Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Amandavd schreef:Ik kan maar een ding zeggen.. Wat heb ik een medelijden met jouw vriend... Ik denk dat hij eerder niet met jou samen wil wonen dan jij met hem, zo negatief als je alles beschrijft.
Ik denk dat je vooral mazzel hebt dat je ouders nog niet van mening zijn dat het tijd voor jou is om uit huis te gaan.Petrichor schreef:Ik heb mijn hele leven in de bossen gewoond, het stads leven of sowieso een leven in een wijk maken mij ongelukkig.
Atani schreef:Maar ik hoop dat je je vriend wel graag genoeg ziet om met hem samen te gaan wonen dan? Als je elkaar graag ziet, valt er toch wel iets overeen te komen denk ik zo.
Petrichor schreef:Amandavd schreef:Ik kan maar een ding zeggen.. Wat heb ik een medelijden met jouw vriend... Ik denk dat hij eerder niet met jou samen wil wonen dan jij met hem, zo negatief als je alles beschrijft.
Zo zwart wit is het niet. Ik heb mijn hele leven in de bossen gewoond, het stads leven of sowieso een leven in een wijk maken mij ongelukkig. Ik kan er toch ook niets aan doen, dit is niet bepaald een keuze hoor.
Petrichor schreef:Atani schreef:Maar ik hoop dat je je vriend wel graag genoeg ziet om met hem samen te gaan wonen dan? Als je elkaar graag ziet, valt er toch wel iets overeen te komen denk ik zo.
Klopt hij is voornamelijk bij ons thuis. Ik kom ook gewoon bij hun maar ben dan heel erg blij wanneer ik weer lekker buitenaf ben.
Mijn vriend begrijpt het allemaal wel trouwens en wil ook wel buitenaf wonen. Maar de prijzen voor buitenaf zijn een aanzienlijk stuk hoger.
Ik zou zeggen: blijf nog even thuis wonen als je je daar beter bij voelt en kijk dan verder

Ik zou er nooit gelukkig kunnen worden... Ik wil ook mijn vrijheid, de fiets pakken en binnen 5 minuten in de bossen zitten of iig in het buitengebied 
En mjah... Waarom gaan samenwonen als je het niet wilt? Het is geen must he? Ik vond het toen praktisch omdat de afstand groot was, achteraf had ik er nooit aan moeten beginnen... Want hij kon niet alleen zijn en ik voelde me alleen maar gevangen...

MamaMiesje schreef:Het gaat TS volgens mij ook niet om het samenwonen met haar vriend, maar het evt samenwonen op een bepaalde plek. Wat haar betreft NIET in de stad dus en wat ik ervan begrijp wil hij óójk wel buitenaf.
Ze willen feitelijk dus allebei wel het zelfde, nu dus alleen nog kijken wat en of er mogelijkheden zijn.
Wellicht is er een optie op het terrein van je ouders TS?