Het is ooit met een hele groep op Bokt begonnen. Een oproepje van Paisano. Gezellige mensen in Zoetermeer gezocht. Inmiddels hebben we een gezellige groep met zn allen, en zoals elke vriendengroep, gaat niet alles zonder slag of stoot.
Velen van jullie kennen haar topic, over de Mysterieuze aanbidder, Seb8stiaan. Die twee zitten vol verassingen!
Maar nu, de reden waarom ik dit topic met heel veel liefde open. Afgelopen zaterdag heeft mijn (ex-)vriend mij vrij grof gedumpt. Die avond kreeg ik griep, en vanaf dat moment heb ik thuis gezeten. Vandaag zou ik weer naar school gaan, maar mijn lichaam gooide roet in het eten. Ik ging vol gas over mijn nek vanochtend. Iets wat ik de hele week nog niet gehad heb. Ik ben mijn bed weer in gekropen, en heb nog even flink wat uurtjes geslapen. Daarna knapte ik op.
Net met het avond eten, ging de bel. Mijn broertje deed open en zei dat het voor mij was. Staan ineens deze lieve twee gekke vrienden voor mijn deur, met een berg vol cadeautjes. Alles om me op te vrolijken, en omdat ze me zielig vonden. Een onwijs lief gebaar! Een hele lieve kaart erbij, met hele lieve woorden. Ik was sprakeloos. Ik kon alleen maar zeggen hoe lief ik het vond en dat het niet had gehoeven.
Lieve Jay en Sebas, ik wil jullie bedanken op de plek waar onze vriendschap vorig jaar begon. Ik wil jullie nog maals bedanken voor dit onwijs lieve gebaar, en 1000x bedanken voor jullie vriendschap.
Ik bof met vrienden als jullie. Echt waar.

Wie zegt dat vriendschappen via internet niet zou kunnen.. Heeft het heel erg goed mis, want ik heb er geweldige vrienden bij.

, in tijden van nood is bokt 1 voor allen , allen voor 1
Onwijs leuk dat er vriendschappen ontstaan via Bokt, gek dat mensen soms denken dat dat niet kan..

Ik vind het echt onwijs leuk dat je er zo blij mee bent, daar deden we het voor
.
.