Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Toen ben ik maar door gegaan, die vent heeft er nog een half uur rondgelopen
Achteraf gezien was het waarschijnlijk de buurman, die heeft een beetje moeite met de landgrenzen accepteren maar ik vond het toch best eng toen, bij zo'n afgelegen boerderij..
Heb toevallig ook een foto van de tsunamigolf voor we helemaal schuin gingen
(dat ging zo van: oh cool zwaar weer, effe foto nemen... oh oh sh*t sh*t, en enkele seconden na de foto lagen we allemaal tegen de grond
)
Ik zou het echt doodeng vinden!
Ik heb hulp gevraagd via de porto (notitie: ik had een klote oortje) en vroeg wat ik nou met die fiets moest. Begon die man te schreeuwen in mijn oor en ik gaf kalm antwoord dat hij rustig moest doen. Ondertussen ik met de porto klooien en die man stampte boos weg, met fiets.
Het stomme is dat toen ze binnenkwamen ik direct wist dat ze niet met goede bedoelingen kwamen, maar ik had al genoeg moeite om 'mijn' vent in de gaten te houden en ging er van uit dat die vrouw weinig schade kon aanrichten omdat alles toch achter slot en grendel ligt. Behalve die rol gouden kettinkjes dus, die alleen als het druk is voor eventjes onder de toonbank werd gelegd om later weer teruggelegd te worden in de kluis..