Bokts schoonste kamers

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

xJurdyWonanx

Bokts schoonste kamers

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-01-15 09:36

Naar aanleiding van een ander topic ben ik wel eens benieuwd naar de leukste en schoonste kamers van bokkers.
Hier kunnen de poetsfiemels terecht evenals de bokkers met smetvrees *\o/*

Eigen foto's volgen later deze dag.

Rosie

Re: Bokts schoonste kamers

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-15 10:17

Ik meld me :Y)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-15 10:19

Nu nog een topic voor de middenmoot :D

Ik ben altijd aan het opruimen en poetsen maar met 2 kinderen en 3 honden ding ik niet mee naar een schoonste kamer Award :Y)

Britta31

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-15 10:24

Nee,ik ook niet.Genoeg spinnen hier.

LovingTweety

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-15 10:29

Mijn huisje is altijd schoon en opgeruimd, elke dag doe ik wel iets, al is het maar een wasje. Maar ik betwijfel of ik het schoonste huis heb, haha. Met een hond en 3 katten is het lastig. Helemaal als hondlief mee is geweest naar de pony's, haha.

Tutti_Frutti

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-15 10:31

Ik meld me ook, met hoop dat dit me gaan inspireren mijn zooi eens op te ruimen :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-15 10:34

Middenmootje momenteel :+ , al 3 dagen afgekickt van troep maken en maak nu al 3 dagen dagelijks Schoon. Afwas etc opruimen , zit in een fase

xJurdyWonanx

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-01-15 10:45

[***] schreef:
Nu nog een topic voor de middenmoot :D

Ik ben altijd aan het opruimen en poetsen maar met 2 kinderen en 3 honden ding ik niet mee naar een schoonste kamer Award :Y)

Dat word inderdaad moeilijk om het dan heel lang schoon te houden maar goed, zolang je er nog een poging aan waagt is het goed toch haha.

Goed bezig Rebecca! En Tutti; voor en na foto's zijn welkom :D

dancer_

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-15 10:47

Yeah ik! Ook pas sinds een halfjaar, maar ik heb nu echt een bloedhekel aan viezigheid/rommel. Ik stofzuig het liefst elke dag (en dan ook echt alles).. Dus ben dagelijks wel bezig met opruimen, hoewel ik niet eens zo'n grote ruimte heb.

annebe

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-15 10:48

Leuk!!
Ik probeer ook de boel netjes, gezellig en schoon te houden maar net als Janne... Met 3 kinderen, 4 honden is dat een beste opgave :)
(En een papa en mama die beide paardrijden en met truien vol hooi of modderlaarzen binnen komen)

dancer_

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-15 10:51

annebe schreef:
Leuk!!
Ik probeer ook de boel netjes, gezellig en schoon te houden maar net als Janne... Met 3 kinderen, 4 honden is dat een beste opgave :)
(En een papa en mama die beide paardrijden en met truien vol hooi of modderlaarzen binnen komen)

Woah je loopt ook echt met modderlaarzen naar binnen? :oo. Dat zou ik echt niet durven.. :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-15 10:51

Vandaag moet ik :

Afbeelding

Tafel leeg (staat een zak hooi := ), was opvouwen en stofzuigen oh en de kattenbak legen . Moet lukken . Er droogt een broek over de stoel , heb laatste was weggewerkt dat waren 3 machines :o , volgende week ga ik paar dagen weg en wil het voor de katten oppas net hebben

tita

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-15 10:55

Ikke mag me melden
Vroeger was het zowel schoon als opgeruimd

Nu oogt het vooral opgeruimd, volgens mijn lief sfeerloos.
Maar ik houd niet van overdreven veel accessoires dat geeft rommel en vooral rommel in mijn hoofd en onrust in mijn lijf.

Heb helaas met 4 katten 10 uur werken pd en 2 paarden en lief op afstand geen tijd meer om veel te poetsen, maar opgeruimd is mijn huis daar ga ik bv 5.30 ff snel de bovenverdieping stofzuigen, zet ik de stofzuiger beneden in de hal voor de trap neer. Als ik dan s'avonds naar bed ga na lange dag werken en paarden.....stofzuig ik gelijk de trap dat het 22.30 of later is, heb ik dan ff schijt aan.

SAKKIA

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-15 11:00

Ik meld me ook!!

Bij ons is het altijd schoon en opgeruimd. Met twee katten voorkom je niet dat er haren liggen. Maar ikprobeer echt om de dag even de stofzuiger er door te halen. Ik zuig dan ook direct de vensterbank af en doe de wc. Dat is met 20 minuutjes wel gebeurd en dan zijn net de aardappels gaar :')

Op vrijdag middag ben ik altijd vrij en dan doe ik alles met een sopje. Ben dan echt wel de hele middag bezig hoor. Meestal doe ik dan op zaterdagochtend de bovenverdieping (mijn vriend doet de badkamer op vrijdagavond altijd na het douchen *\o/* )

Was opvouwen doe ik vaak op een avond gewoon voor de tv.

