Broek voor 'dikke billen'

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

xPabloBokt
Fotograaf

Broek voor 'dikke billen'

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-01-15 20:43

Tsja.. titel zegt genoeg. :') als dit hier niet hoort dan graag verplaatsen :)

Ik heb écht bizar veel problemen met broeken vinden. Ik kan geen een winkel vinden waar ik broeken pas. Vooral mijn bovenbenen zijn vaak een probleem. Ik rij natuurlijk paard en daar krijg ik de nodige beenbespiering van, maar ik heb ook niet bepaald weinig vet op mijn bovenbenen. Ben niet overdreven dik, maar wel volslank.

Ik ben al bij de Only en de Vero Moda geweest. Ik heb van mijn nicht broeken gekregen die ook van de Only en Vero Moda af komen, beiden in maat 34 (lengte) en XW (extra wide). Die pasten prima. Als ik echter nú deze maat uit probeer (de broeken van mijn nichtje zijn al enkele jaren oud) kom ik er dus never nooit niet in -O-

Mijn vraag is dus.. waar halen jullie je broeken vandaan? Gewoon fatsoenlijke, degelijke spijkerbroeken die lang mee gaan? En misschien ook een beetje leuk in plaats van alleen maar saai en in één kleur (met een beetje leuk bedoel ik dus gaten ofzo, of met faux leather look, bijvoorbeeld). Ik heb er op het moment nog maar twee die passen en ze beginnen dus bij het kruis flink te slijten omdat ik ze dus zo veel aan heb.

Help? :+
Laatst bijgewerkt door xPabloBokt op 30-01-15 20:44, in het totaal 1 keer bewerkt

StillAngel

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-15 20:44

Ken het probleem.. Ik heb zelf vaak broeken van Only bij de Vero Moda?

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-01-15 20:44

StillAngel schreef:
Ken het probleem.. Ik heb zelf vaak broeken van Only bij de Vero Moda?

Ja dat heb ik dus nu even toegevoegd aan de post, ben daar zelf laatst ook geweest en niet geslaagd..

karuna
Drukke kabouter

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-15 20:45

Ik heb met veel gezoek een bandplooi model kunnen vinden in Batavia stad bij een van de jeans winkels. Dat was de eerste in jaren die ik vond die me pastte trouwens. Mijn probleem zit hem ook in bovenbenen, billen.

Eventueel zou je naar cargo modellen kunnen zoeken alleen zijn die nog moeilijker te vinden. Anders bij sportzaken op zoek naar skatebroeken.
Laatst bijgewerkt door karuna op 30-01-15 20:46, in het totaal 1 keer bewerkt

jorika1986

Ik haal mijn broeken bij Levi's. Zijn wel heren broeken, want dames maten passen niet meer echt..
De broeken van Cars zijn ook prima. Die heeft ook maten voor de flinkere dames.
Ik ga altijd naar de Rosada outlet bij Roosendaal.

Ine23

Levi's curve ID, ik zweer erbij! (Je hebt slight, demi en bold curve, ik heb uiteraard bold :+ )

Ik pas geen andere broeken dan die :)

Amiigo

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-15 20:46

Ltb? Daar heb ik een hoop broeken van :j

DaisyDarling

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-15 20:46

Levi's heeft broeken met een Curve ID. Google er maar eens op, hun Bold curve is voor bredere bovenbenen en heupen. Misschien zitten die wel fijn :)

kiimberley

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-15 20:54

Herkenbaar, helaas. Zelf had ik er last van dat mijn benen net worsten leken in de meeste broeken terwijl mijn benen echt niet zo dik zijn.

Mijn tip; kijk eens bij Esprit. Broeken zitten mij als gegoten! Geen broeken voor smalle sprietjes, die tegenwoordig overal lijken te hangen.

Neej

Re: Broek voor 'dikke billen'

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-15 21:45

Zelfde probleem hier! Hoogst irritant. Only en VM sla ik tegenwoordig standaard al over. Hartstikke leuk voor shirtjes, jasjes en jurkjes, maar broeken lukt daar gewoon niet. Daar moet je een sprietje voor zijn idd. Ik slaagde vroeger altijd bij de Mexx maar die is weg in Rotterdam, ik heb nu een paar broeken van de Esprit en van de We. Die van de We moet ik een riem om (die past dus eigenlijk niet goed maar ik had een jeans NODIG en ik kon nergens anders slagen :P ) en die van de Esprit zitten echt precies goed. Aansluitend in de taille, ruimte genoeg voor m'n kont en bovenbenen én verkrijgbaar in precies goeie lengtematen haha :P

suzanne_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-15 21:50

Ik had jouw stukje zelf geschreven kunnen hebben.
Mijn broeken koop ik bij h&m daar zijn nu hele fijn shape broeken. Heel veel strech en de broek valt mooi over de heupen.

