Nou dat was het dan...

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Shellebel93

Nou dat was het dan...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-01-15 18:06

Nou zoals de titel het al zegt..

Dat was het dan, ruim 1,5 jaar een relatie, anderhalf jaar gek op elkaar, plannen om samen te wonen, uiteindelijk kinderen en trouwen.
En zo ineens is het klaar..

Eerst een "pauze" maar toch de keuze om te stoppen..
Anderhalf jaar lief en leed gedeeld, zo ineens is alles weg..
Ligt je hele wereld op zijn kop en lijkt niks meer zin te hebben..

Alleen maar kunnen huilen en ook geen eten binnen kunnen houden.. ;(

Na een goed gesprek, veel gehuil, wordt je alleen achter gelaten op de bank met de mededeling dat het toch beter is om er voor nu een punt achter te zetten..

Ik vond een stukje uit een liedje wat wel erg hier bij past..

"Ik lees iets in je ogen
Dat ik niet verwacht
En ik zie je lachen
Zoals je nooit naar mij lacht
En ik ben vergeten
Hoe ik je eigenlijk ken"

Dit is niet hier neergezet om medelijden maar puur omdat ik het van me af wil schrijven..
Ik ben er gewoon kapot van, ik zou bijgod niet weten hoe ik zonder hem verder moet..
Alles deden we samen, zoveel liefde voor elkaar..
En zo is alles weg. :(

Dankje voor het lezen..

RubyRed

Re: Nou dat was het dan...

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-15 18:08

Veel sterkte!

Shellebel93

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-01-15 18:11

dankje...

Youknowme

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-15 18:12

Sterkte :(:) Begrijp eruit dat je het helemaal niet zag aankomen?

JudithGigi

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-15 18:12

Sterkte!

dressagelady

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-15 18:13

Veel sterkte! Kun je jezelf wel vinden in de reden dat het over is, met andere woorden, sta jij ook achter deze beslissing? Even goed uithuilen met een berg chocola, fijne film en een pot thee!

Narita

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-15 18:14

Sterkte! :+: neem even lekker tijd voor jezelf en na een tijdje zul je er wel overheen komen.

Shellebel93

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-01-15 18:14

Youknowme schreef:
Sterkte :(:) Begrijp eruit dat je het helemaal niet zag aankomen?

Nee klopt ik zag het eigenlijk niet echt aankomen.. :(
Tuurlijk hadden we wel eens wat ruzietjes, en één hele grote ruzie.. maar dat was dan uitgepraat..
En elke keer als ik dan vroeg of er nog meer was, was het altijd het antwoord nee...
en dan is het nu over.. :(

Shellebel93

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-01-15 18:16

dressagelady schreef:
Veel sterkte! Kun je jezelf wel vinden in de reden dat het over is, met andere woorden, sta jij ook achter deze beslissing? Even goed uithuilen met een berg chocola, fijne film en een pot thee!

Ja naja opzich snap ik het wel.. maar omdat hij het moeilijk vind om te praten kropt hij alles op en verteld hij niet waar hij allemaal mee zit... helaas..

Dannon

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-15 18:17

Sterkte... Hier ook een niet-prater, en opeens de mededeling gehad. Ik weet in ieder geval dus hoe het voelt. :)

Shellebel93

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-01-15 18:19

Dannon schreef:
Sterkte... Hier ook een niet-prater, en opeens de mededeling gehad. Ik weet in ieder geval dus hoe het voelt. :)

Ja rot is dat dan hé ! Dan vraag je vaak genoeg of er wat is.. maar elke keer krijg je het antwoord dat er niks is en dan krijg je zo deze mededeling..

hannah41

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-15 18:19

Heel veel sterkte! :(:)

_00_0

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-15 18:23

mijn ex en ik zijn na 2,5 jaar uit elkaar gegaan, nu iets meer dan een week geleden.

ik snap je wel hoor. Kan het nog goed komen denk je?

Shellebel93

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-01-15 18:26

Pelryo schreef:
mijn ex en ik zijn na 2,5 jaar uit elkaar gegaan, nu iets meer dan een week geleden.

ik snap je wel hoor. Kan het nog goed komen denk je?

Nou hij zit er zelf ook heel erg mee, dat zag ik ook wel aan hem, en hij zegt ook dat hij nog verschrikkelijk veel van me houd, maar dat hij niet meer zo verliefd op me is als dat hij was..
En hij wil deze week nog een keer afspreken.. alleen weet ik niet of ik dat aan kan..

Shellebel93

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-01-15 18:29

Komt het bij jou nog goed dan Pelryo?

Nimber

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-15 18:42

He das naar! Sterkte, huil lekker uit. Schrijf t van je af dat helpt een beetje

Shellebel93

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-01-15 18:53

Nimber schreef:
He das naar! Sterkte, huil lekker uit. Schrijf t van je af dat helpt een beetje

Ja k huil de hele dag zowat al.. ik wist niet dat een mens zoveel tranen had haha.

