Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
lrm schreef:als je van muesli naar cruesli gaat misschien? zitten veel calorieën in en vind het erg lekker!
Doe het meestal zelf met volle yogurt. kan ik echt elke ochtend van genieten.
Donna89 schreef:TS gefeliciteerd met je zwangerschap!
Inderdaad noten zou ik ook zeggen. Zitten veel goede vetten in. Maar ik denk dat koolhydraten belangrijker zijn, (brandstof) dus dat je het beter daar ik kan zoeken ipv caloriëen?
Mag ik vragen waarom je wordt doorverwezen? Groeit de kleine niet goed? of val je zelf veel af?
Ik ben nu 15 wk zwanger, val zelf af, maar volgens Gyn en VK geen probleem zolang ik zelf op mijn benen kan blijven staan omdat die kleine toch wel pakt wat ie nodig heeft.
Ik probeer het te zoeken in toch een extra boterham, cracker of banaan
friesam schreef:Donna89 schreef:TS gefeliciteerd met je zwangerschap!
Inderdaad noten zou ik ook zeggen. Zitten veel goede vetten in. Maar ik denk dat koolhydraten belangrijker zijn, (brandstof) dus dat je het beter daar ik kan zoeken ipv caloriëen?
Mag ik vragen waarom je wordt doorverwezen? Groeit de kleine niet goed? of val je zelf veel af?
Ik ben nu 15 wk zwanger, val zelf af, maar volgens Gyn en VK geen probleem zolang ik zelf op mijn benen kan blijven staan omdat die kleine toch wel pakt wat ie nodig heeft.
Ik probeer het te zoeken in toch een extra boterham, cracker of banaan
Dank je jij ook.
Kleine groeit goed maar eet mij op.
En ik had al geen reserves. 1.80 en krap 60 kg.
Merk dat ik veel (vooral smorgens) duizelig ben en me slap voel. En mijn beetje billen en benen verdwijnt.
Cracker vind ik best lekker (lekkerder dan boterham) maar dat neemt zo lastig mee. Als ik die smorgens al smeer heb ik een soppig ding.
Bananen is net het enige fruit dat ik niet lust.
friesam schreef:Gebruik inderdad lite boter en halfvolle melk.
Vriend heeft paar kilo te veel en kook voor 2 natuurlijk.
.
Avocado is ook enorm lekker door de pastasalade en dat hoef je niet te koelen. Bevat veel gezonde vetten, dus misschien een optie?