Gekste hotelkamer die je hebt meegemaakt?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Gekste hotelkamer die je hebt meegemaakt?

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-15 19:44

Goed, ik zit deze week voor m'n werk in een hotel en het is allemaal heel prima (en natuurlijk heerlijk gratis, je hoeft niet te koken en niet op te ruimen of schoon te maken!).

Ik zou het niet meteen extreme raar willen noemen maar eh... Ik heb dus 3 enorme spiegels in de badkamer. Waarvan er 1 de hele muur naast het bad bedekt. Met andere woorden: als je onder de douche staat en het douchegordijn dicht trekt, kun je eigenlijk alleen nog maar jezelf zien douchen.
Ik kan me echt niet bedenken wat hier nou het nut van is? :+ Er zit natuurlijk ook een hele grote boven de wastafel en een passpiegel op de deur. Als je in het midden staat kun je jezelf dus echt van alle kanten bekijken :')

Wat is het gekste dat jullie ooit in een hotelkamer hebben meegemaakt of gezien?

Anoniem

Re: Gekste hotelkamer die je hebt meegemaakt?

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-15 19:48

Met schoolreisje naar Parijs, hadden wij op onze kamer een kussen te weinig. Leiding van het hotel had er ook niet eentje extra liggen 8)7 Uiteindelijk van een andere kamer, die een kussen over hadden, een kussen gekregen. Maar wat ik nog het bizarst vond daar, was dat we geen dekbedden hadden :? Aangezien we graag ergens onder wilden slapen hadden we extra lakens gekregen... Maar komop, een hotel zonder dekbedden -O-

sans6

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-15 19:50

In Parijs ook.... nachtlampjes aan de muur. Echt van die schemerlampdingen met zo'n kapje erop. Maar die zaten los... met een heeeele lange kabel in de muur. Dus we konden.met t lampje in de hand naar de badkamer lopen in plaats van het grote licht aan te doen. Had dus z'n voordelen maar was ongetwijfeld niet zo bedoeld :n

_00_0

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-15 19:55

ooit een hotel gehad waar zo'n gammele douchecabine naast het bed stond. totaal onlogische plek. geen aparte badkamer oid. was een kamer voor 3 personen.

BarryPlopper

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-15 19:56

Na een dag werken op je kamer komen en er achter komen dat er een donkere meneer in je bed ligt.

In Brugge wou ik pasta bestellen maar dat zogenaamd niet, 10 minuten later loopt er iemand weg met een bord pasta :\ .

duitse hotels hebben hele vervelende kussens.

ik ging in een hotel in duitsland naar de wc en daar hadden ze een zit pot naast een urinoir in een afsluitbare wc booth.

een verkeerd om werkende kraan, erg lastig want dat went nooit

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-15 19:58

Pelryo schreef:
ooit een hotel gehad waar zo'n gammele douchecabine naast het bed stond. totaal onlogische plek. geen aparte badkamer oid. was een kamer voor 3 personen.

Ohhhh was dat heel toevallig een Ibis Budget? _O- Heb ik namelijk ook wel eens gezien, en dan de wastafel en zo gewoon echt IN de kamer. Heel gek.

Hahaha geen dekbedden :')

Herman97

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-15 19:58

Wij zaten laatst in een hotel in Houten ... toen we binnen kwamen onderwierp ik de kamer aan een grondige inspectie. En natuurlijk vond ik wat. .... er stond een afdruk van een vrouwenlichaam (en dan wel te verstaan de voorkant .... overduidelijk !!! ) op het raam ... een of andere vettige substantie.
Ben meteen naar beneden gelopen nadat we bijgekomen waren van het lachen en heb "geklaagd" bij het personeel. Wij zijn toen het centrum van Utrecht in gegaan en toen we terug kwamen was alles netjes schoon gemaakt en lag er een briefje op de kamer dat we in de foyer iets konden gaan eten en drinken op hun kosten ......

_karin_

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-15 19:59

Ik heb ooit een hotel in Strassbourg gehad met een houten hemelbed met een spiegel op het plafond van het bed... ja daarvoor. :') Het was een schoolreisje en ik was 14.