Bloemmeke

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-15 18:54

Veel sterkte!

Sjira

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-15 18:58

Sterkte wijffie... Ik zou niet meer afspreken, doet alleen maar meer pijn. Het blijft toch 'uit het oog, uit het hart' hè. Niet leuk maar ff doorbijten.

Mag ik vragen uit welk nummer die tekst is?

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-15 18:59

Allereerst: heel veel sterkte en een dikke knuffel.

Beseft hij ook dat echte verliefdheid op den duur verdwijnt en meer plaats maakt voor 'houden van'? Ik probeer niks goed te praten, maar misschien denkt hij wel dat hij minder voor je is gaan voelen en valt het hem tegen dat hij niet meer zo verliefd is.

Dannon

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-15 19:16

Shellebel93 schreef:
Dannon schreef:

Ja rot is dat dan hé ! Dan vraag je vaak genoeg of er wat is.. maar elke keer krijg je het antwoord dat er niks is en dan krijg je zo deze mededeling..

Yep... vooral rot als je zelf juist eens door hebt zitten vragen om toch eens wat boven water te krijgen (dat was hier het geval). Bijzonder is dan ook de gedachte; wat als ik niets gevraagd had...?

Ben zelf nu een jaar verder, en in ieder geval de conclusie getrokken dat dat gesloten zijn toch echt hun probleem is. Daar kunnen we echt niks aan doen... heb het hier maar geaccepteerd.

Sucks... :)

(In ieder geval heb je hopelijk niet het 'probleem' wat ik nog had; dat je de mededeling krijgt "ik heb genoeg hints gegeven!" Vrouwen... ;) )

Heel veel sterkte!!!!

suikermeisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-15 19:33

Sterkte.. Mijn ex voelt zich ook zo aangezien ik het vanaf mijn kant uit heb gemaakt (en hij zag het wel aankomen en is er net zo kapot van hoor ik weer van vrienden. Heb geen contact meer want maakt het alleen maar moeilijker voor hem).

Hutcherson

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-15 19:43

Was dit je eerste liefde?
Mijn ervaring is namelijk dat het verbreken van de relatie met je eerste liefde echt het meeste zeer doet. Ook al was ik nog gekker op dejongen waar ik daarna een relatie mee kreeg, toen dat uitging, deed het pijn, maar ik kon me er makkelijker overheen zetten en mezelf vertellen dat alles goed kwam. En dat kwam het ook.
Maar het is inderdaad vreselijk. daar op de bank zitten, alleen, en je weet dat ie nooit meer terug zal komen.
Mijn grote tip is aan jou is ook : probeer geen vrienden te blijven met hem.
Waarom zeg ik dat? Als jij constant op de hoogte bent van wat er zich afspeelt in zijn leven (dat hij doorgaat zonder jou, flirt met anderen, leuke dingen doet..) wordt je echt heel verdrietig. Waarom? Omdat jij je nog niet goed voelt (hij ook niet, maar dát zie je nooit op social media.. hij wil trots overkomen).. is omdat het voor jou nog niet okee voelt dat jullie uit elkaar zijn en vooral dat hij zo gelukkig lijkt zonder jou.
Je raakt waarschijnlijk alleen maar gekwetst. Stel hij krijgt een ander vriendinnetje, dat doet alleen maar zeer.
Als je alle contact stopt, en ook sterk genoeg bent om niet op zijn profielen oid te kijken, dan kun je voor jezelf verder.
Ik heb momenteel ook gewoon contact met mijn eerste liefde, maar we zijn nu 5 jaar uit elkaar, maar nu kunnen we prima door 1 deur. Ik voel echt niks meer voor hem. en dan kun je gewoon vrienden zijn.

heel veel sterkte.

Doubtless

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-15 20:01

Sterkte :*

Ik sluit me aan bij bovenstaand advies: Probeer in het begin echt even wat afstand te nemen van elkaar & aan deze nieuwe situatie te wennen. Vrienden proberen te blijven is super lastig, het is zoveel makkelijker om eventueel later, als het met jullie beide goed gaat, vrienden te worden!

Quarterboef

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-15 20:11

Hier ook een keer meegemaakt alleen toen van mijn kant. Ik durfde het een aantal maanden niet te verbreken omdat hij zo gek op mij was, tot ik me aan alles ergerde en de bom opeens knapte.. Hij had niks aan mij gemerkt, terwijl ik toch echt wel duidelijk veranderd was. Het is voor de partij die minder voelt altijd sneller te verwerken, óf de klap komt pas later aan. Jij moet doen wat voor jou goed voelt op dit moment TS, huil het er lekker uit en zoek mensen op die je kunnen steunen op emotioneel gebied en vooral, niet thuis blijven zitten.. Sterkte TS! knuffel vanuit hier :(:)