Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
finnens schreef:Ik snap de grap niet, nu voel ik me echt dom
En als je het zelf geen probleem vindt prima toch? Leuk!
Druppie7711 schreef:Laat even weten als het op tv komt
Wat ik mij bij dit soort dingen altijd afvraag, vragen ze eigenlijk toestemming om het te mogen uitzenden nadat ze verteld hebben dat het om een TV grap gaat?
haha! Ik vind het gewoon onwijs grappig. 
sanne1992 schreef:Kan het niet zo goed uitleggen, maar zou me er niet prettig bij voelen.
Dat ze je in de winkel aanspreken en dit soort vragen stellen vindt ik nog tot daar aan toe. Maar als dan blijkt dat het voor een of andere tv programma is, waar ze je in de maling nemen. Nee dat zou ik niet tof vinden. Vindt het netjes dat ze je aanhouden en dat je dus een bevestiging moet ondertekenen, maar had zelf dus echt geen handtekening eronder gezet.
Als vrienden onderling een geintje met mij uithalen zou ik er ook geen probleem mee hebben. Maar niet zo.

sanne1992 schreef:Kan het niet zo goed uitleggen, maar zou me er niet prettig bij voelen.
Dat ze je in de winkel aanspreken en dit soort vragen stellen vindt ik nog tot daar aan toe. Maar als dan blijkt dat het voor een of andere tv programma is, waar ze je in de maling nemen. Nee dat zou ik niet tof vinden. Vindt het netjes dat ze je aanhouden en dat je dus een bevestiging moet ondertekenen, maar had zelf dus echt geen handtekening eronder gezet.
Als vrienden onderling een geintje met mij uithalen zou ik er ook geen probleem mee hebben. Maar niet zo.
Slina schreef:sanne1992 schreef:Kan het niet zo goed uitleggen, maar zou me er niet prettig bij voelen.
Ze zijn wettelijk verplicht mensen een quitclaim te laten tekenen.
Pas voor school gingen wij een filmpje in een winkelstraat filmen, konden we hem niet gebruiken omdat we mensen geen quitclaim hadden laten tekenen..
Ik denk dat ik als ik weggelopen was van de kassa op m'n hand geademd had om te kijken of ik echt uit m'n mond rook