Ik volg eigenlijk altijd wel de topic's waar iemand verrast word door zijn of haar partner,
of op speurtochten moeten.
Maar nu ben ik degene die verrast werd door iemand.....
Ik kwam dinsdag avond thuis na een lange dag op school, stond er opeens een vaas met 1 GROTE RODE ROOS (voor de rest mooi boeketje van gemaakt met een soort bananenblad en nog wat plantjes met pareltjes aan gemaakt) op tafel.
Dus ik vroeg uit nieuwsgierigheid aan mijn ouders waar we die aan te danken hadden, nou kan ik jullie vertellen dat het antwoord wat ik kreeg me letterlijk van verbazing van de stoel liet vallen.
Mijn moeder vertelde me dus dat deze een uurtje of 2 voor ik thuis kwam speciaal voor mij was afgeleverd, maar er geen kaartje bij zat.
Nu is mijn moeder natuurlijk net zo nieuwsgierig als mij (zelfs nog vele malen erger).
Dus die heeft gelijk de bloemist gebeld waar deze vanaf kwam (nog voor ik thuis was de gemenerd), deze wist het ook niet maar gaf ons wel een adres waar het besteld was.
Zo kwamen we uit op de website http://www.topbloemen.nl
Daar stond gelukkig een nummer op en die hebben we gister samen eventjes gebeld, helaas was het boeketje anoniem besteld en kom ze ons wegens privacy redenen ook geen adres of naam geven
Maar ze kon wel de afzender een mailtje sturen of hij zich niet alsjeblieft kenbaar wilden maken omdat er 2 nieuwsgierige dames hem wilden bedanken...
Dus nu moeten we afwachten of we er nog wat van gaan horen *Fingerscoused*
owja eventjes wat extra info voor er gekke vragen komen
Ik ben 19, woon weer bij mijn ouders,
heb nog nooit een echte relatie gehad vandaar ook die verbazing,
verder ben ik met niemand bezig op het moment en ik leef een lekker single leventje,
wel ben ik aan het tinderen maar deze mannen weten mijn adres niet....
Wel hadden mijn mamma en ik een paar daders in gedachten maar na deze op de pijnbank te hebben gelegd hebben ze bekend het niet te zijn geweest.....
ook heb ik al een fotootje op FB geplaatst maar nog geen reactie dus nu roep ik de bokt hulptroepen in want het kan heel nederland zijn geweest
dus zoek met me mee naar mijn mysterieuze aanbidder
alvast super bedankt!!
haha sorry. heel flauw.
Ik volg mee. Ben benieuwd wie je aanbidder is!
. Een doos bonbons en roos haha. Was om me voor de gek te houden haha. Ben benieuwd wie je aanbidder is !
.