Floemii

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-15 20:00

Een badkamer met een raampje met luxaflex in de douch. Raampje keek uit naar de slaapkamer, recht tegenover het bed.
Was op Paros een eiland van griekenland.
Prachtige kamer verder, maar dat was wel weird. Dan kon je dus tijdens het douchen ff zwaaien naar de gene die in de slaapkamer stond?
Bijzonder :? :')

Gianti

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-15 20:02

Wij liepen in Italië badkamer in, en wij zo van HUHHH waar is de wc.... Bleek die achter het douch gordijn te staan, dus in de douch |o

Heb ook wel eens een nacht onder kinder dekbed moeten slapen..erg leuk de hele nacht je voeten kunnen bewonderen omdat dekbed maar tot je knieën komt

faunty

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-15 20:03

Gratis wifi , je moest helemaal op de gang gaan staan om überhaupt verbinding te hebben :j
Geadverteerd met een zeer uitgebreid Ontbijtbuffet : ham ,kaas, hard eitje en wit pistoletje , als je vroeg was soms zelfs nog een beetje jam en een croissantje . :n :n :n
Laatst bijgewerkt door faunty op 29-01-15 20:05, in het totaal 1 keer bewerkt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-15 20:04

Zowieso de tvtjes die helemaal aan het plafond hangen , mini mini en amper geluid :+

Thokkadisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-15 20:04

Een badkamerdeur met een groot raam erin, pal voor de WC pot :wave:

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-15 20:08

In een hostel een kamer voor 6 personen. Was gelukkig niet druk, dus we hadden 'm voor ons 3 alleen. Maar goed ook toen we wilde douchen in de ochtend. Dat was gewoon 1 douchecabine, met de deuren dicht geverfd in de hoek van de kamer. Met de keuze uit koud of ijskoud water :')

En in een hotelkamer in Rome hadden we een heel elektriciteitsplan bedacht. Je kon namelijk niet iets opladen/water koker aanzetten als je ook de lamp in de badkamer aan wilde hebben. Dan sloegen de stoppen door. Een bekend probleem bleek toen we bij de receptie stonden. Die liet even zien waar we de schakelaar konden vinden met de melding: oh I forgot! Uiteraard in de gang tegenover onze deur achter een schilderijtje (die hing al op een rare plek dat ik bij aankomst zei: zou er wat achter zitten).

meisje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-15 20:09

In Krakau een hotelkamer aan de voorkant, was in een druk gedeelte van de stad waar veel trams reden maar ook tot laat doorreden :+ dus tot uurtje of 2/3 's nachts rammelde het bed bij ons.. en rammelde het bed letterlijk!
En ook idd gratis wifi, maar we moesten wel met z'n twee tegen de deur gaan zitten:')

7ofhearts

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-15 20:11

Mijn gekste hotelkamer is met stip in Blankenbergen.
Het zou een hotelkamer met één ster zijn......nou, die ster hebben we gezien.........door het dakraampje van 30 bij 30 cm waar we bijna met onze neus tegen aan lagen omdat het bed zó ver onder de schuinte van het dak was geschoven.
Moest ook wel anders kwam je de kamer niet in.

Verder was het "hotel "totaal scheef in elkaar gezet waardoor je drie verdiepingen aan trappen kreeg waar je in een gewoon tempo al je nek op brak.....laat staan als er paniek is en je snel naar buiten moest.
Stoten je niet je hoofd op die trappen dan brak je wel je enkels omdat geen trede afstand gelijk was.

Op het vluchtplan stond onze kamer niet.
Mogelijk hebben ze er een dag voor onze komst nog even een extra kamer van gemaakt.

Onze passpiegel hing áchter een kast.....je had dus over de lengte heen 3 cm over om je make up bij te werken of je outfit te keuren.
De douche had geen warm water en bij de eerste beste douchebeurt stond ik met de douchekop in mijn handen
En we konden wel klagen, maar de hoteleigenaar was constant vergezeld door zijn pitbull en verstaan was onmogelijk.
Als we de lamp aan deden steeg een zwaar gebrom op van de badkamer......waarschijnlijk iets van een airco die daarop was aangesloten.
Het" bureautje" dat bij het meubilair van de kamer hoorden was gewoon een stoel.....

Maar het éngste was nog een vage tussendeur die uitkwam op onze kamer.
In onze fantasie werd dit kamertje natuurlijk helemaal een horror-kamer waar "mensen "spontaan uit verdwenen.
Toen we al lang en breed lagen te slapen zat mijn vriend opeens rechtop in bed en maakte me wakker.....er was activiteit in de tussenkamer.
Wie-wat-waar..............
Tot er opeens een bekend gebrom opsteeg uit de kamer naast ons waaruit we konden opmaken dat daar waarschijnlijk ook gewoon "gasten "gebruik maakten van hún badkamer.
Want nooit!!!!! zag je ook maar andere gasten lopen in het hotel, het leek net of wij de enige waren.

