Ik kon lastig en goede titel verzinnen, maar ik ben best wel anders dan de meeste mensen. Hoewel ik het knap vind dat ik altijd zo goed vast kan houden aan mijn eigen principes heb ik mij hierdoor ook regelmatig een buitenbeentje gevoeld. Dit terwijl ik altijd vaak genoeg vrienden had en ik eigenlijk met iedereen op kan schieten. Dingen die ik niet doe en eigenlijk bijna nooit heb gedaan zijn
Roken
Drinken
Drugs
Make-up gebruiken
Uitgaan (ga wel naar de bioscoop of bowlen of een concert, maar nooit naar een kroeg of discotheek).
Daarnaast hou ik van bordspellen of op een console, trainen en wandelen met de hond en kan ik ontzettend genieten van de natuur. Daarbij wordt ik ook altijd een stuk jonger geschat en ben ik best klein wat zijn voordelen heeft, maar ook het nadeel dat mensen van je eigen leeftijd ook denken dat je een stuk jonger bent.
Gelukkig heb ik het heel erg getroffen en is mijn vriend precies hetzelfde!
Nou ben ik benieuwd wie het gevoel herkend dat hij/zij een beetje anders is en waardoor? Nu wordt het trouwens op mijn leeftijd een stuk makkelijker want de mensen om ons heen krijgen kinderen en moeten dus veelal afkicken of minderen met dingen die ik nooit heb gedaan en dan ook niet zal missen.
) 
Drinken heb ik nooit gedaan en zal ik ook nooit doen. Heb er gewoonweg geen behoefte aan.. Maar ik ben mijn hele leven ook nog nooit in een kroeg geweest. Ik vind mezelf niet per se anders dan anderen, maar ik merk wel dat er inderdaad maar weinig mensen zijn in mijn omgeving die ook niet drinken/roken/uitgaan/etc.
misschien moet ik daar eens iets aan doen ...
maakt mij niet specialer dan de mensen die het niet durven 
.