Om half 4 gaat de wekker weer!

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Jetsje

Om half 4 gaat de wekker weer!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-01-15 01:30

Hallo nacht bokkers.

Op dit moment zit ik op mijn hotel bed in bij het vliegveld Düsseldorf weeze. En heel fijn, ik kan al heel moeilijk slapen als ik op vakantie ga omdat ik altijd bang ben om het vliegtuig te missen. Dit keer ga ik een stedentrip van 3 dagen doen en de bestemming is venetie! Hartstikke leuk want ik ga met mijn vader. Echt een super verjaardags cadeau. Alleen een beetje jammer dat het bed een beetje klein uitgevallen is met een nog kleiner deken. En ik ook niet kan slapen met maar voor de helft om mij heen zit ik dus alweer in m'n kleren recht op in het bed. En heel fijn we hebben net Duitse buren gekregen die erg van praten en heen en weer lopen houden. Gelukkig kan mijn vader wel lekker slapen, hij heeft tenslotte het deken gejat in zijn slaap. En waarom ik hem niet terug pak? Hij heeft een vetbult met ontsteking in zijn nek waar een gat in zit omdat het gespoeld moet worden. Die taak is deze dagen dus voor mij! Maar goed.

Ik ben benieuwd hoe laat jullie wekker straks gaat!
En waarom je nog niet slaapt natuurlijk!

Weggebokt

Re: Om half 4 gaat de wekker weer!

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-15 01:39

Mijn wekker gaat om 6uur! En ik slaap niet omdat ik even bij moet komen van mijn migraine aanval :\

Jetsje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-01-15 01:41

He bah! Dat is vervelend. Hoop dat je snel kan slapen. Jij hebt ook niet heel lang meer. :(

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-15 01:43

Ik slaap niet omdat het hier nog maar kwart voor 8 is. :')

Veel plezier in Venetie!

_Ashii_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-15 01:45

En ik kan ook niet slapen. Zit dus lekker onder op de bak tv te kijken. Of te wel mijn dagelijkse bezigheid 's nachts, House kijken haha :')
Mijn geluk is dat ik morgen nog vrij heb

Jetsje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-01-15 01:48

Hahaha! Helaas hier alleen Duitse tv en ik denk dat mijn vader het niet leuk zou vinden als ik nu de tv aan zet, dat is dan weer jammer. Lang leve de e-reader met lichtje!

Jetsje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-01-15 01:49

Bedankt Anthea! Ben je zelf ook op vakantie dat het nog maar half 8 is?

_Ashii_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-15 01:52

Haha ja dat is minder. Laat vaders maar lekker dutten haha.
Oh Duitse tv kijken wij super veel, me ouders hebben daar veel series op die ze graag kijken en gezien we net 20 meter van de grens af wonen ben ik met Duits op gegroeid :)
Veel plezier met je stedentrip trouwens! Lijkt me echt gaaf, alleen zal ik nooit in een vliegtuig stappen ben ik bang :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-15 02:03

Haha, soort van, mijn man is Canadees. Echt vakantie is het niet meer na al de tijd haha :+

Cinderella

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-15 02:06

Ik ben nog wakker, omdat ik dat altijd ben op dit tijdstip :)).
wekker gaat morgen pas rond 11 uur haha!

Balen dat je niet kan slapen. Gewoon proberen lekker te ontspannen, dat werkt ook.

AmyII

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-15 02:09

Ik ben nog wakker omdat de avond na het ziekenhuisbezoek zo kort is... Ik heb drie uurtjes geleden pas avodeten gehad en dat wil ik graag nog een beetje wegwerken voor ik ga liggen.

'Gelukkig' zit ik nu in de ziektewet en hoef ik woensdag pas weer te werken (reïntegreren). Morgen wel om 11.00 weer naar het ziekenhuis :\ maarja...

Heike
Mede-oprichtster

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-15 02:14

Ik slaap meestal pas heel laat. Weet ook niet goed waarom..

Jetsje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-01-15 02:24

Dit bewijst maar weer dat ik echt niet de enigste ben met slaapproblemen vanavond dus! Ik heb nog 2 uurtjes! En ik lig er indd wel ontspannen bij, af en toe even roken en wat drinken. Gewoon lekker chillen. Miss pak ik nog een uurtje slaap straks. Ik word vanzelf wel zo moe dat ik in slaap val hoop ik. Haha

danzzz

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-15 02:25

Ik werk voornamelijk avonddiensten dus altijd nog laat op. Dat is ondertussen mijn ritme.
Die 1 of 2 keer per maand dat ik een vroege heb ben ik compleet van slag. Dan ga ik vroeg naar bed, en kan dan natuurlijk niet slapen. Net zoals jij nu: bang om me te verslapen!
Morgen moet ik weer werken maar mijn wekker gaat niet af. Op een of andere manier ben ik altijd keurig drie uur voor ik moet beginnen wakker.

Veel plezier in Venetie en bezoek zeker de niet zo toeristische kanalen.