Aanrader!

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-01-15 22:00

Wauw bedankt voor al jullie reacties! Daar kan ik zeker wat mee :D

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-15 22:34

Ze voldoen niet 100% aan je ideaalplaatje, maar heb je wel eens broeken gepast bij de miss etam? ik ben zelf klein van stuk, en ik heb ook altijd issues met broeken die te strak zitten bij de bovenbenen. Ze voldoen alleen NIET aan de eis dat ze lang mee moeten gaan, bij mij worden ze meestal niet ouder dan een jaar, dan zijn ze echt versleten. Een voordeel is wel dat de prijs gelukkig mee valt, meestal zijn ze iets van 20/25 euro meen ik. Voor een broek die een jaar mee gaat en lekker zit vind ik dat acceptabel.

Mizora

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-15 22:44

Ik heb ook zware bovenbenen. Het Jazz-model van de Miss Etam bevalt mij het beste.

denice

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-15 22:47

Levis! Daar kunnen ze je opmeten en de juiste maat geven, scheelt zo veel gedoe en frustratie!

TurdusMerula

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-15 23:01

Hebben ze daar in de buurt niet een grote spijkerbroekenwinkel?

Ik liep een tijdje terug hier in de buurt de winkel in en daar 'kenden' ze alle broeken. Ik hoefde maar te omschrijven wat ik zocht en ze hadden twee modellen. Een zat meteen goed. De andere beviel me niet helemaal en na wat aanwijzingen hadden ze dan een net ander model. Zó handig.
Ik zoek voortaan niet meer in één winkel of bij een merk (zocht overigens niet hetzelfde als jij, maar dat maakt niet uit), ik ga gewoon daarheen. :D

Pippaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-15 23:03

C&A met stretch! Ik heb bijna niet anders meer. Die zijn echt fijn en gaan jaren mee :)

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-15 23:04

Ik heb vaak LTB en Miss Etam.
Maar dat is voornamelijk vanwege mijn lengtemaat (36).

Iemand enig idee of die Levi's ook in lengtemaat 36 te krijgen is?

Chay_Flame

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-15 23:13

Ik ken je probleem met de bovenbenen! Ik heb echt heel lang geen normale broeken gedragen omdat ik niks kon vinden. Telkens maar treggings van de newyorkfashion en h&m aangehad. Laatst uiteindelijk een broek bij america today gevonden, zit als gegoten! is ook stretch.

san4nie

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-15 23:29

Ik herken je probleem geheel! Ik ben super tevreden over de NickJean, een Nederlands merk. Standaard maat is voor mij lang genoeg, hang normaal vaak tegen lengtemaat 34 aan. Zijn wel wat duur, maar zitten heerlijk en goede kwaliteit, ik pas zelfs de skinny modellen! Miss Etam wil ik ook nog wel eens slagen. Of de jeggings van bijvoorbeeld de Takko.

Margy_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-15 00:13

Zoals gezegd: Esprit! En ook een fijn merk maar soms zoeken waar ze het hebben: Vila

xZiva_

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-15 00:23

broeken vinden met een (redelijk) dikke kont, vertel mij wat -O-
bij mij passen die van de c&a altijd redelijk goed, en ze hebben ook niet-standaard broeken!
verder haal ik wel eens broeken bij de takko, deze zitten ook redelijk goed! alleen zijn daar niet zoveel winkels van :=

Annem84

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-15 00:40

Ik zweer bij g-star type lynn skinny!

Ik ben niet dik maar heb wel stevige bovenbenen en juist weer een normale taille. Dit model past mij echt prima en ik vind ze ook echt mooi.

Chiave

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-15 00:42

Ik met mijn twee rollades kan het goed vinden met de jeans van H&M. Ze zijn gebleekt en in lichtblauw, donkerblauw en zwart. Niet heel mooi, maar zijn met stretch en zitten dus wel lekker!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-15 00:44

Levi's curve.