Het meest hebben we moeten lachen toen we later dan het hotel officieel open was thuis kwamen op een avond.
De deur was dicht maar de hele familie inclusief hond zat nog gezellig rond de tafel, maar de deur was dicht.
Geen nood......we hadden de sleutel, maar hoe mijn vriend het ook probeerde......het slot werkte van geen kanten.
En omdat we behoorlijk aan de deur zaten te rommelen keek het hele gezelschap binnen om naar ons om te zien wie er aan hun deur aan het rommelen was.
Eer er eens ééntje opstond om te hulp te schieten!!!!!!! :D
We hadden nog wel taaie frietjes bewaard voor als die hond 's nachts ergens rond sloop zónder zijn baas. :j
Later bleek dat ze hun eigen sleutel aan de binnenkant in het slot hadden steken.......ja, dat schiet nog al op!!

Maar het is wél de vakantie geweest waar we de meeste lol hebben gehad.
Helemaal als je ziet dat álle wegwijzers naar hotels wítte bedden als symbool gebruiken, behalve óns hotel.......dát had een zwárt bedje
Laatst bijgewerkt door 7ofhearts op 29-01-15 20:15, in het totaal 2 keer bewerkt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-15 20:11

Hahaha geweldig dit :')

Ik heb in een Hilton bij de Niagara Falls ook iets gehad dat heel leuk bedoeld was maar niet zo leuk uitwerkte. We hadden op zich uitzicht op de watervallen vanuit onze kamer, dus die muur was eigenlijk gewoon 1 groot raam. De badkamer zat een beetje achterin de kamer en had dus ook 1 muur die eigenlijk helemaal van glas was, zodat je vanuit bad die watervallen kon zien. Heel leuk allemaal, maar er zat dus serieus geen rolgordijn oid voor en het was een familiekamer. Ik zat daar met m'n ouders. En je kon dus vanuit de hele kamer de badkamer in kijken _O- Duidelijk niet over nagedacht :')

Jis_
BKB 2025 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-15 20:13

Herman97 schreef:
Wij zaten laatst in een hotel in Houten ... toen we binnen kwamen onderwierp ik de kamer aan een grondige inspectie. En natuurlijk vond ik wat. .... er stond een afdruk van een vrouwenlichaam (en dan wel te verstaan de voorkant .... overduidelijk !!! ) op het raam ... een of andere vettige substantie.
Ben meteen naar beneden gelopen nadat we bijgekomen waren van het lachen en heb "geklaagd" bij het personeel. Wij zijn toen het centrum van Utrecht in gegaan en toen we terug kwamen was alles netjes schoon gemaakt en lag er een briefje op de kamer dat we in de foyer iets konden gaan eten en drinken op hun kosten ......

:oo _O- _O-

Gekste en grappigste hotel(kamer) die ik heb meegemaakt was met mijn zus in Scheveningen jaren terug, 2 keer geweest, ik moest gewoon terug om het allemaal nog een keer te bekijken. :D

Wij miste een spiegel, hadden wel een plek waar ooit een spiegel had gehangen. Restanten waren nog aanwezig aan de muur. :P behang op de kamer wat minstens 50 jaar oud was. <3
We hadden de luxe kamer met balkon, maar daar mochten we niet op, te gevaarlijk. 1 stapje naar buiten en je stond al tegen de reling, was nog geen halve meter diep. :')
Als we wilde roken konden we een plastiek zakje om de rookmelder binden. :=
Het leukste was het ontbijt. Met oude (disco) muziek en het eetkamertje was helemaal behangen met oude kranten. <3

SayaJones

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-15 20:14

Met oud&nieuw waren m'n vriend en ik in Düsseldorf. Heel gezellig, mooi hotel, onwijs mooie kamer..
Maar.. de wc en douche hadden allebei doorzichtige deuren en kon je vanaf het bed en de 'gang' van de kamer zien :')
Het was echt een standaard kamer, geen lovesuite ofzo.
Dus als je een keer met een collega of iemand anders een hotelkamer moet delen, deel je dus aardig veel en word het best wel awkward :')

Christiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-15 20:15

een badkamer zonder deur... alleen een gordijn ervoor.... dat was wel het meest stomme wat ik zo mee heb gemaakt.

een een budget hotel op texel met zon klein ouderwetse tv ergens bijna aan het plafon met grijs..beeld.. en de badjassen die er hingen waren dus gewoon gebruikt door andere gasten .. zat ook nog spul in de zakken..

ik heb wel vaker badkamers met drie megaspiegels gezien.. in het buitenland..

in rome stond een of andere vage ding (kraantje erop) naast de wcpot.. bleek een ding te zijn om je kruis/achterwerk mee schoon te kunnen wassen? is gewoonte in die landen ik kom zo niet meer op de naam.... lijkt ook wel een een ligbadje voor kleine baby's.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-15 20:17

En op een cursus in Cambridge, waar we verbleven in studentenaccomodatie van de universiteit want het was geen term time, een schoonmaakster die iedere ochtend ook echt m'n kleren opvouwde en ze op een stapeltje legde :') En de badkamer was van een soort plastic met een hele kleine douche met zo'n douchegordijn dat op alle mogelijke manieren aan je plakt. Bah.

