-15 15:39

Negeren, hoe meer je er op in gaat hoe meer lol zij ervan hebben.
Bij dat treiteren aan de deur zou ik de ouders even tippen en de bel er uit trekken

Weggebokt

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-02-15 15:40

Nachtlampje schreef:
Ik denk dat 6/7 jaar wel heel jong is, dat is groep 2 en die zijn in mijn ervaring én een stuk onschuldiger, én toch een stuk eerder onder de indruk van je dan, zeg, een kind van 8/9.
Die kan je bij wijze van spreken door een paard laten verpletteren en dan nog zijn ze not impressed :')

Dat zal ook kunnen, ze waren in ieder geval duidelijk onder de 10 jaar :)

Cinderella

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-15 15:41

Emmer water of andere derrie over ze heengooien. Ik heb niks met kleine brutale snotapen. :')

Weggebokt

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-02-15 15:41

Gillbo schreef:
Negeren, hoe meer je er op in gaat hoe meer lol zij ervan hebben.
Bij dat treiteren aan de deur zou ik de ouders even tippen en de bel er uit trekken

Negeren doen we nu ook en nu zijn de over buren aan de beurt :+. Al komen ze hier de hoek nog wel om

Linnie050

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-15 15:41

Kan jij je bel niet uitzetten?

Wat een kinderen.... :(

Weggebokt

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-02-15 15:42

Cinderella schreef:
Emmer water of andere derrie over ze heengooien. Ik heb niks met kleine brutale snotapen. :')

_O-
Dat was ook mijn idee want ik mijn slaapkamer raam is boven de deur dus dat zal makkelijk kunnen :')
Maar dat mocht niet van m'n moeder :o

doemaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-15 15:43

Mijn paard staat in een keurig dorpje (dacht ik) .. Heb zo iets weleens te paard mee gemaakt. Stonden ook van die kneuters met een grote smoel. Ik lach er niet om, het liefst was ik omgedraaid en had ze klappen gegeven met de zweep.. Maarja dat mag niet heh :o

SanneJas

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-15 15:44

phoe lekkere kinderen!

Ik was even met ze naar hun ouders gegaan, en hun eens even vertellen wat hun kinderen voor taal gebruik hebben.

Of misschien als ik heel opstandig was geweest had ik ze even verteld hoeveel ik kost, en of ze nog interesse hebben O:) (geintje natuurlijk).

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-15 15:44

Ik kreeg die opmerkingen ook van bepaalde kinderen, maar die hadden het niet van een vreemde; moederlief vond het ook normaal om te schelden naar alles en iedereen dus ik heb er nooit iets van gezegd. Kon dan beter tegen een muur aan praten :') Meestal hebben ze dat grootspraak en gedrag niet van een vreemde...
Laatst bijgewerkt door vuurneon op 04-02-15 15:45, in het totaal 1 keer bewerkt

Amaris

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-15 15:45

naar buiten gaan, bij een oor pakken, en eisen dat jullie samen NU naar huis gaan.

En dan lekker kletsen met de ouders.

oh, en eerst even filmen wat ze doen.

Weggebokt

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-02-15 15:47

SanneJas schreef:
phoe lekkere kinderen!

Ik was even met ze naar hun ouders gegaan, en hun eens even vertellen wat hun kinderen voor taal gebruik hebben.

Of misschien als ik heel opstandig was geweest had ik ze even verteld hoeveel ik kost, en of ze nog interesse hebben O:) (geintje natuurlijk).

Ik heb geen idee wie die kinderen zijn of waar ze wonen, het enige wat ik weet is dat ze van het woonwagen kamp komen

Britta31

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-15 15:47

Dan ga je nu even de ramen lappen boven.Oeps.

MairiMacBran

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-15 15:49

Dergelijke etterbakkies grijp ik in hun nekvel en laat ze wijzen waar ze wonen, alwaar ik hun ouders meldt wat ze uitspoken. Tenzij ze nu als de sodemieter ophouden.

Maar ik ben dan ook al oud en bejaard en kan heel dreigend kijken.

kelseyc

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-15 15:50

ook zo'n kind hier op de manege die zelf nog 6 jaar is ofso gaat ie met mijn moeder bemoeien, waarom rook je? dat is slecht voor je, je mag niet roken.
Mag ze zelf weten :') sommige kinderen echt (n)

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-15 15:51

Dreigende blik heb ik ook :j werkt als een trein, als ik ze met sneeuwballen klaar zie staan dan kijk ik al met een blik van 'gooi er 1 bal naar mij toe en ik begraaf je levend onder de sneeuw' en ik blijf ze dan strak aankijken.

Gydja

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-15 15:51

Zo kwam ik vorig zomer ook een stel kinderen tegen van een jaar of 7 of 8. Ik was met mijn vriend aan het wandelen en er komen 2 jochies aan lopen. De een had een pakje sigaretten vast en de ander had een peuk zelf vast. Toen wij langs liepen riepen ze naar ons ''roken jullie ook?!'' ik heb ze echt raar aangekeken. Was zo verbijsterd dat ik niet eens wist hoe ik moest antwoorden. Wat doen die jonge kids met sigaretten?

Op de fiets naar school of terug is er ook een groep aso's die je ook uitschelden als prutsmuts of slet. Daarbij als je niet op let trappen ze je ook van de fiets af of bespugen ze je. Laatst fietsen ze ook met een gasbrander...

Weggebokt

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-02-15 15:52

Dat ga ik ook maar proberen, mam zegt altijd dat ik altijd dreigend/boos kijk maar dat is m'n gezicht gewoon.
Dus ik zet mijn gewone gezicht wel op kijk of dat helpt :+