Even erna hadden we nog een akkefietje met Vodafone en toen waren we er klaar mee. Ik heb toen 2x gebeld met de vraag of we het abo op konden zeggen en dit kon, over het 'nieuwe' abonnement werd niets gezegd. Dus abonnement ruim een maand voor einde opgezegd met nummerbehoud en inmiddels dus over naar een nieuwe provider. Het nieuwe abonnement is dus nooit ingegaan.
Vandaag kijk ik op de bank, wordt er doodleuk door Vodafone ruim 400 euro geïncasseerd, rekening bekeken en incasseerden ze dus kosten voor het voortijdig beëindigen van een abonnement.
Vanmiddag meteen gebeld en zij gaf ook aan dat het nieuwe abonnement nooit is ingegaan en dat deze niet zomaar geïncasseerd had moeten worden, ze heeft de vraag uitgezet elders en hier krijgen we nog bericht over.
Nu twijfel ik of ik het bedrag moet terughalen, vaak geeft dit nog meer gedoe, maar ik ben het met de afschrijving echt niet eens (en voor je eventueel je geld eens terug hebt ben je zo een maand verder)
Wat zouden jullie doen, storneren of niet?

als ze je erop gewezen hebben maar je niet alle pagina's gelezen hebt dan is dat niet hun fout. Zij hebben je er namelijk wel op gewezen..