_Ashii_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-15 02:26

We zijn gelukkig niet de enige haha en alleen.
Heb me trouwe gezelschap lekker naast me op de bank liggen. Zoë ligt wel al in diepe slaap haha :P

Jetsje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-01-15 02:30

Danzzz, dan is het inderdaad logisch dat je nog niet slaapt! We hebben ook niks uitgezocht waar we heen willen. Las op internet dat je er gewoon moet gaan rondlopen omdat er in elke straat wel wat te zien is! Dus dat is ons plan. En anders kan je altijd nog een kaart kopen en dan kijken wat je wilt doen :)

Ashii haha nee gelukkig niet! Scheelt weer dat er duizenden topics op bokt zijn en er altijd wel iets te lezen valt. Zoë is je kat? :) wel gezellig!

Doutz16

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-15 02:40

Ik heb de vorige nacht van half 9 savonds tot 10 uur sochtends geslapen. Werd wakker met ontzettende hoofdpijn, dus school afgebeld en om 12 uur weer gaan slapen tot 4. Lag net om half 10 in bed, maar slapen? Ho maar :(
Ben klaarwakker maar heb nog steeds hoofdpijn

_Ashii_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-15 02:43

Ja precies ! Altijd wel wat om te lezen toch :)
Oh oeps niet vermeld haha nee Zoë is een van de 2 hondjes. Sita ligt lekker bij me broer in bed al te slapen haha. Die moet wel vroeg op morgen samen met me ouders :D

Oei beterschap Sharon488 !

JoyCiej007

Mijn wekker gaat om 9.00 uur, omdat ik om 10.00 uur een afspraak heb. Ik kan nu nog niet slapen omdat ik tot 23.00 uur aan het werk was (horeca, we hadden een receptie van 300 man). Ik moet altijd tot rust komen nadat ik heb gewerkt, anders werk ik door in mijn slaap. Zojuist nog even op de weide bezig geweest, gemest en gevoerd.

Nu even wat tv kijken en hopelijk zometeen een beetje kunnen slapen.

TS: succes met slapen. denk vooral niet 'ik moet nu slapen' want dan werkt het juist helemaal niet. Heb je geen goed boek om even te lezen? En alvast een hele fijne vakantie gewenst in het prachtige Venetie!

Jindai

Ik ben ook nog wakker, ben morgen lekker vrij en weet het altijd te presteren om dan veeeel te laat naar bed te gaan..... -O-

Maar TS, hoe zou je je vliegtuig nou kunnen missen? Zo te lezen is je vader lekker in dromenland dus hij zal dan toch wel op tijd wakker worden? :) Of hoort hij de wekker nooit? Wel lastig, als je moe bent en je moet slapen dan lukt het meestal niet. :P Maar als je je een beetje kan ontspannen helpt dat ook al veel en als je echt moe bent val je vast in slaap in het vliegtuig. Komt vast goed allemaal! :j
Wel gaaf verjaardagscadeau trouwens, hoop dat jullie het naar je zin krijgen daar!

@ Ashii Je zit beneden op de BAK........ >;) Moest je zo nodig? :P

ElineS

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-15 02:44

Kan niet slapen en de wekker gaat morgen niet :D Hoef pas in de middag naar school. Wel de hond uitlaten in de ochtend, maar die laat ik nu zo even uit, dus dan hoef ik ook niet om 8 uur op morgen om haar dan uit te laten :D.

Jetsje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-01-15 02:52

Haha iedereen heeft weer een aandreef reden om wakker te liggen! Ook al is het soms een vervelende :(. Ja mijn vader ligt hier lekker hard te snurken! Dus ik heb nu van alle kanten geluidsoverlast hahaha. Ging net even naar buiten om te roken, dikke wiet lucht op de gang. Ik durf eigenlijks ook niet heen om te zeggen dat ze zachter moeten doen. En de reden dat ik bang ben om het vliegtuig te missen.. 3 jaar geleden ging mijn moeder samen met m'n zus 3 weken naar Gambia en mijn vader en ik kwamen de laatste week als verassing ook ( ik kreeg geen 3 weken vrij ) toen moesten we om 7 uur met de boot en hadden 3 wekkers gezet. Ik werd om 10 over 7 wakker. Boot gemist, en dus de volgende boot genomen en toen een taxi vanuit Harlingen naar Amsterdam. We hadden nog 5 min om in te checken! Dus vandaar! Heel stom hadden we ook nog 3 uren vertraging.. Dat is de reden hahaha

_Ashii_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-15 02:53

Ik denk dat ik maar eens een poging ga wagen want me hondje vind de bank erg lekker liggen haha. Ik ga eens naar boven.
TS een hele fijne reis! En een super vakantie met je vader! En beterschap aan je pa met die ontsteking!

Jetsje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-01-15 02:55

Hahaha veel succes met je poging! En dankjewel! Ik ben benieuwd hoe het daar is. Iniedergeval beter weer dan in nl. Haha lekker slapen!

_Ashii_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-15 02:56

Haha dankje!
Ja geloof ik zeker, als je terug komt neem je die zon maar mee :D
Jij ook slaap lekker als je nog een uurtje in dut!