Elke avond na het eten dan wordt het aanrecht en het fornuis e.d. helemaal schoon gemaakt en eventueel nog snel even een doekje over de buitenkant van de kastjes. Maar meestal doe ik dat alleen met de grotere schoonmaak op vrijdag.

tita

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-15 11:04

Mijn vriend zegt altijd...zo zonde die tijd die je besteed aan poetsen, kun je ook besteden aan jezelf.
Ik ben het met hem eens, als wij gaan samenwonen komt er een werkster

PenP2014

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-15 11:08

Bedoel je kamers alsin, studenten kamers of gewoon huizen? :D Hier ook iemand met halve smetvrees. ik kan vooral gewoon niet tegen troep. Ik heb wel overal kaarsjes en tierelantijntjes, en alles moet gewoon opgeruimd zijn en leuk staan :+

Elke avond doe ik de vaat aan, want ik heb echt een haat aan een vol aanrecht met afwas, en ruim alles even aan de kant. Dus het is eigenlijk nooit een troep. Alleen met de was ben ik verschrikkelijk lui dus wasrekje hangt weleens 3 dagen vol te hangen haha. Maarja die staat in de hal tegen de muur dus niemand heeft er last van.

Met 2 honden en 2 paarden heb je echt wel modder en hooi maar 2 keer in de week stofzuigen en dweilen is zat. Ik doe 2 x per week echt even alles ook de wc en badkamer, en elke dag alles even snel. overal een doekje over en een bezempje. Dan ben je ook in een half uurtje 3 kwartier per dag klaar en word het nooit een zwijnestal!

Sincere

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-15 11:11

Dit topic is 'thuis komen' haha!
Niets is beter dan een heerlijk schoon, fris en opgeruimd huis.
Ookal is mijn huis erg klein (vooral mijn slaapkamer), het oogt netjes.
Dus de smoes van; 'mijn huis is klein dus het lijkt automatisch al een troep' , veeg ik bij deze van tafel.

Na het weekend even foto's maken van mijn schone huis! (Ik dit weekend niet thuis)

Ik kijk uit naar foto's van alle andere schone kamers :D

spottedponie

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-15 11:14

Ik ben ook meer van de schone kamers! T schiet er nu wel eens wat bij in, nu is het bijvoorbeeld voor mijn doen ook een zooi, maar ik vlieg er vanavond weer even doorheen...
Ik heb een schoon er opgeruimd huis nodig anders word ik onrustig!!

TessaVB

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-15 11:17

Ik ben ook een halve OCD'er. 2 Keer per week stofzuigen en boenen en stoffen. :') Woon ook op een studentenkamer, wel eentje van 38 m2 met 3 kamers, dus genoeg schoon te maken. :+

SAKKIA

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-15 11:22

Oh trouwens, ik woon in een groot huis. Woonkeuken, 5 slaapkamers, grote woonkamer, bijkeuken, twee badkamers (1 wordt niet gebruikt daar staan de kattenbakken). Dus daar heb ik echt wel even werk aan.

Jennnnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-15 11:23

Voor zover het met 2 honden in huis altijd schoon kan zijn.. ;)
Ik heb een hekel aan troepjes en rommel, vriendlief heeft er helaas wat minder problemen mee ;)
Ik zorg dat de huiskamer en keuken (open keuken) elke avond voordat ik naar bed ga iig opgeruimd is. Maar met een sloddervos als vriend ontkom je helaas niet aan af en toe rondslingerende zooi }:0
Verder doe ik elke dag wel iets in huis, als je het bijhoud is het ook zo gedaan :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-15 13:01

Haha ik heb van die dolle momenten dat ik in een paar uur het hele huis er doorheen jas. Ze zijn wel schaars, dat wel. :')
Mijn vriend kan heel precies zijn, hij heeft van de week de badkamer gedaan en zo lopen poetsen dat de kranen wel van zilver lijken :')

Eleionomae

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-15 13:33

Ik ben net weer door t huis gegaan. Ff alles bij langs. Vriend doet morgen de badkamer en de laatste was staat nu aan en moet nog opgehangen. Kan ik dat zondag weer afhalen :)

Heb gelukkig niet zo'n groot huis dus in 2 uurtjes kom ik n heel eind. 2x pw de wc helemaal, om de dag zuigen en 1x pw dweilen afstoffen en de badkamer.

Het is geen steriele boel hier en er ligt best wel es wat, maar probeer t wel n beetje bij te houden :j

benangelique

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-15 13:36

Ik ben as we speak aan het poetsen. Ik kan zo niet tegen troep en viezigheid

eenitraM

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-15 13:36

Ik meld me :') poetsmiep ten top.