En een hotel bij Stansted waar ik onverwachts moest overnachten omdat ik door vertraging m'n aansluitende vlucht had gemist. Het was zo'n beetje het enige hotel dat nog kamers had, maar ik kon het dus voor geen meter vinden. Liep daar in m'n eentje, bleek het uiteindelijk gewoon een woonhuis te zijn met een heel klein naambordje. Vervolgens moest ik bij die man in de 'receptie' gaan zitten (volgens mij was het gewoon z'n woonkamer _O- ) en toen ik vroeg of ik m'n boarding pass kon uitprinten moest ik dat maar even zelf komen doen want hij wist niet hoe dat moest. Vervolgens gaf hij me 2 koekjes als 'ontbijt' omdat ik de volgende ochtend zo vroeg weg moest. Het was eigenlijk wel heel aandoenlijk en was ook allemaal prima en schoon, maar toch wel een beetje gek :')

Jis_
BKB 2025 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-15 20:18

Christiene schreef:
een badkamer zonder deur... alleen een gordijn ervoor.... dat was wel het meest stomme wat ik zo mee heb gemaakt.

een een budget hotel op texel met zon klein ouderwetse tv ergens bijna aan het plafon met grijs..beeld.. en de badjassen die er hingen waren dus gewoon gebruikt door andere gasten .. zat ook nog spul in de zakken..

ik heb wel vaker badkamers met drie megaspiegels gezien.. in het buitenland..

in rome stond een of andere vage ding (kraantje erop) naast de wcpot.. bleek een ding te zijn om je kruis/achterwerk mee schoon te kunnen wassen? is gewoonte in die landen ik kom zo niet meer op de naam.... lijkt ook wel een een ligbadje voor kleine baby's.

:D Dat is een Bidet.

xClaudiaaL

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-15 20:22

Ik had in Griekenland een studio (voor 2 personen), die was om te huilen _O-
De deuren konden net aan open, was je door de deuren heen, zat je al op bed. Tussen het bed en de badkamer deur kon je net aan staan. In de badkamer zat de wc bijna in de douche, dus als je had gedouched en je moest naar de wc, was de wc zeiknat. En het mooiste was nog dat ze een raampje in de badkamer hadden gemaakt, die uitkeek op het gangpad (waar dus ook andere gasten liepen). Deze zat recht tegen over de douche, en het douchegordijn liep net niet langs die kant, oftewel, iedereen kon je zien douchen

luf_horses

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-15 20:26

De Euromast heeft twee kamers met grote ramen naar het openbare balkon toe. Bij de receptie zeiden dat de ramen geblindeerd waren en het onmogelijk was naar binnen te kijken. Mja eh, niet dus.. :+
Laatst bijgewerkt door luf_horses op 29-01-15 20:27, in het totaal 1 keer bewerkt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-15 20:27

Diertjec schreef:
Ik had in Griekenland een studio (voor 2 personen), die was om te huilen _O-
De deuren konden net aan open, was je door de deuren heen, zat je al op bed. Tussen het bed en de badkamer deur kon je net aan staan. In de badkamer zat de wc bijna in de douche, dus als je had gedouched en je moest naar de wc, was de wc zeiknat. En het mooiste was nog dat ze een raampje in de badkamer hadden gemaakt, die uitkeek op het gangpad (waar dus ook andere gasten liepen). Deze zat recht tegen over de douche, en het douchegordijn liep net niet langs die kant, oftewel, iedereen kon je zien douchen

Oh god wie bedenkt die dingen _O- ? Dat ook niemand dat dan vervolgens doorheeft.

In Indonesie kwam er trouwens elke avond iemand de luxaflex en de gordijnen dicht doen _O- De eerste avond werd er dus op de deur geklopt en hadden we geen idee wat hij kwam doen. Nou, dat dus. We konden nog net onze lach inhouden tot hij weg was. Ze kwamen overigens ook een soort ding voor je deur zitten dat de muggen weg moest houden 's avonds. Op zich wel logisch, maar dat iemand dan echt alle kamers daarvoor af moet gaan :')