Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
benangelique schreef:Hoe kom je daar bij? Wij hebben onze keuken besteld ruim voor het stucken. Als je dit aangeeft, houdt de inmeter daar rekening mee
lizy29 schreef:Maar dan moeten de stukadoors maar net tijd hebben om binnen een week te komen. Verder moet je rekening houden met de droogtijd van de stuc. Zeker als je huis niet verwarmd word heeft dat in deze periode best wel even tijd nodig.
Daarnaast ga je een vrije dag ook echt wel nodig hebben om simpelweg dingen te regelen en je lijf even rust te geven.
Ik weet niet vanaf hoe ver van te voren ze volgeboekt zitten, maar dan is het nog anderhalve maand. Ik ga ook proberen of we in februari even in het huis kunnen en vast een stucadoor dan laten komen om te zien wat het gaat kosten.
Toen we uiteindelijk met grof geweld de boel eraf gingen hakken (want los kwamen ze echt niet) kwam er een heel stuk muur mee.
vuurneon schreef:Nee, laat je schema los. Want je komt 9/10 voor verrassingen te staan of duurt het project langer, zijn al je boortjes stuk en moet je wéér naar de bouwmarkt voor de 4e keer die dag.
Dus bepaal gewoon alleen de volgorde en zie dan wel en kijk er niet raar van op dat je de volgorde moet omgooien.
benangelique schreef:Maar waar haal je je keuken vandaan?
? Ik ga het even overzien en kleur alles wat niet heel belangrijk is met een andere kleur. Zolang beneden maar zo snel mogelijk leeg is kunnen we de bovenverdieping nog wel laten voor wat het is en later in de weekenden eventueel doen
.benangelique schreef:Maar een keuken laten opmeten kunnen de kosten toch niet zijn? Ik zou daar geen risico's mee lopen
dus dat leek me wel degelijk iets om op te besparen. De winkel zou zelf trouwens ook pas opmeten als de muren klaar zijn althans dat leek hun wel ook het beste.