Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
. Dus je betaalt heel weinig, maar je kan er ook zo weer uitgezet worden.
Suuszels schreef:Je wordt er niet zomaar uitgezet hoor, volgens mij hoor je het minimaal 3 maanden van te voren.
Ik heb er zelf geen ervaringen mee, maar kijk wel eens mee met cliënten die zo'n woning zoeken. Bij sommige dien je voorgedragen te worden, bij andere kan je er zelf komen.
Camelot zit geloof ik door heel Nederland, verder hebben we hier nog Villex, en Livable. Dat is voor studenten, dan betaal je echt 3x niks maar doe je wel 10 uur per maand vrijwilligerswerk.
Xjosee schreef:Suuszels schreef:Je wordt er niet zomaar uitgezet hoor, volgens mij hoor je het minimaal 3 maanden van te voren.
Ik heb er zelf geen ervaringen mee, maar kijk wel eens mee met cliënten die zo'n woning zoeken. Bij sommige dien je voorgedragen te worden, bij andere kan je er zelf komen.
Camelot zit geloof ik door heel Nederland, verder hebben we hier nog Villex, en Livable. Dat is voor studenten, dan betaal je echt 3x niks maar doe je wel 10 uur per maand vrijwilligerswerk.
Een kennis van mij die anti-kraak woont moest binnen een maand zijn huis uit. Dus dat zal aan de verhuurder liggen.
We delen de badkamer en officieel ook de keuken. Ik betaal 50 euro aan water en licht (geen gas, we koken elektrisch) en nog een klein bedrag aan huur. Groot nadeel is wel dat ik geen warm water op mijn kamer heb (maar ik heb in elk geval stromend water en dat is al fijn) en dat de verwarming na een bepaalde tijd uit gaat. Is het zo veel dagen boven een bepaalde temperatuur, dan zetten ze hem uit.
Vrijstaand huis in bosrijke omgeving. Erg fijn! 
Mede daardoor kregen we dat mooie vrijstaande huis.

We betaalden destijds 325 excl, door de enkele ramen en alleen gaskachel was GWL wel rond de 100 euri per maand. 

Fangio schreef:Mijn broertje woont anti-kraak via ad-hoc. Betaalt 165 euro ex. g/w/l wat nog ongeveer 40-50 euro extra per maand is.
Hiervoor heeft hij een volledig appartement met 3 slaapkamers en nog een grote kelder voor fietsen e.d.