Na aanleiding van dit topic: [LZP] Jouw bruidsjurk , ben ik benieuwd of er bokkers ook op jonge leeftijd gaan trouwen of zijn getrouwd.
Op dit moment ben ik 20 en ga ik dit jaar ook nog trouwen. Mijn vriend en ik zijn nu bijna 4 jaar bij elkaar. Ik ga op deze leeftijd trouwen, omdat mijn vriend een geloof heeft waarbij het hoort dat je eerst trouwt voordat je samen gaat wonen. Aangezien wij een huis hebben gekocht gaan wij dus ook trouwen.
Allemaal hartstikke leuk, alleen een heleboel geregel zo met een huis en een bruiloft op komst. Ik ben erg benieuwd naar bokkers die ook op jonge leeftijd zijn getrouwd en hoe zij dit hebben ervaren.
Ik wens jullie alvast veel geluk samen!
Ik heb wel een hoop commentaar gehad van anderen trouwens, maar dat interesseerde me niet.
)
Als mn leven anders had gelopen was ik misschien wel eerder getrouwd. Ik snap ook het nut van eerst samenwonen niet, maar heb het toch wel gedaan, 1 jaar
Ik vind trouwen wel een stuk 'serieuzer'. Je kiest in het openbaar voor je familie en vrienden voor elkaar en dat vond ik erg bijzonder