Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Maar op tv zien ze er natuurlijk altijd wel 10 jaar jonger uit 
ben ontzetten druk vaak (niet dat er geen drukke 30'ers bestaan) maar vaak kom ik dan toch meer in mijn eigen 'categorie' terecht. Ik neem vaak snel besluiten. Als ik ergens zin in heb dan doe ik het vaak meteen zonder maar al te veel na te denken. Ik merk toch, dat dat met oudere mannen niet altijd werkt. Maar dat ben ik natuurlijk. Danique_G schreef:Heb je al wel eens een relatie gehad met een veel ouder iemand?
Ben wel benieuwd of je dan ook tegen bepaalde dingen aanloopt of dat je verwacht tegen dingen aan te lopen.
Ik ben 20, het is niet dat ik niet serieus of volwassen genoeg ben qua mentaliteit. Ik ben soms in andere dingen gewoon erg.. jongben ontzetten druk vaak (niet dat er geen drukke 30'ers bestaan) maar vaak kom ik dan toch meer in mijn eigen 'categorie' terecht. Ik neem vaak snel besluiten. Als ik ergens zin in heb dan doe ik het vaak meteen zonder maar al te veel na te denken. Ik merk toch, dat dat met oudere mannen niet altijd werkt. Maar dat ben ik natuurlijk.
Bralindy schreef:Danique_G schreef:Heb je al wel eens een relatie gehad met een veel ouder iemand?
Ben wel benieuwd of je dan ook tegen bepaalde dingen aanloopt of dat je verwacht tegen dingen aan te lopen.
Ik ben 20, het is niet dat ik niet serieus of volwassen genoeg ben qua mentaliteit. Ik ben soms in andere dingen gewoon erg.. jongben ontzetten druk vaak (niet dat er geen drukke 30'ers bestaan) maar vaak kom ik dan toch meer in mijn eigen 'categorie' terecht. Ik neem vaak snel besluiten. Als ik ergens zin in heb dan doe ik het vaak meteen zonder maar al te veel na te denken. Ik merk toch, dat dat met oudere mannen niet altijd werkt. Maar dat ben ik natuurlijk.
Dit heb ik juist totaal niet. Ben 21 maar voel mij zoveel ouder dan de meeste leeftijdsgenoten. Heb wel al veel meegemaakt en snel zelfstandig leren zijn qua mentaliteit. Ik val zelf op de wat volwassenere man. Dus denk 26 a 27. Soms wat ouder maar ik heb mijzelf een leeftijdsgrens gegeven van een 8 jaar. Zeker niet ouder òf jonger
) was zeker niet zo ver als mij mentaal. Maarja, soms dan zit het gewoon goed. Ik was ook niet zo ver als die jongen van 28, maar dat ging ook prima. Het was meer een kloof in verschillende levens stylen. Ik was daar namelijk serieuzer in.
) is het vooral een beetje aftasten wat je zoekt en leuk vind.