Ik zit met een nogal rottig probleempje.
Ik was met vriendin mee naar haar verzorgpaard. Die wou de wei alleen niet in, maar dit lossen we altijd op met rust. Paardje is 2 en is een hele klus geweest. Voor dat verhaal ff naar laulora @ bokt zoeken...
Maar goed eigenaar kwam eraan (man fokt enkel en heeft verder geen verstand van paarden qua omgang) en gaat het paard van achter drijven. Dit is bij dit paard echt not done, dus zij schoot weg richting mij. Let wel, ik stond in het gangetje die zo smal is dat je voor het paard moet lopen om het paard er door te leiden.
Ik had mijn camera om mijn nek, omdat ik net foto's van een ander paard had gemaakt. Ik probeer dat paard nog te pakken, maar ja dat ging dus niet en paard slingert mij om en mijn camera lens klapt tegen de muur.
Nu is dus het scherpstel mechanisme kapot. Kortom is het door paardlief gebeurd, maar ibdirect weer door die man. Hij jaagde haar op en ik kon geen kant op.
Ik zie graag dat hij mij of de reparatie kosten gaat dekken (rond de 200/300 euro) of een nieuwe lens (149 euro). Dat wou hij niet & dus wil ik het op de WA verzekering gooien.
Valt dit eigenlijk wel onder een WA?
Ik heb werkelijk nog nooit wat geclaimd dus ben erg benieuwd!
Bedankt voor het lezen...
Dit is iets wat op unive site stond... misschien bruikbaar?